HGTV Home & Garden jest drugim najchętniej oglądanym kobiecym kanałem tematycznym w Polsce. Dorota Szelągowska, Krzysztof Miruć, Maja Popielarska czy Darek Wardziak to tylko kilku z całej plejady prowadzących, którzy tworzą tę stację i prawdziwy remontowo-ogrodowy dream team. Wyniki oglądalności HGTV Home & Garden pokazują, że programów o tematyce wnętrzarskiej i ogrodowej nigdy za wiele. Polacy uwielbiają śledzić historie efektownych metamorfoz, relaksować się przy produkcjach pokazujących rynek nieruchomości na Bahamach czy w Meksyku oraz spacerować po najpiękniejszych ogrodach. To nie wszystko! Kanał inspiruje widzów do pozytywnych zmian w swoim otoczeniu, podpowiadając im liczne praktyczne rozwiązania i zdradzając nietuzinkowe patenty.

WIĘCEJ INFORMACJI O KANALE

NAM OOH, Q2 2024, SHR%, AFF, ADH%, DP: 6:00-25:59, COV A4+ DP: 2:00-25:59
Parametry mediowe Profil widza
ZASIĘG TECHNICZNY 73% Płeć 71% kobiet
ZASIĘG MIESIĘCZNY 5 118 998 Dochód na gospodarstwo POWYŻEJ 3 500 zł
UDZIAŁ W RYNKU W 20-54 C50K+ 0,4% Wiek 20-54
AFF.INX dla W 20-54 C50K+ 162 Miasta powyżej 50 tys. 41%
DOSTĘPNOŚĆ W PRODUKTACH

spoty


sponsoring


OFERTA PROGRAMOWA

Misja ratunkowa braci Scott (Backed by the Bros)

Misja ratunkowa braci Scott (Backed by the Bros)

Letnie domki w wielkim stylu (Farmhouse Fixer: Camp Revamp)

Letnie domki w wielkim stylu (Farmhouse Fixer: Camp Revamp)

Kolorowa rewolucja 2 (Happy to be Home 2)

Kolorowa rewolucja 2 (Happy to be Home 2)