- HBO MAX
- Player.pl
- TVN24 +
- TVN
- TVN7
- TTV
- METRO.TV
- TVN24 digital
- EUROSPORT.TVN24.PL
- TVN Turbo
- DISCOVERYCHANNEL.PL
- TVN Style
- Travel Channel
- TLCPOLSKA.PL
- HGTV
- Food Network
- TVNFABULA.PL
- Konkret24
- Dzień Dobry TVN
- co za tydzień
- REWOLUCJE W KUCHNI
- RAJSKA MIŁOŚĆ
- ŻYCIE JAK W BAJCE
- SZKOŁA ŻYCIA
- telenowele
- kultowe seriale
- seriale o kobietach
- kryminalne
- TV SHOW
- MOMENTY PRAWDY
- PRAWO I ŻYCIE
- USTERKA
- SZPITALNE HISTORIE
- w domu
- MOTO
- MILIONERZY
- podróże kulinarne
- PATROL
- CZAS NA ŚLUB
- talk show
- mam talent
- brzydula
- tvn-wbd
- DISNEY
- PARAMOUNT
- Polki.pl
- Party.pl
- Wizaz.pl
- Mamotoja.pl
- Gotujmy.pl
- Viva.pl
- Kobieta.pl
- ELLE
- Przyślij przepis
- mojegotowanie.pl
- National-Geographic.pl
- GLAMOUR
- STORY.PL
- onet
- Przegląd Sportowy
- FAKT
- Plejada.pl
- Medonet
- Business Insider
- Auto Świat
- Komputer Świat
- Noizz
- Newsweek
- Ofeminin
- Forbes.pl
- WP.PILOT
The Walt Disney Company to nie tylko popularne kanały telewizyjne, ale również dynamicznie rozwijająca się oferta na YouTube, skierowana do różnych grup odbiorców.
Oferta kanałów familijnych
Dostępnych jest 7 kanałów familijnych:
- Disney Polska,
- Disney Channel,
- Disney Junior,
- Disney XD,
- Marvel HQ,
- Star Wars Kids,
- National Geographic Kids
Kanały te tworzą bezpieczne środowisko zarówno dla użytkowników, jak i reklamodawców. Grupa Disney jest liderem wśród treści dla dzieci – unikalny content licznie przyciąga młodych widzów. We wrześniu kanały osiągnęły łącznie ponad 32 miliony wyświetleń (źródło: Tubular 09.2025). Wśród publikowanych materiałów znajdują się przygody bohaterów z ulubionych animacji dzieci – Miraculous: Biedronka i Czarny Kot, Spidey i super-kumple czy Myszka Miki: Frajdomek. Kanały familijne zapewniają bezpieczne otoczenie reklamowe, idealnie dopasowane do różnych grup wiekowych. Oferujemy możliwość elastycznego tworzenia pakietów mediowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klienta, gwarantując skuteczne dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców.
Oferta kanałów skierowanych do dorosłych
Youtube National Geographic oraz FX to naturalne przedłużenie i uzupełnienie oferty telewizyjnej, pozwalające widzom cieszyć się ulubionymi programami w dowolnym czasie i miejscu. Oprócz znanych produkcji, na kanałach regularnie pojawiają się ekskluzywne materiały, które nie były emitowane w telewizji.
Treści te docierają do poszukiwanej przez reklamodawców męskiej widowni – mężczyźni stanowią 83% widowni kanału National Geographic oraz 76% widzów FX (źródło: YouTube Studio 09.2025). Oferujemy szerokie możliwości reklamowe, dostosowane do briefu i indywidualnych celów komunikacyjnych Klienta, zapewniając skuteczne dotarcie do pożądanej grupy odbiorców.