ADDRESSABLE TV

ADDRESSABLE TV
połączenie potencjału telewizji i precyzji dotarcia digital.​​

TVN Warner Bros. Discovery jako pierwszy podmiot na rynku w Polsce uruchomił rozwiązanie telewizji adresowalnej​

Addressable TV to nowoczesna forma emisji reklam na ekranie Connected TV, łącząca siłę tradycyjnej telewizji z precyzją digitalu. Dzięki połączonym możliwościom technologii HBBTV i DAI oraz emisji z adserwera, możliwe jest wyświetlanie spersonalizowanych reklam konkretnej grupie odbiorców, z pełną kontrolą nad częstotliwością (capping) i zasięgiem emisji. Addressable TV to reklama telewizyjna, która potrafi mówić indywidualnym językiem do różnych widzów w tym samym czasie — precyzyjna, mierzalna i w pełni cyfrowa.​

​W ofercie Addressable TV znajdują się:​

VIDEO – umożliwia emisję spersonalizowanych reklam w breakach reklamowych do wybranych grup odbiorców przy treściach premium Video zarówno dla widzów tradycyjnej telewizji jak i platform OTT​

DISPLAY – poza targetowaniem, zapewnia doskonałą widoczność reklamy dzięki emisji podczas programów, opcjonalnie umożliwia też interakcję z widzem dzięki rozwinięciu w postaci Microsite​

REACH BOOST – to rozwiązanie umożliwia punktowe dobudowanie zasięgu do kampanii linearnej, dzięki targetowaniu urządzeń, które nie wyświetlały danej reklamy. W ramach tego rozwiązania możliwy jest również retargetting.

Przykłady

VIDEO

VIDEO

DISPLAY

DISPLAY

REACH BOOST

REACH BOOST

KRYTERIA TARGETOWANIA

KRYTERIA TARGETOWANIA

PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ

PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ

KORZYŚCI

KORZYŚCI

KONTAKT

KONTAKT