Zasady sprzedaży

Nasze zasady sprzedaży czasu reklamowego oparte są na 4 głównych filarach Polityki Handlowej TVN Media: 
wiarygodność, transparentność, efektywność i bezpieczeństwo.

Jako lider na polskim rynku reklamowym zapewniamy ustrukturyzowane i przejrzyste warunki handlowe,
co mamy nadzieję, pozwala na umacnianie zaufania wśród naszych partnerów biznesowych. 

Koszt CPP i rabaty w 2023 roku

Inwestycja w tabelach poniżej jest rozumiana jako kwota deklarowanych wydatków rocznych netto.

KOSZTY I RABATY W ROKU 2024

Grupa docelowa: Wszyscy 20-54
REKLAMODAWCA segment TVN POZIOM INWESTYCJI TVN Rabat TVN RABAT TVN 7 CPP TVN MAX + W PLN REKLAMODAWCA segment PREMIUM TV POZIOM INWESTYCJI PREMIUM TV RABAT PREMIUM TV
typ przedziały w mln PLN max max min max typ przedziały w mln PLN max
rozwojowy 0 – 2,25 31% 35% 2 910 4 080 rozwojowy 0 – 2,5 24%
kluczowy 2 ,5 – 5 35% 39% 2 795 3 770 kluczowy 2 ,5 – 5 28%
5 – 7,5 37% 41% 2 720 3 535 5 – 7,5 32%
7,5 – 9,5 39% 43% 2 645 3 435 7,5 – 9,5 36%
9,5 – 12 41% 45% 2 575 3 345 9,5 – 12 39%
12– 14,5 43% 45% 2 475 3 235 12– 14,5 42%
14,5 – 17 do negocjacji do negocjacji 2 405 3 130 14,5 – 17 45%
17 – 20 do negocjacji do negocjacji 2 340 3 035 17 – 20 47%
strategiczny 20– 23 do negocjacji do negocjacji 2 210 2 865 strategiczny 20– 23 52%
23 – 29 do negocjacji do negocjacji 2 080 2 710 23 – 29 55%
29 + do negocjacji do negocjacji 2 015 2 610 29 + 60%

KOSZTY PRODUKTU DZIECKO PREMIUM W ROKU 2024 ORAZ RABATY NA
ZAKUP CENNIKOWY PROGRAMÓW SKIEROWANYCH DO DZIECI

Grupa docelowa: Wszyscy 4-12
Poziom inwestycji CPP PRODUKTU DZIECKO PREMIUM RABAT NA ZAKUP CENNIKOWY PRODUKTU DZIECKO PREMIUM
przedziały w mln PLN min max min max
0 - 0,4 680 835 0% 27%
0,4 - 1,1 640 760 28% 30%
1,1 - 2,6 600 730 31% 34%
2,6 - 4,6 575 665 35% 39%
4,6 - 6 530 620 40% 45%
6,0 + do negocjacji do negocjacji

Rabat za udział opcji zakupu cennikowego

segment TVN w mln PLN UDZIAŁ OPCJI ZAKUPU CENNIKOWEGO UDZIAŁ OPCJI ZAKUPU CENNIKOWEGO 100% segment Premium TV w mln PLN UDZIAŁ OPCJI ZAKUPU CENNIKOWEGO OD 70% DO 99,99% UDZIAŁ OPCJI ZAKUPU CENNIKOWEGO 100%
0 – 2,5 OD 90% DO 99,99% 15% 38% 0 – 2,5 20% 30%
2 ,5 – 5 OD 90% DO 99,99% 14% 35% 2 ,5 – 5 18% 28%
5 – 7,5 OD 90% DO 99,99% 13,5% 35% 5 – 7,5 17% 27%
7,5 – 9,5 OD 90% DO 99,99% 12,5% 34% 7,5 – 9,5 15% 25%
9,5 – 12 OD 70% DO 99,99% 15% 33% 9,5 – 12 15% 25%
12– 14,5 OD 70% DO 99,99% 15% 32% 12– 14,5 13% 23%
14,5 – 17 nie dotyczy nie dotyczy nie dotyczy 14,5 – 17 12% 22%
17 – 20 nie dotyczy nie dotyczy nie dotyczy 17 – 20 11% 21%
20– 23 nie dotyczy nie dotyczy nie dotyczy 20– 23 10% 20%
23 – 29 nie dotyczy nie dotyczy nie dotyczy 23 – 29 7% 15%
29 + nie dotyczy nie dotyczy nie dotyczy 29 + 7% 15%
CENY PRODUKTÓW PREMIUM TV

KOSZTY PRODUKTÓW W OFERCIE PREMIUM TV W 2024

Pakiet MIASTA PREMIUM KOBIETA PREMIUM MŁODZI PREMIUM
Grupa docelowa Wszyscy 20-54, miasta 50 tys + Kobiety 20-54 miasta 50 tys + Wszyscy 13-34 miasta 50 tyś +
Przedziały w mln PLN min max min max min max
0 – 2,5 1 780 2 315 1 510 1 960 2 570 3 345
2 ,5 – 5 1 760 2 285 1 470 1 910 2 535 3 300
5 – 7,5 1 730 2 255 1 430 1 855 2 515 3 265
7,5 – 9,5 1 700 2 210 1 395 1 815 2 480 3 225
9,5 – 12 1 645 2 135 1 335 1 740 2 445 3 175
12– 14,5 1 635 2 125 1 305 1 695 2 390 3 110
14,5 – 17 1 615 2 095 1 290 1 680 2 370 3 080
17 – 20 1 595 2 075 1 260 1 635 2 330 3 040
20– 23 1 565 2 035 1 215 1 580 2 325 3 020
23 – 29 1 555 2 020 1 175 1 530 2 295 2 985
29 + 1 540 1 995 1 145 1 490 2 265 2 940

KOSZTY PRODUKTÓW W OFERCIE PREMIUM TV W 2024

Pakiet ZASIĘG DOROŚLI ZASIĘG RODZINA ZASIĘG MĘŻCZYZNA ZASIĘG KOBIETA + ZASIĘG PRIME (18:00-23:00) ZBIORCZY
Grupa doceolwa Wszyscy 25-59, dochód 3 tys zł + Kobiety 20-59 Mężczyźni 20-59 Kobiety 40-64 Wszyscy 20-54 Wszyscy 20-64
Przedziały w mln PLN min max min max min max min max min max min max
0 – 2,5 2 120 2 755 2 050 2 660 2 035 2 645 1 410 1 830 3 130 4 065 2 425 3 155
2 ,5 – 5 2 015 2 620 1 955 2 535 1 970 2 560 1 355 1 765 2 975 3 870 2 315 3 015
5 – 7,5 1 940 2 525 1 875 2 440 1 960 2 550 1 320 1 720 2 865 3 725 2 230 2 895
7,5 – 9,5 1 900 2 470 1 845 2 395 1 935 2 520 1 300 1 695 2 805 3 645 2 185 2 835
9,5 – 12 1 875 2 435 1 805 2 345 1 920 2 500 1 270 1 655 2 750 3 580 2 135 2 770
12– 14,5 1 825 2 380 1 765 2 290 1 910 2 485 1 265 1 640 2 700 3 505 2 100 2 730
14,5 – 17 1 815 2 360 1 755 2 280 1 905 2 475 1 240 1 615 2 670 3 475 2 065 2 690
17 – 20 1 775 2 310 1 720 2 240 1 895 2 460 1 235 1 610 2 630 3 420 2 040 2 655
20– 23 1 765 2 300 1 695 2 205 1 875 2 430 1 230 1 600 2 600 3 380 2 015 2 615
23 – 29 1 720 2 235 1 660 2 160 1 850 2 400 1 210 1 575 2 550 3 310 1 970 2 560
29 + 1 710 2 220 1 655 2 155 1 840 2 395 1 205 1 560 2 540 3 295 1 965 2 560

KOSZTY PAKIETÓW GRP W PROGRAMACH PREMIUM TV W ROKU 2024

Grupa docelowa: Wszyscy 20-54
Poziom inwestycji Produkty
przedziały w mln PLN TVN24 TVN24BiS TVN Style TVN Turbo TVN Fabuła
min max min max min max min max min max
0 – 2,5 2 835 3 685 2 835 3 685 3 225 3 615 2 140 2 785 2 445 3 175
2 ,5 – 5 2 825 3 675 2 825 3 675 3 185 3 575 2 130 2 770 2 435 3 170
5 – 7,5 2 815 3 660 2 815 3 660 3 180 3 560 2 100 2 730 2 425 3 155
7,5 – 9,5 2 740 3 560 2 740 3 560 3 150 3 525 2 040 2 650 2 360 3 070
9,5 – 12 2 655 3 450 2 655 3 450 3 035 3 395 2 030 2 645 2 290 2 975
12– 14,5 2 640 3 435 2 640 3 435 2 975 3 335 2 025 2 635 2 275 2 960
14,5 – 17 2 575 3 350 2 575 3 350 2 925 3 275 2 005 2 605 2 220 2 890
17 – 20 2 525 3 285 2 525 3 285 2 855 3 200 1 945 2 530 2 175 2 830
20– 23 2 450 3 180 2 450 3 180 2 715 3 045 1 845 2 395 2 110 2 740
23 – 29 2 365 3 075 2 365 3 075 2 645 2 960 1 790 2 330 2 040 2 650
29 + 2 330 3 030 2 330 3 030 2 605 2 920 1 780 2 315 2 010 2 610

KOSZTY PAKIETÓW GRP W PROGRAMACH PREMIUM TV W ROKU 2023

Grupa docelowa: Wszyscy 20-54
Poziom inwestycji Produkty
przedziały w mln PLN Discovery Channel FOX HGTV Comedy Central National Geographic Paramount Channel
min max min max min max min max min max min max
0 – 2,25 2 345 3 055 2 535 3 300 2 445 3 175 2 680 3 485 2 270 2 945 2 560 3 330
2 ,25 – 4,5 2 335 3 040 2 505 3 260 2 435 3 170 2 670 3 475 2 260 2 940 2 555 3 320
4,5 – 6,75 2 300 2 995 2 495 3 245 2 425 3 155 2 660 3 460 2 250 2 925 2 545 3 305
6,75 – 8,5 2 235 2 910 2 475 3 215 2 360 3 070 2 590 3 370 2 190 2 850 2 475 3 220
8,5 – 11 2 225 2 900 2 385 3 100 2 290 2 975 2 510 3 265 2 120 2 760 2 400 3 120
11– 13,5 2 220 2 890 2 340 3 040 2 275 2 960 2 495 3 245 2 110 2 745 2 385 3 100
13,5 – 15,75 2 195 2 860 2 295 2 985 2 220 2 890 2 435 3 165 2 060 2 680 2 330 3 030
15,75 – 19 2 130 2 775 2 245 2 920 2 175 2 830 2 385 3 100 2 015 2 625 2 280 2 965
19– 22 2 020 2 630 2 135 2 775 2 110 2 740 2 310 3 005 1 955 2 545 2 210 2 875
22 – 27,25 1 960 2 555 2 080 2 700 2 040 2 650 2 235 2 905 1 890 2 460 2 140 2 775
27,25 + 1 950 2 540 2 050 2 660 2 010 2 610 2 200 2 860 1 865 2 420 2 105 2 735

TABELA INDEKSÓW CEN PRODUKTÓW W OFERCIE DZIECI PREMIUM W ROKU 2023

Grupa docelowa: Wszyscy 4-12
Poziom inwestycji Produkty
przedziały w mln PLN DZIEWCZYNKA PREMIUM CHŁOPIEC PREMIUM JUNIOR PREMIUM
min max min max min max
0 - 0,4 620 760 650 800 680 835
0,4 - 1,1 585 695 610 725 640 760
1,1 - 2,6 545 665 545 665 625 760
2,6 - 4,6 525 610 525 610 600 695
4,6 - 6 485 565 485 565 550 650
6,0 + do negocjacji
Miesięczne indeksy sezonowe
1,3
1,2
1,1
1,0
0,9
0,8
0,7
0,6
0,5
TVN MAX, MULTISCREEN
I
0,83
II
1
III
1,11
IV
1,13
V
1,2
VI
1,12
VII
0,9
VIII
0,9
IX
1,22
X
1,27
XI
1,25
XII
1,15
1-23/24-31
0,55
1,3
1,2
1,1
1,0
0,9
0,8
0,7
0,6
0,5
Premium TV
I
0,78
II
0,94
III
1,05
IV
1,13
V
1,2
VI
1,12
VII
0,85
VIII
0,85
IX
1,2
X
1,27
XI
1,25
XII
1,13
1-23/24-31
0,55
1,4
1,3
1,2
1,1
1,0
0,9
0,8
0,7
0,6
0,5
Dzieci Premium
I
0,60
II
0,70
III
1,05
IV
1,10
V
1,30
VI
1,00
VII
0,65
VIII
0,65
IX
1,15
X
1,25
XI
1,55
XII
1,45
1-23/24-31
0,70
Indeks długości reklamy

Indeks długości reklamy

długość reklamy (w sekundach) do 5 od 6 do 10 od 11 do 15 od 16 do 20 od 21 do 30 od 31 do 45 od 46 do 60
Indeks 0,4 0,55 0,7 0,9 1 1,5 2

Dla Reklam dłuższych niż 60 sekund mnożnik ceny wzrasta o 0,5 dla każdego przedziału 15 sekundowego długości trwania.

Cena pakietu Multiscreen

Przewidywany skład pakietu Multiscreen

Grupa docelowa: Wszyscy 20-54
Pakiet Multiscreen ALL % skład GRP*
TVN MAX 90%
PLAYER SMART TV 10%

*Przewidywany skład pakietów Multiscreen

Cena pakietu Multiscreen

Grupa docelowa: Wszyscy 20-54
POZIOM INWESTYCJI TVN CPP
przedziały w mln PLN
0 – 2,25 2 905
2 ,25 – 4,5 2 810
4,5 – 6,75 2 739
6,75 – 8,5 2 649
8,5 – 11 2 593
11– 13,5 2 528
13,5 – 15,75 2 468
15,75 – 19 2 383
19– 22 2 289
22 – 27,25 2 166
27,25 + 2 111
Pakiet TVN MAX

PLANOWANY SKŁAD PAKIETU TVN MAX

Grupa docelowa: Wszyscy 20-54
PAKIET TVN MAX % GRP
TVN 60%
TVN 7 40%