Zasady sprzedaży

Nasze zasady sprzedaży czasu reklamowego oparte są na 4 głównych filarach Polityki Handlowej TVN Media:  wiarygodność, transparentność, efektywność i bezpieczeństwo.

Jako lider na polskim rynku reklamowym zapewniamy ustrukturyzowane i przejrzyste warunki handlowe, co mamy nadzieję, pozwala na umacnianie zaufania wśród naszych partnerów biznesowych. 

Koszt CPP i rabaty w 2022 roku

Inwestycja w tabelach poniżej jest rozumiana jako kwota deklarowanych wydatków rocznych netto.

KOSZTY I RABATY W ROKU 2022

Grupa docelowa: Wszyscy 16-49
REKLAMODAWCA segment TVN POZIOM INWESTYCJI TVN Rabat TVN RABAT TVN 7 CPP TVN MAX W PLN REKLAMODAWCA segment PREMIUM TV POZIOM INWESTYCJI PREMIUM TV RABAT PREMIUM TV
typ przedziały w mln PLN max max min max typ przedziały w mln PLN max
rozwojowy 0 – 2,25 28% 32% 2 790 3 910 rozwojowy 0 – 2,25 24%
kluczowy 2,25 – 4,5 32% 36% 2 675 3 615 kluczowy 2 ,25 – 4,5 28%
4,5 - 6,75 34% 38% 2 585 3 360 4,5 – 6,75 32%
6,75 - 8,5 36% 40% 2 485 3 230 6,75 – 8,5 36%
8,5 - 11 39% 43% 2 250 2 925 8,5 – 11 39%
11 - 13,5 42% 44% 2 185 2 855 11– 13,5 42%
13,5 - 15,75 45% 47% 2 120 2 760 13,5 – 15,75 45%
15,75 - 19 47% 49% 2 030 2 630 15,75 – 19 47%
strategiczny 19 - 22 52% 54% 1 815 2 355 strategiczny 19– 22 52%
22 – 27,25 55% 57% 1 680 2 190 22 – 27,25 55%
27,25 + 60% 62% 1 570 2 040 27,25 + 60%

KOSZTY PRODUKTU DZIECKO PREMIUM W ROKU 2022 ORAZ RABATY NA ZAKUP CENNIKOWY PROGRAMÓW SKIEROWANYCH DO DZIECI

Grupa docelowa: Wszyscy 4-12
Poziom inwestycji CPP PRODUKTU DZIECKO PREMIUM RABAT NA ZAKUP CENNIKOWY PRODUKTU DZIECKO PREMIUM
przedziały w mln PLN min max min max
0 - 0,4 525 645 0% 27%
0,4 - 1,0 495 590 28% 30%
1 - 2,5 460 560 31% 34%
2,5 - 4,5 440 510 35% 39%
4,5 - 6 400 470 40% 45%
6,0 + do negocjacji do negocjacji

Rabat za udział opcji zakupu cennikowego

segment TVN w mln PLN UDZIAŁ OPCJI ZAKUPU CENNIKOWEGO UDZIAŁ OPCJI ZAKUPU CENNIKOWEGO 100% segment Premium TV w mln PLN UDZIAŁ OPCJI ZAKUPU CENNIKOWEGO OD 70% DO 99,99% UDZIAŁ OPCJI ZAKUPU CENNIKOWEGO 100%
0 – 2,25 OD 90% DO 99,99% 15% 30% 0 – 2,25 20% 30%
2 ,25 – 4,5 OD 90% DO 99,99% 14% 28% 2 ,25 – 4,5 18% 28%
4,5 – 6,75 OD 90% DO 99,99% 13,5% 27% 4,5 – 6,75 17% 27%
6,75 – 8,5 OD 90% DO 99,99% 12,5% 25% 6,75 – 8,5 15% 25%
8,5 – 11 OD 70% DO 99,99% 15% 25% 8,5 – 11 15% 25%
11– 13,5 OD 70% DO 99,99% 15% 25% 11– 13,5 13% 23%
13,5 – 15,75 OD 70% DO 99,99% 15% 25% 13,5 – 15,75 12% 22%
15,75 – 19 OD 70% DO 99,99% 15% 25% 15,75 – 19 11% 21%
19– 22 OD 70% DO 99,99% 15% 25% 19– 22 10% 20%
22 – 27,25 OD 90% DO 99,99% 7,5% 15% 22 – 27,25 7% 15%
27,25 + OD 90% DO 99,99% 7,5% 15% 27,25 + 7% 15%
Indeksy cen w programach Premium TV

KOSZTY PRODUKTÓW W OFERCIE PREMIUM TV W OKRESIE STYCZEŃ – LUTY 2022

Grupa docelowa: Wszyscy 16-49, Młodzież Premium: Wszyscy 13-34
KOBIETA PREMIUM MĘŻCZYZNA PREMIUM MIASTA PREMIUM MŁODZIEŻ PREMIUM
Przedziały w mln PLN min max min max min max min max
0 – 2,25 2 615 3 400 2 405 3 125 2 325 3 025 2 395 3 115
2 ,25 – 4,5 2 595 3 375 2 375 3 090 2 295 2 985 2 385 3 100
4,5 – 6,75 2 455 3 190 2 340 3 040 2 265 2 945 2 340 3 040
6,75 – 8,5 2 390 3 105 2 315 3 010 2 220 2 885 2 295 2 985
8,5 – 11 2 275 2 960 2 275 2 960 2 110 2 745 2 275 2 960
11– 13,5 2 240 2 910 2 255 2 930 2 080 2 705 2 265 2 945
13,5 – 15,75 2 125 2 765 2 230 2 900 2 040 2 650 2 245 2 920
15,75 – 19 2 030 2 640 2 180 2 835 1 980 2 575 2 210 2 875
19– 22 1 940 2 520 2 085 2 710 1 905 2 475 2 145 2 790
22 – 27,25 1 850 2 405 2 025 2 635 1 850 2 405 2 120 2 755
27,25 + 1 720 2 235 2 000 2 600 1 845 2 400 2 090 2 715

KOSZTY PRODUKTÓW W OFERCIE PREMIUM TV W OKRESIE STYCZEŃ – LUTY 2022

Grupa docelowa: Wszyscy 16-49, Zasięg Kobieta +: Kobiety 40-64
ZASIĘG DOROŚLI ZASIĘG RODZINA ZASIĘG PRIME (18:00-23:00) ZASIĘG KOBIETA + ZASIĘG ZBIORCZY
Przedziały w mln PLN min max min max min max min max min max min max
0 – 2,25 2 215 2 880 2 155 2 800 2 300 2 990 1 065 1 385 2 240 2 910 2 105 2 735
2 ,25 – 4,5 2 110 2 745 2 050 2 665 2 275 2 960 1 025 1 335 2 155 2 800 2 025 2 635
4,5 – 6,75 2 030 2 640 1 970 2 245 2 265 2 920 985 1 280 2 075 2 700 1 950 2 535
6,75 – 8,5 1 990 2 585 1 935 2 515 2 200 2 860 975 1 270 2 010 2 615 1 895 2 465
8,5 – 11 1 910 2 485 1 850 2 405 2 175 2 830 955 1 240 1 935 2 515 1 850 2 405
11– 13,5 1 880 2 445 1 825 2 375 2 170 2 820 940 1 220 1 875 2 440 1 805 2 345
13,5 – 15,75 1 835 2 385 1 785 2 320 2 165 2 815 920 1 195 1 795 2 335 1 730 2 250
15,75 – 19 1 795 2 335 1 745 2 270 2 115 2 750 910 1 185 1 750 2 275 1 690 2 195
19– 22 1 730 2 250 1 695 2 205 2 055 2 670 900 1 170 1 630 2 120 1 630 2 120
22 – 27,25 1 695 2 205 1 645 2 140 2 015 2 620 895 1 165 1 550 2 015 1 595 2 075
27,25 + 1 660 2 160 1 630 2 120 1 990 2 585 890 1 155 1 500 1 950 1 565 2 035

KOSZTY PRODUKTÓW W OFERCIE PREMIUM TV W OKRESIE MARZEC – GRUDZIEŃ 2022

Pakiet KOBIETA PREMIUM MĘŻCZYZNA PREMIUM MIASTA PREMIUM MŁODZIEŻ PREMIUM
Grupa docelowa Kobiety 16-49, miasta 50 tys + Mężczyźni 16-49, miasta 50 tys + Wszyscy 16-49, miasta 50 tys + Wszyscy 13-34
Przedziały w mln PLN min max min max min max min max
0 – 2,25 1 455 1 890 1 660 2 160 1 605 2 085 2 395 3 115
2 ,25 – 4,5 1 440 1 870 1 640 2 130 1 585 2 060 2 385 3 100
4,5 – 6,75 1 365 1 775 1 615 2 100 1 560 2 030 2 340 3 040
6,75 – 8,5 1 330 1 730 1 595 2 075 1 530 1 990 2 295 2 985
8,5 – 11 1 265 1 645 1 570 2 040 1 455 1 890 2 275 2 960
11– 13,5 1 245 1 620 1 555 2 020 1 435 1 865 2 265 2 945
13,5 – 15,75 1 180 1 535 1 540 2 000 1 405 1 825 2 245 2 920
15,75 – 19 1 130 1 470 1 505 1 955 1 365 1 775 2 210 2 875
19– 22 1 080 1 405 1 440 1 870 1 315 1 710 2 145 2 790
22 – 27,25 1 030 1 340 1 395 1 815 1 275 1 660 2 120 2 755
27,25 + 955 1 240 1 380 1 795 1 270 1 650 2 090 2 715

KOSZTY PRODUKTÓW W OFERCIE PREMIUM TV W OKRESIE MARZEC – GRUDZIEŃ 2022

Pakiet ZASIĘG DOROŚLI ZASIĘG RODZINA ZASIĘG PRIME (18:00-23:00) ZASIĘG KOBIETA + ZASIĘG ZBIORCZY
Grupa doceolwa Wszyscy 25-54, dochód 3 tys zł + Kobiety 20-54 Wszyscy 16-49 Kobiety 40-64 Wszyscy 20-59 Wszyscy 16-64
Przedziały w mln PLN min max min max min max min max min max min max
0 – 2,25 1 745 2 270 1 595 2 075 2 300 2 990 1 065 1 385 2 035 2 985 1 895 2 465
2 ,25 – 4,5 1 660 2 160 1 520 1 975 2 275 2 960 1 025 1 335 1 960 2 865 1 825 2 375
4,5 – 6,75 1 600 2 080 1 460 1 900 2 245 2 920 985 1 280 1 885 2 765 1 755 2 280
6,75 – 8,5 1 565 2 035 1 435 1 865 2 200 2 860 975 1 270 1 825 2 680 1 705 2 215
8,5 – 11 1 505 1 955 1 370 1 780 2 175 2 830 955 1 240 1 760 2 555 1 665 2 165
11– 13,5 1 480 1 925 1 350 1 755 2 170 2 820 940 1 220 1 705 2 475 1 625 2 115
13,5 – 15,75 1 445 1 880 1 320 1 715 2 165 2 815 920 1 195 1 630 2 380 1 560 2 030
15,75 – 19 1 415 1 840 1 295 1 685 2 115 2 750 910 1 185 1 590 2 315 1 525 1 985
19– 22 1 360 1 770 1 255 1 630 2 055 2 670 900 1 170 1 480 2 180 1 470 1 910
22 – 27,25 1 335 1 735 1 220 1 585 2 015 2 620 895 1 165 1 410 2 105 1 435 1 865
27,25 + 1 305 1 695 1 205 1 565 1 990 2 585 890 1 155 1 365 2 035 1 410 1 835

KOSZTY PAKIETÓW GRP W PROGRAMACH PREMIUM TV W ROKU 2022

Grupa docelowa: Wszyscy 16-49
Poziom inwestycji Produkty
przedziały w mln PLN TVN24 TVN24BiS TVN Style TVN Turbo TVN Fabuła
min max min max min max min max min max
0 – 2,25 2 805 3 645 2 805 3 645 2 910 3 785 2 345 3 050 2 805 3 645
2 ,25 – 4,5 2 795 3 635 2 795 3 635 2 875 3 740 2 335 3 035 2 795 3 635
4,5 – 6,75 2 785 3 620 2 785 3 620 2 865 3 725 2 300 2 990 2 785 3 620
6,75 – 8,5 2 710 3 525 2 710 3 525 2 840 3 690 2 235 2 905 2 710 3 525
8,5 – 11 2 625 3 415 2 625 3 415 2 735 3 555 2 225 2 895 2 625 3 415
11– 13,5 2 610 3 395 2 610 3 395 2 685 3 490 2 220 2 885 2 610 3 395
13,5 – 15,75 2 550 3 315 2 550 3 315 2 635 3 425 2 195 2 855 2 550 3 315
15,75 – 19 2 495 3 245 2 495 3 245 2 575 3 350 2 130 2 770 2 495 3 245
19– 22 2 420 3 145 2 420 3 145 2 450 3 185 2 020 2 625 2 420 3 145
22 – 27,25 2 340 3 040 2 340 3 040 2 385 3 100 1 960 2 550 2 340 3 040
27,25 + 2 305 2 995 2 305 2 995 2 350 3 055 1 950 2 535 2 305 2 995

KOSZTY PAKIETÓW GRP W PROGRAMACH PREMIUM TV W ROKU 2022

Grupa docelowa: Wszyscy 16-49
Poziom inwestycji Produkty
przedziały w mln PLN Discovery Channel FOX HGTV Comedy Central National Geographic Paramount Channel
min max min max min max min max min max min max
0 – 2,25 2 345 3 050 2 910 3 785 2 805 3 645 2 805 3 645 2 805 3 645 2 805 3 645
2 ,25 – 4,5 2 335 3 035 2 875 3 740 2 795 3 635 2 805 3 635 2 795 3 635 2 795 3 635
4,5 – 6,75 2 300 2 990 2 865 3 725 2 785 3 620 2 785 3 620 2 785 3 620 2 785 3 620
6,75 – 8,5 2 235 2 905 2 840 3 690 2 710 3 525 2 710 3 525 2 710 3 525 2 710 3 525
8,5 – 11 2 225 2 895 2 735 3 555 2 625 3 415 2 625 3 415 2 625 3 415 2 625 3 415
11– 13,5 2 220 2 885 2 685 3 490 2 610 3 395 2 610 3 395 2 610 3 395 2 610 3 395
13,5 – 15,75 2 195 2 855 2 635 3 425 2 550 3 315 2 550 3 315 2 550 3 315 2 550 3 315
15,75 – 19 2 130 2 770 2 575 3 350 2 495 3 245 2 495 3 245 2 495 3 245 2 495 3 245
19– 22 2 020 2 625 2 450 3 185 2 420 3 145 2 420 3 145 2 420 3 145 2 420 3 145
22 – 27,25 1 960 2 550 2 385 3 100 2 340 3 040 2 340 3 040 2 340 3 040 2 340 3 040
27,25 + 1 950 2 535 2 350 3 055 2 305 2 995 2 305 2 995 2 305 2 995 2 305 2 995

TABELA INDEKSÓW CEN PRODUKTÓW W OFERCIE DZIECI PREMIUM W ROKU 2022

Grupa docelowa: Wszyscy 4-12
Poziom inwestycji Produkty
przedziały w mln PLN DZIEWCZYNKA PREMIUM CHŁOPIEC PREMIUM JUNIOR PREMIUM
min max min max min max
0 - 0,4 550 715 580 755 605 785
0,4 - 1 520 675 545 710 570 740
1 - 2,5 485 630 485 630 550 715
2,5 - 4,5 460 600 460 600 530 690
4,5 - 6,0 420 545 420 545 480 625
6,0 + do negocjacji
Miesięczne indeksy sezonowe
1,3
1,2
1,1
1,0
0,9
0,8
0,7
0,6
0,5
TVN MAX, MULTISCREEN
I
0,84
II
1,01
III
1,10
IV
1,13
V
1,22
VI
1,10
VII
0,84
VIII
0,90
IX
1,20
X
1,25
XI
1,20
XII
1,10
1-23/24-31
0,64
1,3
1,2
1,1
1,0
0,9
0,8
0,7
0,6
0,5
Premium TV
I
0,75
II
0,94
III
1,05
IV
1,15
V
1,22
VI
1,10
VII
0,80
VIII
0,80
IX
1,22
X
1,25
XI
1,20
XII
1,05
1-23/24-31
0,60
1,4
1,3
1,2
1,1
1,0
0,9
0,8
0,7
0,6
0,5
Dzieci Premium
I
0,60
II
0,70
III
1,05
IV
1,10
V
1,30
VI
1,00
VII
0,65
VIII
0,65
IX
1,15
X
1,25
XI
1,45
XII
1,35
1-23/24-31
0,70
Indeks długości reklamy

Indeks długości reklamy

długość reklamy (w sekundach) do 10 od 11 do 15 od 16 do 20 od 21 do 30 od 31 do 45 od 46 do 60
Indeks 0,55 0,70 0,90 1,00 1,50 2,00

Dla Reklam dłuższych niż 60 sekund mnożnik ceny wzrasta o 0,5 dla każdego przedziału 15 sekundowego długości trwania.

Cena pakietu Multiscreen

Przewidywany skład pakietu Multiscreen

Grupa docelowa: Wszyscy 16-49
Pakiet Multiscreen ALL % skład GRP*
TVN MAX 90%
PLAYER SMART TV 10%

*Przewidywany skład pakietów Multiscreen

Cena pakietu Multiscreen

POZIOM INWESTYCJI TVN CPP
przedziały w mln PLN
0 – 2,25 2 980
2 ,25 – 4,5 2 880
4,5 – 6,75 2 810
6,75 – 8,5 2 715
8,5 – 11 2 515
11– 13,5 2 455
13,5 – 15,75 2 395
15,75 – 19 2 315
19– 22 2 125
22 – 27,25 2 010
27,25 + 1 910
Pakiet TVN MAX

PLANOWANY SKŁAD PAKIETU TVN MAX

Grupa docelowa: Wszyscy 16-49
PAKIET TVN MAX % GRP
TVN 60%
TVN 7 40%