ZNAKOMITE WYNIKI PASMA „PULS KIDS”!

Pasmo „Puls Kids” na kanale PULS 2 prezentuje najlepsze animacje dla całej rodziny. Powstało w miejsce pasma „Junior TV”, otrzymując nowe logo, odświeżoną oprawę antenową oraz nowego Brand Hero – animowanego Jeżyka. Programy w ramach pasma można oglądać od poniedziałku do piątku od godz. 06:45 do 20:00 oraz w weekendowe poranki.

Pasmo „Puls Kids” odnotowuje znakomite wyniki oglądalności, a od jego premiery 9 marca br., w czasie jego trwania, kanał PULS 2 jest najchętniej oglądanym kanałem w grupie dzieci w wieku 4-12 lat z udziałem 11,5% SHR w marcu (Nielsen, 9-31.03.2020, pn-pt 06:45-19:59).

W kwietniu kanał PULS 2 odnotował wzrost w grupie dzieci 4-12, osiągając udział 12,7%  SHR (dane za okres: 01-27.04.2020, pn-pt 06:45-19:59). W porównaniu z wynikiem za marzec br., jest to wzrost o 11% w tej grupie widzów (dane na dzień 28.04.).

Przewodnikiem po świecie „Puls Kids” jest stworzony przez Telewizję Puls Brand Hero – animowany Jeżyk. Można go zobaczyć w PULS 2 w serii zabawnych scenek, dzieci będą  mogły się z nim zaprzyjaźnić również poza anteną. Uzupełnieniem pasma „Puls Kids” jest obecność on-line: nowa strona pulskids.pl,  profil na Facebooku i na Tik Toku.

O godzinie 20:00 w PULS 2 zaczyna się ramówka dedykowana dla widzów dorosłych, którzy znajdą w niej najlepsze seriale, programy rozrywkowe i filmy.

„MIRACULOUS: BIEDRONKA I CZARNY KOT” -

NOWE ODCINKI HITOWEJ ANIMACJI W PULS 2, w PAŚMIE „PULS KIDS”

Od poniedziałku 18 maja  kanał  PULS 2 zaprasza na nowe odcinki uwielbianego przez dzieci serialu animowanego „Miraculous: Biedronka i Czarny Kot”. Emisje odcinków codziennie od poniedziałku do piątku o godz. 15:30, w paśmie „Puls Kids”, które odnotowuje znakomite wyniki oglądalności!

O serialu

Bohaterami serialu są Marinette i Adrien, uczniowie jednej z paryskich szkół. Otrzymują Miracula, czyli biżuterię połączoną z magicznymi stworzeniami. Dzięki niej mogą zmieniać się w superbohaterów – Marinette staje się Biedronką a Adrien Czarnym Kotem. Jednocześnie Marinette nie wie, że Adrien to Czarny Kot, a Adrien, że dziewczyna jest Biedronką. Od tej pory ich misją jest ochrona Paryża przed tajemniczym Władcą Ciem.

„Miraculous: Biedronka i Czarny Kot” to najlepiej oglądana animacja w PULS 2, wśród dzieci w wieku 10-12 lat. Od początku br. miało ją okazję zobaczyć 5,8 mln widzów PULS 2 (COV, All 4+).

Sezon 2 – premiery odcinków od 18 maja, od poniedziałku do piątku o 15:30.

Po raz pierwszy w telewizji ogólnodostępnej!