TVN - najwyższa oglądalność, świetne dopasowanie.

W marcu TVN ponownie znalazł się na pozycji lidera oglądalności.


Najwyższy udział w rynku jest efektem całościowej ramówki stacji, która stawia na kontynuację ulubionych programów widzów, jak również nie obawia się wprowadzać nowości dla najbardziej atrakcyjnego dla reklamodawców targetu kobiecego.


Kontynuacja programów rozrywkowych, czy kulinarnych zapewniła stacji ponad milionową widownię w grupie komercyjnej 16-49 lat oraz index dopasowania do grup wielkomiejskich kobiet z ponadprzeciętnymi dochodami przekraczający 140.

Olbrzymią popularnością w marcu cieszyły się także seriale TVN, tj. „Lekarze”, „Na Wspólnej”, „Sama słodycz” czy „Prawo Agaty”. Dla reklamodawców planujących swoją komunikację do kobiet, stanowiły one propozycję atrakcyjną zarówno pod względem oglądalności, jak również znakomitego, o kilkadziesiąt procent lepszego dopasowania w porównaniu z ofertą stacji konkurencyjnych.

Dodatkowych informacji udziela:
Monika Reszka
Menedżer ds. Rozwoju Produktu Reklamowego
e-mail: m.reszka@tvn.pl