Premiera nowego serialu "Sabrina, sekrety nastoletniej czarownicy" w lipcu na antenie Disney Channel i sukces projektu "Szkoła księżniczek" z Lego i Mattelem

Disney Channel to kanał posiadający najwyższy indeks AFF (177), w grupie all 7-15, wśród wszystkich kanałów dziecięcych. Swój sukces zawdzięcza m.in. nowościom programowym, które są obecne na antenie kanału przez cały rok, również w wakacje. Propozycje programowe kanału Disney Channel koncentrują się wokół wartości, które zachęcają do uwierzenia w siebie, podążania za marzeniami i spędzania czasu z rodziną.

Już od 6 lipca od godz. 09:30 w Disney Channel zagości kolejna nowość programowa - serial Sabrina, sekrety nastoletniej czarownicy. Opowiada on o Sabrinie Spellman, która posiada swój sekret: w połowie jest zwykłą śmiertelniczką, a w połowie czarownicą. Dziewczyna uczy się czarować, często przez magię wpada w tarapaty. Prawdę o jej pochodzeniu znają tylko nieliczni. Niekiedy akcja serialu przenosi się w zaświaty, do tajemniczej krainy wróżek, czarowników i stworów.

Tematyka wróżek i księżniczek cieszy się szczególną popularnością na antenie kanału. W kwietniu br. widzowie mieli okazję zobaczyć 1. sezon Szkoły Księżniczek z uczestnictwem marki LEGO. Dzięki tej pozycji programowej dziewczynki mogły przetestować swoje umiejętności i rozwiązać zadanie ze stylu i elegancji, z tańca, odwagi, z talentu artystycznego lub z kontaktu ze zwierzętami. Klient LEGO był obecny przy tej pozycji zarówno on-air w formie sponsoringu, jak i online w ramach ekskluzywnej obecności na dedykowanej podstronie www.disney.pl/szkola-ksiezniczek.

Kampania wygenerowała ponad 3,1 mln kontaktów w grupie dzieci w wieku 4-12, OTS na poziomie 6 oraz zasięg równy 15,32% w tej samej grupie. Billboardy sponsorskie (emitowane w formie pre-rolli) cieszyły się ogromną popularnością wśród użytkowników. Wskaźnik CTR wyniósł niemal 10%, co stanowi pięciokrotnie wyższy wynik niż średnia rynkowa - średni CTR pre-rolla wynosi 1,90% (źródło: AdStandard, 2013).

Kreacja billboardu sponsorskiego, emitowanego zarówno on-air i online:

Disney Channel

 

 

Kolejnym partnerem programu, tym razem majowych, premierowych emisji sezonu 2 Szkoły Księżniczek, jest Mattel. Dziewczynki, które wezmą udział w konkursie na dedykowanej podstronie http://www.disney.pl/szkola-ksiezniczek-2/, mają szansę wygrać wspaniały zestaw nagród od sponsora. Każdy z nich zawiera m.in. jedną z postaci ze Szkoły Księżniczek.

Już od września, na widzów Disney Channel czekają kolejne nowości, m.in. sezon 2. serialu Wolfblood, dzięki któremu widzowie będą mogli się przekonać, że bycie nastolatkiem-Wilkołakiem niesie ze sobą wiele niezwykłych umiejętności.

Zapraszamy do współpracy!

Źródło: NAM, AFF all 7-15 vs. all 4-15, 01-04.2014, Daypart 06:00 – 20:00; GRP abs, OTS, RCH 04-30.04.2014, all 4-12