FOX COMEDY – SIERPIEŃ W ŚWIECIE ULUBIONYCH SERIALI

Kanał komediowy FOX Comedy zorganizował dla widzów wakacje z bohaterami uwielbianych produkcji. Już w sierpniu będą mieli oni okazję odwiedzić najpopularniejsze, serialowe „Biuro” oraz zobaczyć co słychać u mieszkańców Point Place, bohaterów produkcji „Różowe lata 70”.

BIURO

Ten pełen śmiechu i emocji, nagrodzony Emmy, serial komediowy, powraca na ekrany FOX Comedy z kolejnymi sezonami. Nowo upieczeni rodzice, Jim i Pam, próbują zgrać swoje grafiki pracy z opieką nad córeczką Cece. W międzyczasie Michael Scott przygotowuje się do pożegnania z Dunder Miffin, jednak przed wyjazdem w ostatniej chwili ma do załatwienia pewien interes, który na nowo rozpali jego romans z Holly. Siódmy sezon jest ostatnim, w którym można zobaczyć Steve’a Carella, dlatego kolejna seria kręci się głównie wokół wybryków nowego prezesa, Roberta Californii. Jak zmiana prezesa wpłynie na losy Dunder Miffin? Czy współpracownicy zaakceptują nowego, ekscentrycznego szefa? Tego widzowie będą mieli okazję dowiedzieć się już w sierpniu na kanale FOX Comedy!

RÓŻOWE LATA 70.

Serial opowiada o perypetiach sześciu nastolatków, mieszkających w wymyślonym miasteczku Point Place w Wisconsin. Liderem grupy jest Eric Forman, który codziennie musi mierzyć się z twardą dyscypliną swoich rodziców. Obok Formanów mieszka rodzina Pinciotti, do której należy między innymi sympatia Erica – Dona oraz jej wyróżniająca się rodzina. Resztę grupy tworzą: Fez – student z wymiany zagranicznej, który wchłania kulturę amerykańską niczym gąbka; rozpuszczona i głupiutka córka biznesmena, Jackie; solidnie nierozgarnięty Michael Kelso oraz Steven Hyde, który wszędzie węszy spisek rządu. Cała nastoletnia szóstka spędza większość czasu w piwnicy Erica na rozmowach o życiu, o pierwszych miłościach i o szalonych pomysłach, które w latach siedemdziesiątych często wpędzały ich w niemałe tarapaty. Już wkrótce widzowie przekonają się jak tym razem potoczą się losy szóstki przyjaciół.

Stacja FOX Comedy może pochwalić się jakościowym profilem widza. Jest doskonale dopasowana do wykształconych mężczyzn z dużych miast (AFF = 233 M30-59 500K+; AFF = 225 M35-54 EDU HIGH), a w całym drugim kwartale 2019 roku, osiągnęła zasięg na poziomie ponad 3 mln!

Dane: NAM, Q2 2019, 06:00-25:59, AFF vs. A16-49, DayParts, cov A4+, Reach&Frequency