DISCOVERY LIFE - CZYSTY ZYSK

Zapraszamy na nową serię programów o ludziach ogarniętych manią sprzątania. Linda Dykes z północnej Walii uwielbia porządek. Założyła nawet własną firmę sprzątającą. Według pani Dykes nałogowi sprzątacze posiadają wyjątkowe zdolności i umiejętności, którymi powinni podzielić się z resztą społeczeństwa, dlatego zebrała grupę pasjonatów i razem z nimi wyrusza z misją sprzątania brudnych domów oraz zaśmieconych miejsc publicznych w całej Wielkiej Brytanii.

Co tydzień wybrany przez panią Dykes maniak sprzątania odwiedzi dom, który wymaga generalnych porządków. Pierwszym rekrutem jest 31-letni Richard, który ma obsesję na punkcie porządku i czystości. Richard trafi do wiktoriańskiego domu emerytowanego handlarza antyków Christophera. Czy nałogowy sprzątacz jest w stanie przekonać bałaganiarza, że warto utrzymywać ład i porządek? O tym będziemy mogli przekonać się od poniedziałku do piątku o godz. 19:00 na Discovery Life

Kanał Discovery Life czwartym kwartale 2016 roku poprawił swój wynik rok do roku o 20% w grupie W 20-44, w grupie komercyjnej A 16-49 wzrost wyniósł 9%.

Jedne z najwyższe współczynników dopasowania kanał osiągnął w grupie wielkomiejskich kobiet: AFF 805 (W 16-49, miasta 50k+ vs. A 16-49). Doskonałe AFF ma również wielkomiejska grupa ogólna: AFF 598 (A16-49, miasta 50k+, vs A16-49). W lutym Discovery Life zgromadziło przed telewizorami ponad 3 miliony widzów.

Źródło: Nielsen Audience Measurement; styczeń-luty 2017; 02:00-25:59. Zasięg miesięczny na grupie All 4+