ANIMAL PLANET HD – ZOBACZ ROZGRYWKI SZCZENIĄT, KTÓRE ZAUROCZĄ NIEJEDNEGO DOROSŁEGO

Animal Planet HD to kanał stworzony dla prawdziwych miłośników zwierząt! Emocjonujące przygody, pasjonująca natura i dawka wiedzy, zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagających widzów! Sierpniowe premiery Animal Planet HD odkryją przed widzami pracę opiekunów zwierząt z San Diego Zoo, zauroczą nas rozgrywkami milusińskich czworonogów i zainspirują projektami psich parków rozrywki w przydomowych ogródkach.

Ciekawe propozycje programowe sprawiają, że stacja Animal Planet HD odnotowuje wysokie wskaźniki dopasowania wśród jakościowych kobiecych grup.  W pierwszej połowie tego roku stacja osiągnęła AFF = 224 w grupie dorosłych, wykształconych kobiet z wysokimi zarobkami (wzrost 38% vs H1 2018) oraz wzrost SHR o 14% w tym samym okresie. Średni miesięczny zasięg kanału Animal Planet HD w czerwcu 2019 r. wyniósł 1,8 milionów widzów.

Misją organizacji San Diego Zoo Global jest nie tylko ratowanie ginących gatunków zwierząt, ale i zaszczepianie w ludziach miłości do świata przyrody. W premierowym programie „Zoo w San Diego” widzowie będą mogli zobaczyć jak działają ogrody zoologiczne w San Diego (San Diego Zoo i San Diego Zoo Safari Park), w których żyje łącznie około 6,5 tysiąca zwierząt należących do aż 700 gatunków. Autorzy programu zabiorą nas w samo centrum akcji. Zobaczymy z bliska pandy, żyrafy, koale, słonie, pumy, małe gepardy i stado strusi, znane jako „Spice Girls". Poznamy dzieje kondora kalifornijskiego, którego w ostatniej chwili udało się ocalić od wyginięcia. Weźmiemy także udział w piątych urodzinach gorylicy Joanne. Naszymi przewodnikami po świecie zwierząt będą ich opiekunowie i lekarze weterynarii, pracujący w obu ogrodach zoologicznych. Opowiedzą oni o różnych projektach prowadzonych przez tę wyjątkową organizację, od lat będącą na czele instytucji walczących o ratowanie przyrody.
PREMIERA: 13 sierpnia 2019 r., godz. 21:00 

18 sierpnia wystartuje piętnasta już edycja programu „Superpuchar szczeniąt". Przed nami najbardziej urocze wydarzenie sezonu: w rozgrywkach biorą udział zwierzaki z 51 schronisk z 23 stanów USA, a nawet jeden z Kostaryki! Tegoroczne zmagania będą jeszcze bardziej szalone! Dwa zespoły małych czworonogów będą rywalizować o główną nagrodę. Każdy zespół ma w tym roku uroczą maskotkę: jedną z nich jest kapibara Javier, rolę drugiej pełnią zespołowo trzy małe jeżozwierze afrykańskie. Tablicę wyników obsługuje chomik Surge, kibiców zagrzewają do dopingowania małe kangury-cheerliderki, a ptaszek Meep zajmuje się przekazywaniem wyników internautom z całego świata. Sędzią liniowym jest leniwiec Shirley, wspierany zresztą przez własny, leniwcowy fanklub. Czeka nas urocza, puchata rozgrywka!
PREMIERA: 18 sierpnia 2019 r., godz. 16:00 

Zwierzęta sprawiają, że mieszkanie staje się prawdziwym domem. Niektórym z nich trzeba jednak w tym pomóc. W programie „Cztery kąty, cztery łapy” projektant i miłośnik zwierząt, Antonio Ballatore, służy swoimi wizjonerskimi pomysłami właścicielom czworonogów. Razem ze swoją współpracownicą Grace, wiernym buldogiem Chewie i grupą fachowców Antonio przerabia bezbarwne, ciasne domy w funkcjonalne, stylowe przestrzenie, w których ludzie i zwierzęta czują się dobrze. Pomocy potrzebuje m.in. rodzina, której dom jest pełen psów — Antonio zbuduje w ich ogródku prawdziwy park rozrywki dla czworonogów. Poznamy także ludzi, którzy bardzo potrzebują nowego wybiegu dla siedmiu szynszyli. Pewnej parze zależy z kolei, aby ich kot rasy savannah i kotki, którymi się opiekują, mogły bezpiecznie bawić się na dworze. Antonio uwielbia projektować i kocha zwierzęta, dlatego zawsze robi wszystko, aby pomóc swoim klientom: tym dwunożnym i tym czworonożnym, skrzydlatym czy pokrytym łuskami.
PREMIERA: 19 sierpnia 2019 r., godz. 22:00  

Od 15 lipca Animal Planet ma nowe logo oraz oprawę graficzną. Zmiana identyfikacji wizualnej na polskim rynku jest wynikiem globalnej strategii marki. „Animal Planet potrzebował znaku, który odzwierciedla globalny aspekt marki, a jednocześnie jest zrozumiały w wielu krajach, regionach i kulturach. Potrzebowaliśmy loga, które wykroczy poza świat telewizji linearnej i sprawdzi się na wszystkich naszych platformach" – podsumowuje Pablo Pulido, wiceprezes ds. marketingu w Animal Planet.

Dane: NAM, SHR% W25-49 Edu High INC. 3500+, AFF vs A16-49, H1 2018 & H1 2019;  COV A4+, 06.2019.