TVN PLAYER oraz produkcje TVN najbardziej zyskały na popularności w 2012 r.

Platforma tvn player to jedno z najbardziej zyskujących na popularności haseł w polskim Internecie, natomiast produkcje TVN: Julia, Lekarze, Masterchef i Prawo Agaty to liderzy w kategorii „programy i seriale telewizyjne” – wynika z corocznego raportu Zeitgeist 2012, przygotowanego przez Google.

Wyszukiwarka Google w swoim raporcie Zeitgeist 2012 opublikowała ranking najbardziej zyskujących na popularności haseł, które w 2012 roku odnotowały największy wzrost liczby wyszukiwań w odniesieniu do roku 2011.

W kategorii „Wyszukiwane hasła” na pozycji 5. uplasował się tvn player, natomiast w kategorii „Programy i seriale TV” niekwestionowanymi liderami okazały się produkcje TVN, które zajęły pierwsze cztery pozycje.

W tym roku w badaniu przeanalizowano ponad 1.2 biliona zapytań w 146 językach przesłanych do wyszukiwarki Google. Po odfiltrowaniu spamu stworzono ranking najbardziej zyskujących na popularności tematów w Internecie.

Źródło: Raport Zeitgeist 2012