SPRZEDAŻ REKLAM W TVN
LUTY 2019

„W związku z istotnymi zmianami programowymi w kanale TVN w tygodniu 18 – 24 lutego, ogłoszony został zmodyfikowany cennik emisji reklam na ten okres. W kalkulacji zmienionych pozycji uwzględniono zrewidowane wyniki oglądalności zarówno pod względem ilościowym (wysokość rtg w grupie rozliczeniowej), jak również jakościowym (reprezentacja poszczególnych grup docelowych).

Oprócz zakupu cennikowego, Klienci będą mogli wybrać inną formę zakupu i zrealizować wartość zmienionych emisji cennikowych w pakiecie TVN MAX. Kampanie takie zostaną wycenione według najniższego kosztu dla danego klastra, a także nie spowodują utraty rabatu za udział opcji zakupu cennikowego oraz za roczną deklarację cennikową w programie TVN dla pozostałych emisji. O szczegółach zmian i propozycjach rozwiązań Klienci zostaną poinformowani bezpośrednio przez dział handlowy.

Jednocześnie przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z wprowadzonymi zmianami i wierzymy, że zaproponowane rozwiązania pomogą zrealizować wszystkie zaplanowane cele.”

Dyrektor Działu Sprzedaży Biura Reklamy TVN Media,
Marcin Idzik