Lokowanie produktu
Lokowanie produktu to niestandardowa forma promocji, która polega na przedstawieniu towaru, usługi lub znaku towarowego w taki sposób, że stanowią one integralną część produkcji telewizyjnej. Siłą takiego przekazu jest oryginalność, wiarygodność, pokazanie produktu w akcji, emisja poza blokami reklamowymi. Lokowanie produktu można realizować w filmach lub serialach, w audycjach rozrywkowych oraz sportowych.

Patent na Dom - iRobot
Patent na Dom - iRobot

Dzień Dobry TVN - DeClinic
Dzień Dobry TVN - DeClinic

TVN - LEGO MASTERS - PLAY
TVN - LEGO MASTERS - PLAY

hgtv - Tajemnice wnętrz Krzysztofa - samsung
hgtv - Tajemnice wnętrz Krzysztofa - samsung

TVN STYLE - PATENT NA DOM - UPC
TVN STYLE - PATENT NA DOM - UPC

TVN – SZAF MAT – VINTED
TVN – SZAF MAT – VINTED

TVN - DDTVN - SMYK
TVN - DDTVN - SMYK

TVN - BRZYDULA - Scrabble
TVN - BRZYDULA - Scrabble

TVN - BRZYDULA - APART
TVN - BRZYDULA - APART

TVN - BRZYDULA - AGATA MEBLE
TVN - BRZYDULA - AGATA MEBLE

TVN - MASTERCHEF - OSM ŁOWICZ
TVN - MASTERCHEF - OSM ŁOWICZ

TVN TURBO – RAPORT TURBO – VW
TVN TURBO – RAPORT TURBO – VW

TVN STYLE - Związki z modą
TVN STYLE - Związki z modą

TVN - TOP MODEL - Naomi Campbell „Here To Stay”
TVN - TOP MODEL - Naomi Campbell „Here To Stay”

TVN - USTA USTA - APART
TVN - USTA USTA - APART

TVN STYLE - PANI GADŻET - SIREN7
TVN STYLE - PANI GADŻET - SIREN7

PLAYER/TVN - SZADŹ - miasto OPOLE
PLAYER/TVN - SZADŹ - miasto OPOLE

Pokoloruj Marzenia - LINK 4
Pokoloruj Marzenia - LINK 4

HGTV/TVN – DOROTA INSPIRUJE – CASTORAMA
HGTV/TVN – DOROTA INSPIRUJE – CASTORAMA

Projekt Zima - Zieleniec
Projekt Zima - Zieleniec

Innbio
Innbio

ostre cięcie - BOOKSY
ostre cięcie - BOOKSY

PROJEKT ZIMA - eobuwie - North Face
PROJEKT ZIMA - eobuwie - North Face

RAPORT TURBO – UCZYMY AUTA POLSKIEGO
RAPORT TURBO – UCZYMY AUTA POLSKIEGO

TVN - NA WSPÓLNEJ - RMF FM
TVN - NA WSPÓLNEJ - RMF FM

BIG BROTHER - UPC
BIG BROTHER - UPC

ZAKUP KONTROLOWANY - OTOMOTO
ZAKUP KONTROLOWANY - OTOMOTO

ŚWIEŻE KOSMETYKI - FRIDGE
ŚWIEŻE KOSMETYKI - FRIDGE

JAKUBIAK NA SZYBKO - DYNAXO
JAKUBIAK NA SZYBKO - DYNAXO

NOWA MISJA RATUNKOWA - ALLEGRO
NOWA MISJA RATUNKOWA - ALLEGRO

Gotowi na święta - ZIAJA
Gotowi na święta - ZIAJA

Co za tydzień - Wielki mecz: Apart, mBank, Play, Dawtona, Mastercard
Co za tydzień - Wielki mecz: Apart, mBank, Play, Dawtona, Mastercard

Big Brother - Sonko
Big Brother - Sonko

Domowe rewolucje - Armatura Kraków
Domowe rewolucje - Armatura Kraków

Klinika bez tajemnic -Vivacy Stylage
Klinika bez tajemnic -Vivacy Stylage

Stylowy projekt - ZALANDO
Stylowy projekt - ZALANDO

Na Wspólnej - Lindt
Na Wspólnej - Lindt

Philips zoodler
Philips zoodler

Zakochani po uszy - Pro Plan
Zakochani po uszy - Pro Plan

Zakochani po uszy - Pro Plan
Zakochani po uszy - Pro Plan

Zakochani po uszy - Verona
Zakochani po uszy - Verona

Zakochani po uszy - Verona
Zakochani po uszy - Verona

TVN - MASTERCHEF - GOPLANA
TVN - MASTERCHEF - GOPLANA

TVN - MASTERCHEF - MAKRO
TVN - MASTERCHEF - MAKRO

TVN - NA WSPÓLNEJ - ALLEGRO
TVN - NA WSPÓLNEJ - ALLEGRO

HGTV - DAREK SOLO
HGTV - DAREK SOLO

HGTV - ZGŁOŚ REMONT - ALLEGRO
HGTV - ZGŁOŚ REMONT - ALLEGRO

TVN TURBO - RAPORT TURBO - BMW
TVN TURBO - RAPORT TURBO - BMW

TVN TURBO - RAPORT TURBO - AUDI
TVN TURBO - RAPORT TURBO - AUDI

TVN - UGOTOWANI - FRISCO
TVN - UGOTOWANI - FRISCO

FOOD NETWORK - SEXY KUCHNIA MAGDY GESSLER - BARILLA
FOOD NETWORK - SEXY KUCHNIA MAGDY GESSLER - BARILLA

TVN - TU SIĘ GOTUJE - WINIARY
TVN - TU SIĘ GOTUJE - WINIARY

HGTV - WYMARZONE OGRODY - Keter Circa Wood
HGTV - WYMARZONE OGRODY - Keter Circa Wood

HGTV - ZGŁOŚ REMONT - FARBA 3V3 Easy White.
HGTV - ZGŁOŚ REMONT - FARBA 3V3 Easy White.

HGTV - Musisz to mieć - NIVONA
HGTV - Musisz to mieć - NIVONA

TVN - Co za tydzień - ROSSMANN
TVN - Co za tydzień - ROSSMANN

TVN Style - Misja Ratunkowa - PHILIPS
TVN Style - Misja Ratunkowa - PHILIPS

TVN - 36,6°C - Homechoice Claria
TVN - 36,6°C - Homechoice Claria

TVN - DD TVN - WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE
TVN - DD TVN - WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE

TVN - DD TVN - SAMSUNG
TVN - DD TVN - SAMSUNG

TVN24 - POLSKA NA WEEKEND - ZIELONA GÓRA
TVN24 - POLSKA NA WEEKEND - ZIELONA GÓRA

TVN24 - KIOSK Z GAZETAMI - MICROSOFT
TVN24 - KIOSK Z GAZETAMI - MICROSOFT

TVN - DD TVN - DAWTONA
TVN - DD TVN - DAWTONA

TVN STYLE - SABLEWSKIEJ SPOSÓB NA MODĘ - BENEFIT
TVN STYLE - SABLEWSKIEJ SPOSÓB NA MODĘ - BENEFIT

TVN - MASTERCHEF - LOT
TVN - MASTERCHEF - LOT

TVN - MASTERCHEF - APPETITA
TVN - MASTERCHEF - APPETITA

PLAYER - AZJA EXPRESS.DOMÓWKA - AZIA CONCEPT
PLAYER - AZJA EXPRESS.DOMÓWKA - AZIA CONCEPT

HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Blender Philips
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Blender Philips

HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Wyciskarka wolnoobrotowa
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Wyciskarka wolnoobrotowa

HGTV – Maja w Ogrodzie – Zbieraczka do owoców Gardena
HGTV – Maja w Ogrodzie – Zbieraczka do owoców Gardena

HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Zbieraczka do owoców Gardena
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Zbieraczka do owoców Gardena

HGTV – Wymarzone ogrody – nożyce akumulatorowe Gardena
HGTV – Wymarzone ogrody – nożyce akumulatorowe Gardena

TVN – DRZEWO MARZEŃ – MASTERCARD
TVN – DRZEWO MARZEŃ – MASTERCARD

HGTV – DOMOWE REWOLUCJE – BECKERS
HGTV – DOMOWE REWOLUCJE – BECKERS

TVN – MASTERCHEF – APPETITA
TVN – MASTERCHEF – APPETITA

TVN – MASTERCHEF – KERRYGOLD
TVN – MASTERCHEF – KERRYGOLD

TVN – MASTERCHEF – TAO TAO
TVN – MASTERCHEF – TAO TAO

TVN – PROJEKT LADY – FAKT
TVN – PROJEKT LADY – FAKT

TVN – 36,6 – NATIONALE-NEDERLANDEN
TVN – 36,6 – NATIONALE-NEDERLANDEN

TVN – SINGIELKA – NESTLÉ CHEERIOS OATS
TVN – SINGIELKA – NESTLÉ CHEERIOS OATS

TVN – GOTOWI NA SEZON – KAMIS
TVN – GOTOWI NA SEZON – KAMIS

TVN – NA NOŻE – MAKRO
TVN – NA NOŻE – MAKRO

TVN TURBO – RAPORT TECHNOLOGICZNY – ACER
TVN TURBO – RAPORT TECHNOLOGICZNY – ACER

TVN TURBO – RAPORT TURBO – MAJORETTE
TVN TURBO – RAPORT TURBO – MAJORETTE

TVN TURBO – 101 NAPRAW – WÜRTH
TVN TURBO – 101 NAPRAW – WÜRTH

DOMO+ – REMONT W 48H – IKEA
DOMO+ – REMONT W 48H – IKEA

HGTV – MAJA W OGRODZIE – BLUKLAR
HGTV – MAJA W OGRODZIE – BLUKLAR

HGTV – POSTAW NA KOLOR – TIKKURILA
HGTV – POSTAW NA KOLOR – TIKKURILA

HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – iROBOT
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – iROBOT

HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – ARLO PRO
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – ARLO PRO

HGTV – METAMORFOZY DOROTY SZELĄGOWSKIEJ – TIKKURILA
HGTV – METAMORFOZY DOROTY SZELĄGOWSKIEJ – TIKKURILA

HGTV – METAMORFOZY DOROTY SZELĄGOWSKIEJ – VOX
HGTV – METAMORFOZY DOROTY SZELĄGOWSKIEJ – VOX

TVN – ODLOTOWY OGRÓD – FISKARS
TVN – ODLOTOWY OGRÓD – FISKARS

TVN – Misja Pies – Pedigree [1]
TVN – Misja Pies – Pedigree [1]

TVN – Misja Pies – Pedigree [2]
TVN – Misja Pies – Pedigree [2]

TVN – Misja Pies – BAYER
TVN – Misja Pies – BAYER

TTV – TESTERZY – BABYLISS
TTV – TESTERZY – BABYLISS

TVN – DRUGA SZANSA – SIMPLE, ELIXA
TVN – DRUGA SZANSA – SIMPLE, ELIXA

TVN – DRUGA SZANSA – POKAZ MODY SIMPLE
TVN – DRUGA SZANSA – POKAZ MODY SIMPLE

TVN – DRUGA SZANSA – TYMBARK
TVN – DRUGA SZANSA – TYMBARK

TVN – DRUGA SZANSA – RAFFAELLO
TVN – DRUGA SZANSA – RAFFAELLO

Branded Content
Branded Content
Patent na Dom - iRobot
1 / 102
W salonie trwają ostatnie przygotowania przed finałem. Przed przyjściem bohaterów trzeba posprzątać – a z tym wyzwaniem świetnie radzi sobie robot odkurzający, którym prowadząca program „Patent na dom” Anna Nowak Ibisz bez problemu steruje z poziomu aplikacji. Bohaterowie dzięki urządzeniu będą mogli przeznaczyć czas, który do tej pory poświęcali na sprzątanie, wspólnym rozrywkom integrującym rodzinę.
Dzień Dobry TVN - DeClinic
2 / 102
Realizacja w Dzień Dobry TVN workweek dla kliniki stomatologicznej DeClinic. W materiale pokazujemy zabieg „lifting bez skalpela”. Bohaterka Materiału Renata Złotkowska udała się do kliniki. Na miejscu opowiedziała, na czym jej zależy i jakich efektów się spodziewa. Agnieszka Krawczyk, lekarz dentysta oraz certyfikowany lekarz medycyny estetycznej DeClinic, zaproponowała pacjentce zabieg z użyciem nici haczykowych.
TVN - LEGO MASTERS - PLAY
3 / 102
Nowy program i nowa jakość rozrywki: najsłynniejsze klocki świata, budowle jakie można zobaczyć tylko w filmach i zacięta rywalizacja. Pierwszym zadaniem dla dwuosobowych drużyn było jak najbardziej efektowne zabudowanie wolnych działek w mieście z klocków. Całość oczywiście na wielkiej makiecie, której widok olśnił uczestników.
Jednym z jej elementów był minimalistyczny biały wieżowiec z umieszczonym na parterze salonem sieci PLAY. Nasi klockowi budowniczy postarali się odtworzyć w nim każdy detal, a zastosowanie specjalnej kamery pozwoliło na pokazanie tego Widzom.
Efekt? Niepowtarzalne w formie wizerunkowe lokowanie, którego nie da się nie zauważyć. Całość idealnie wpisuje się w kontekst odcinka, zapada w pamięć i buduje pozytywne skojarzenia.
hgtv - Tajemnice wnętrz Krzysztofa - samsung
4 / 102
Wybór odpowiedniego telewizora to nie lada problem. Musi on pasować nie tylko wizualnie do wnętrza, ale także spełniać pewne funkcje. Bliskie sąsiedztwo kuchni, mogłoby okazać się problem. Jednak z funkcją Aktywny Wzmacniacz Głosu nie ominie Cię żadna ważna informacja bądź dialog. Dodatkowo dzięki trybowi Ambinet, czarne lustro ekranu zmienia się w stylową dekorację, ale w każdej chwili może także wyświetlić przydatne informacje.
TVN STYLE - PATENT NA DOM - UPC
5 / 102
Malutki dekoder 4K od UPC Polska zrobił ogromne wrażenie na bohaterach 1 odcinka „Patentu na dom 2”! Sprawdźcie dlaczego.
TVN – SZAF MAT – VINTED
6 / 102
Malwina Wędzikowska i Żaklina TaDinh przewietrzą olbrzymią i pełną niespodzianek szafę jednej z nich.
Część ubrań postarają się sprzedać w aplikacji, a za zarobione pieniądze uzupełnić stylizacje na nadchodzący sezon. Ten krótki serialowy poradnik to po pierwsze podejście do konsumpcyjnego świata w duchu less waste, po drugie praktyczne spojrzenie na domowy budżet, a ponadto kobieca siła i pragmatyzm w duchu second hand. Malwina przeprowadza Warsztaty Żegnania z nienoszonymi rzeczami, doradza jak zrobić zdjęcie przykuwające uwagę, oraz w co warto zainwestować tej jesieni.
TVN - DDTVN - SMYK
7 / 102
Realizacja w Dzień Dobry TVN (wydanie workweek) dla Klienta SMYK. Materiał o tym jak projektuje się ubranka dla dzieci, w którym pokazaliśmy cały proces powstawania odzieży dla najmłodszych. Lokowanie w formie przedstawienia ekspertów SMYK, oraz pokazanie logo klienta.
TVN - BRZYDULA - Scrabble
8 / 102
Wielki Powrót na Antenę TVN!
Kultowa telenowela, która zdobyła serca setek milionów widzów na całym świecie, powrócił w polskiej wersji jesienią 2020 r. Jest to kontynuacja losów bohaterów, których poznaliśmy 10 lat temu. Wracamy do historii Uli (Julia Kamińska), która obecnie jest wiecznie zajętą matką trójki dzieci. Przez ostatnie lata nie miała czasu dla siebie, aż w końcu postanowiła zawalczyć o swoje. Wśród obsady znajdują się nazwiska znane fanom z pierwszej serii.
Scrabble to popularna gra. Nasz bohater Adam Turek, zaprasza do gry Bożenkę. Między nimi od początku iskrzy, stąd Bożenka odczytuje zaproszenie do gry, jako zupełnie inną propozycję. Lokowanie ma kontynuację w kolejnych scenach, gdzie pokazujemy planszę gry.
TVN - BRZYDULA - APART
9 / 102
Wielki Powrót na Antenę TVN!
Kultowa telenowela, która zdobyła serca setek milionów widzów na całym świecie, powrócił w polskiej wersji jesienią 2020 r. Jest to kontynuacja losów bohaterów, których poznaliśmy 10 lat temu. Wracamy do historii Uli (Julia Kamińska), która obecnie jest wiecznie zajętą matką trójki dzieci. Przez ostatnie lata nie miała czasu dla siebie, aż w końcu postanowiła zawalczyć o swoje. Wśród obsady znajdują się nazwiska znane fanom z pierwszej serii.
W scenariusz wpisywała się scena dla marki Apart. Jest bardzo przyjemna dla widza oraz ma pozytywny wydźwięk. Naszyjnik idealnie pasuje do stylu naszej bohaterki. Produkt pojawia się w dalszych odcinkach w kontynuacji scen.
TVN - BRZYDULA - AGATA MEBLE
10 / 102
Wielki Powrót na Antenę TVN!
Kultowa telenowela, która zdobyła serca setek milionów widzów na całym świecie, powrócił w polskiej wersji jesienią 2020 r. Jest to kontynuacja losów bohaterów, których poznaliśmy 10 lat temu. Wracamy do historii Uli (Julia Kamińska), która obecnie jest wiecznie zajętą matką trójki dzieci. Przez ostatnie lata nie miała czasu dla siebie, aż w końcu postanowiła zawalczyć o swoje. Wśród obsady znajdują się nazwiska znane fanom z pierwszej serii.
Scena dla Salonów Agata ma wydźwięk komediowy i bardzo pozytywny, mino, że Violetta próbuję podczas zakupów internetowych nagrać kamerką hasło do konta swojego męża. Scena pokazuje możliwości lokowania stron internetowych.
TVN - MASTERCHEF - OSM ŁOWICZ
11 / 102
Masterchef – program w którym kucharze amatorzy zamieniają się w mistrzów gastronomii powrócił po raz dziewiąty. Uczestnicy walczą o tytuł Mistrza Kuchni, wygraną pieniężną oraz wydanie autorskiej książki kucharskiej, podejmując szereg zaskakujących wyzwań kulinarnych.
W odcinku kucharze musieli zmierzyć się z mystery boxem i najpopularniejszymi polskimi produktami, w tym m.in. mlekiem i śmietaną OSM Łowicz.
TVN TURBO – RAPORT TURBO – VW
12 / 102
Raport Turbo to codzienny program motoryzacyjny, w którym usłyszymy wypowiedzi autorytetów z branży. Scenka reprezentuje widzom materiał-lokowanie o innowacyjnych rozwiązaniach zastosowanych w nowym modelu VW – ID.3.
TVN STYLE - Związki z modą
13 / 102
To już trzeci sezon formatu pt. „Związki z modą” na TVN Style. Razem z naszymi sponsorami dbamy o merytoryczny kontent dla kobiet szukających modowo-kosmetycznych inspiracji.
TVN - TOP MODEL - Naomi Campbell „Here To Stay”
14 / 102
Zadanie specjalne w programie Top Model.
W tym wyzwaniu uczestnicy mieli zainspirować się ikoną mody – modelką Naomi Campbell oraz jej zapachem perfum.
Zwycięzca sesji weźmie udział w kampanii reklamowej tych perfum.
Partnerem jest dystrybutor perfum Naomi Campbell „Here To Stay”
TVN - USTA USTA - APART
15 / 102
Produkcja w przełomowy sposób opowiada o życiowych dylematach trzech par. Serial zadebiutował na antenie TVN 10 lat temu i doczekał się 3 sezonów. Poszukiwania idealnej połówki, miłość, zdrada, ucieczka od rutyny – to problemy, z którymi musieli zmierzyć się jego bohaterowie. Dziś to nadal pełna uroku, a przy tym bardzo życiowa historia o uniwersalnych wartościach i ponadczasowej przyjaźni.
W 2020 roku wróciliśmy z 4 serią, w której scenariusz bardzo naturalnie wpisało się lokowanie APART. Wybrana scena jest zabawna i lekka, a obecność Klienta równocześnie czytelna i nienachlana.
TVN STYLE - PANI GADŻET - SIREN7
16 / 102
Pani gadżet” to format, który od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem widzów TVN Style. Anna Nowak-Ibisz niemalże od zawsze jest niezastąpionym przewodnikiem po świecie gadżetów. Wspólnie z widzami tropi rynkowe nowości, funkcjonalne rzeczy i patenty, które sprawdzą się w każdym domu. Tym razem do swoich poszukiwań zaprosiła wyjątkowego gościa.
Co warto kupić? Kiedy cena jest adekwatna do jakości? Jak odnaleźć się w gąszczu ofert sklepowych? Na ratunek przychodzi Pani Gadżet!
PLAYER/TVN - SZADŹ - miasto OPOLE
17 / 102
„Szadź” jest nowym serialem w oparciu o adaptację książki Igora Brejdyganta, o tym samym tytule. Trzy różne światy, które zbliżają się do siebie, by w końcu nieuchronnie się ze sobą zderzyć. Pierwszy w historii polskiej telewizji serial opowiadany z trzech równoległych perspektyw narracyjnych: seryjnego mordercy, ofiary i policjantki. Od pierwszego odcinka widz wie, kto jest mordercą i ofiarą, śledzi wyścig z czasem policjantki, która chce ocalić młodą dziewczynę. Agnieszka (w tej roli Aleksandra Popławska) – pogubiona życiowo policjantka z małego miasteczka, ściga seryjnego zabójcę z wielkiej aglomeracji – Piotra (w tej roli Maciej Stuhr). Stawką w tym wyścigu jest życie młodej Ewy, a potem także życie samej policjantki i jej córki – Joli.
W przedstawionej scenie pojawia się lokowanie miasta Opole w formie zdjęć na profilu Social Media jednej ze studentek Piotra - Ewy. Zaciekawiony bystrą blondynką, mężczyzna chce dowiedzieć się więcej o swej przyszłej ofierze. W tym celu przegląda jej profil na tablecie, w zaciszu swojego samochodu, zaparkowanym pod uniwersytetem w Opolu. W jej postach umieszczono jeden z najlepiej rozpoznawalnych obiektów turystycznych miasta - Most Groszowy nad kanałem Młynówka, zwanym też przez mieszkańców „zielonym mostkiem” z racji swojego charakterystycznego koloru. Młoda bohaterka serialu przychodziła w to malownicze miejsce, szukając ukojenia od samotności, nawet nie przypuszczając jaką wielką zmianę w jej życiu spowoduje wkrótce spotkanie Piotra…
Pokoloruj Marzenia - LINK 4
18 / 102
„Pokoloruj Marzenia” to program prowadzony przez słynnych braci Collins, który powstał we współpracy z Link4. Projekt ma na calu wspieranie rodzin, których ze względu na trudną sytuacje finansową nie stać na naprawę swoich aut.
Podczas, gdy Grzegorz i Rafał remontują samochody, Link4 zapewnia auto zastępcze, a po zakończonej naprawie ubezpiecza je na nowo.
Scena w naturalny sposób łączy idee pomagania z zakresem działalności Link4, co pozytywnie wpływa na wizerunek klienta.

HGTV/TVN – DOROTA INSPIRUJE – CASTORAMA
19 / 102
„Dorota Inspiruje” jest programem specjalnym we współpracy z Castorama Polska, prowadzonym przez Dorotę Szelągowską wraz ze swoją dzielną ekipą remontową. Prezentowane w programie projekty metamorfozy są przygotowane w większości z asortymentu sklepu Castorama. Każdy odcinek zawiera także pełno inspirujących porad dla widzów, które mogą zastosować bez trudu w swoich mieszkaniach.
W przedstawionej scenie pojawia się lokowanie bogatego asortymentu do remontu łazienki. Aby nie stracić głowy od mnogości rozwiązań, Dorota wraz z Mariką podpowiadają jakie produkty należy wybrać, aby łazienka była funkcjonalna, piękna i co równie ważne pasowała do potrzeb wszystkich domowników. Czy udało się znaleźć odpowiedź na nurtujące pytanie: prysznic czy wanna? Zobaczcie sami!
Projekt Zima - Zieleniec
20 / 102
Wszystkim dobrze znany program „Co za Tydzień”, którego gospodarzem jest Olivier Janiak, po raz kolejny zagościł na Dolnym Śląsku, gdzie przez pięć, zimowych weekendów trwał Projekt Zima. Miasteczko TVN, zapewniało moc atrakcji dla turystów dzięki współpracy z wieloma partnerami. Odwiedzały nas nie tylko gwiazdy, ale również niesamowici goście, którzy pokazywali skarby Dolnego Śląska. Powyżej przykład realizacji pierwszego weekendu Projektu Zima, który odbył się w Zieleńcu.
Innbio
21 / 102
Maja Popielarska wraz z bohaterką odcinka panią Małgorzatą sadzą warzywa w nowej skrzyni na balkonie.
W związku z tym, że wiosną pogoda bywa różna Pani Małgorzata będzie osłaniać je agrowłókniną. Stosuje również nawóz organiczny firmy Innbio.
ostre cięcie - BOOKSY
22 / 102
W dzisiejszych czasach zdobycie nowych klientów to nie lada wyzwanie dla wielu salonów fryzjerskich/kosmetycznych. Na szczęście Duet stylistów Schmidt & Wierzbicki znają rozwiązanie każdego problemu.
W scenie ukazują liczne funkcje aplikacji, dzięki której widzowie z łatwością mogą umówić się na wizytę, czy znaleźć informacje o salonach. Ponadto na ekranie smartfona widzimy branding klienta. Całość świetnie komponuje się formułą programu, dzięki czemu scena ma naturalną i swobodną wymowę.
PROJEKT ZIMA - eobuwie - North Face
23 / 102
Wejście pogodowe w ramach Projektu Zima dla Klienta Eobuwie i North Face.
Rozmowa z Jakubem Wesołowskim, ambasadorem marki – przeprowadzona przez Dorotę Gardias. Rozmówcy znajdują się w namiocie sponsora, który stanowi cześć miasteczka Projektu Zima.
RAPORT TURBO – UCZYMY AUTA POLSKIEGO
24 / 102
Dzięki temu patentowi łatwiej dogadasz się ze sprowadzonym samochodem! „Raport Turbo” odwiedził firmę, która w krótkim czasie i bezinwazyjnie uczy auta polskiego!
TVN - NA WSPÓLNEJ - RMF FM
25 / 102
Na wspólnej - flagowy serial stacji TVN, który na stałe zagościł w domach milionów Polaków!
Korzystając z rodzinnej atmosfery serialu, pokazaliśmy bohatera w roli dziennikarza RMF FM, który w studiu prowadzi Urodzinową Szczęśliwą Loterię na 30-lecie stacji.
Kontekst jest bardzo pozytywny - wygrana dużej kwoty pieniędzy i związana z nią radość, która zaraża ludzi dookoła.
BIG BROTHER - UPC
26 / 102
„Big Brother 2” to kontynuacja wyemitowanej na wiosnę 2019, pierwszej części kultowego formatu sprzed 19 lat. Po raz kolejny w Domu Wielkiego Brata zamieszkało piętnastu uczestników, aby zmierzyć się nie tylko z powierzonymi zadaniami, ale również z własnymi słabościami.
Partnerem drugiej edycji programu była firma UPC, świadcząca usługi: Telewizja, Internet, Telefon, Mobile. Uczestnicy programu, którzy na co dzień byli odcięci od świata zewnętrznego, dzięki UPC mogli usłyszeć wiadomość od bliskiej osoby lub zobaczyć co sądzą o nich internauci. Oprócz takiej formy lokowania, uczestnicy dostawali również zadania tygodniowe oraz dzienne, które mogli zrealizować dzięki UPC i zwalczyć w ten sposób o budżet na tygodniowe zakupy. Film przedstawia zbiór kilku lokowań z drugiego sezonu programu – TheBestOf – UPC.
ZAKUP KONTROLOWANY - OTOMOTO
27 / 102
Małgosia poprosiła Adama Kornackiego o znalezienie pierwszego samochodu kosztującego nie więcej niż 10 tysięcy złotych - auto musi być tanie w eksploatacji, łatwe w obsłudze i musi mieć w sobie to "coś". Wśród propozycji nie zabraknie także najchętniej kupowanego modelu francuskiego auta – Renault Clio – znalezionego dzięki pomocy OTOMOTO.
ŚWIEŻE KOSMETYKI - FRIDGE
28 / 102
Klient: FRIDGE
Produkt: kosmetyki Fridge
Prowadząca program Świeże Kosmetyki Marzena Jarczak odwiedza wizażystkę Anię Galińską, która wykona makijaż odpowiedni dla skóry tłustej.
Do makijażu u modelki z taką cerą Ania wykorzystuje kosmetyki Fridge.
JAKUBIAK NA SZYBKO - DYNAXO
29 / 102
Minutówki dla producenta płyt gazowych DYNAXO powstały w oparciu o przepisy znanego ze stacji Food Network - kucharza Tomka Jakubiaka. W każdym z 4 odcinków pokazaliśmy dwie użyteczne cechy produktu w kontekście przepisu na danie łatwe do szybkiego przygotowania przez naszych widzów.
NOWA MISJA RATUNKOWA - ALLEGRO
30 / 102
W Nowej Misji Ratunkowej Ula Chincz pomaga bohaterom posprzątać ich domy i pokazuje jak niewielkim kosztem zrobić metamorfozę wnętrza, często z wykorzystaniem DIY.
W jednym z odcinków wiosennej edycji programu Ula aranżowała zaniedbany balkon, przemieniając go w przyjazną i gościnną przestrzeń boho.
Pomogło jej w tym Allegro i zamówiony tam zestaw stolików w stylu glamour.
Zobaczcie sami jakie to proste!
Gotowi na święta - ZIAJA
31 / 102
Filip Chajzer i Małgorzata Ohme w świątecznym odcinku programu Gotowi na Święta szukają przystępnych prezentów dla każdego.
W tym odcinku został ulokowany sklep Ziaja.
Co za tydzień - Wielki mecz: Apart, mBank, Play, Dawtona, Mastercard
32 / 102
Dwie drużyny, prawdziwe emocje oraz szczytny cel – już po raz trzeci TVN stanął w piłkarskie szranki z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. 8 września na stadionie warszawskiej Legii lepsi okazali się zawodnicy TVN. Tradycją tych rozgrywek piłkarskich jest zbiórka pieniędzy na zakup karetki pogotowia dla jednego z polskich szpitali. Obok szczytnego celu i rozrywki nie zabrakło tam sportowego ducha – zawodników wspierali: Apart, mBank, Play, Dawtona oraz Mastercard.
Big Brother - Sonko
33 / 102
„Big Brother” to format, który od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem widzów na całym świecie. Piętnastu uczestników zamieszkało w do domu Wielkiego Brata, aby zmierzyć się nie tylko z powierzonymi zadaniami, ale również z własnymi słabościami, aby zyskać sympatię widzów oraz współmieszkańców i zawalczyć o wygraną w programie.
Lokowanie przedstawione w materiale miało miejsce na koniec pierwszej edycji programu. Wielki Brat zorganizował dla finałowej czwórki powitalne śniadanie. Na stole oprócz śniadaniowego zestawu, uczestnicy oraz widzowie mogli dostrzec wafle Sonko, które bardzo chwalili uczestnicy programu. Komunikacja dotyczyła wspólnego spędzania czasu oraz pokazania, że wafle Sonko to przekąska na każdą porę dnia.
Domowe rewolucje - Armatura Kraków
34 / 102
W jednym z odcinków programu Domowe rewolucje sezon 4, Dorota wyposażyła kuchnię bohaterów w wyjątkową baterię kuchenną marki Armatura Kraków – model Tauri Touch-me z kranem dotykowym. Ta wyjątkowa funkcja baterii rozbawiła nawet prowadzącą, ale jednocześnie jest świetnym gadżetem dla fanów gotowania i ekologii. Zobaczcie sami jakie czary są możliwe w tej kuchni po metamorfozie!
Klinika bez tajemnic -Vivacy Stylage
35 / 102
Bohaterka programu Sylwia Derewecka chciałaby wyglądać atrakcyjniej i młodziej, dlatego przychodzi na zabieg do doktora Marcina Ambroziaka. Ten proponuje jej usunięcie przebarwienia laserem jak i wypełnienia policzków i fałdów nosowo-wargowych kwasem hialuronowym. Produktem którego używa do wypełnień jest Stylage. Podczas zabiegu pokazywane jest opakowanie produktu jak i same kolorowe strzykawki. Doktor opowiada o tym czym jest kwas hialuronowy. Wspomina również, że produkt utrzymuje się około rok, ma w sobie magnitol dzięki czemu pacjentka nie spuchnie po zabiegu.
Dodatkowo lekarze lekko podkreśla usta wspomnianym produktem. Pacjentka jest bardzo zadowolona z rezultatu zabiegu i zauważa, że był on bezbolesny.
Stylowy projekt - ZALANDO
36 / 102
Stylizacja to moda, sztuka, design. Styliści to nie tylko utalentowane osoby potrafiące zestawić pasujące do siebie ubrania. To także psychologowie, radzący sobie z najtrudniejszymi klientami, logistycy działający pod presją czasu, finansiści opracowujący najlepsze wykorzystanie budżetu, a do tego znawcy tkanin, trendów i trików pomagających podkreślić walory każdej sylwetki.
Tacy właśnie są uczestnicy „Stylowego Projektu” – programu przygotowanego dla marek: Zalando, Skoda, EOS i Apart.
Podstawą do wyboru ubrań w programie jest garderoba Zalando - wyodrębnione w studio miejsce z ubraniami i dodatkami potrzebnymi do stworzenia stylizacji.
Na Wspólnej - Lindt
37 / 102
Scena przedstawia sytuację, w której czekoladki wprowadzają bohaterki w błogi stan.
Kontekst jest pozytywny – spotkanie z bliską osobą, chwila dla siebie, oderwanie się od biegu dnia.
Głównym założeniem było wykazanie, iż kobiety sięgają po czekoladki w chwilach relaksu, w celu zapomnienia o problemach, odstresowania się, nagrodzenia się.
Istotny jest moment – delektowanie się czekoladką to czas wyłącznie dla nich, istotny, wyjątkowy.
Philips zoodler
38 / 102
Jak zrobić zdrową zakręconą pizzę na warzywnym spodzie i pożegnać nudę w kuchni?
Na to pytanie odpowiada krótka, dedykowana Zoodlerowi Philipsa, forma filmowa „Rączki Robią”
Zakochani po uszy - Pro Plan
39 / 102
Scena w serialu „Zakochani po uszy” zawiera aktywne lokowanie produktu Klienta Purina, jeden z głównych bohaterów - weterynarz Marcin podaje karmę Pro Plan właścicielowi czworonga, która w naturalny sposób wpasowuje się w scenę.
Zakochani po uszy - Pro Plan
40 / 102
Scena w serialu „Zakochani po uszy” zawiera aktywne lokowanie produktu Klienta - karmy Pro Plan. Produkty prezentowane są we właściwym i naturalnym otoczeniu, jakim jest gabinet weterynaryjny.
Zakochani po uszy - Verona
41 / 102
Scena w serialu „ Zakochani po uszy” w której pokazujemy aktywne lokowanie produktu marki Verona. Główny bohater Piotr planuje zakup pierścionka zaręczynowego, który wybiera na stronie internetowej Klienta.
Zakochani po uszy - Verona
42 / 102
Scena z serialu „Zakochani po uszy” jest kontynuacją sceny z lokowaniem produktu marki Verona. Wybrany i zamówiony pierścionek zostaje dostarczony Piotrowi, który ogląda go przed wręczeniem przyszłej narzeczonej.
TVN - MASTERCHEF - GOPLANA
43 / 102
Przedstawiamy pogląd na całościowe lokowanie firmy Goplana w VII sezonie programu MasterChef, który miał emisję w 2018 roku.
TVN - MASTERCHEF - MAKRO
44 / 102
Przedstawiamy pogląd na całościowe lokowanie firmy Makro w VII sezonie programu MasterChef, który miał emisję w 2018 roku.
TVN - NA WSPÓLNEJ - ALLEGRO
45 / 102
W Na Wspólnej lokowana była platforma zakupów Allegro w scenie widoczny etap dostawy zamówienia w obrandowanej paczce Allegro.
HGTV - DAREK SOLO
46 / 102
W programie poradniczym prowadzonym przez znanego z programów remontowych stolarza ulokowana została usługa platformy zakupowej Allegro. Prowadzący Darek stolarz zamawia niezbędne do realizacji swojego projektu akcesoria. Scena pokazuje łatwość zamawiania oraz przesyłkę z produktami.
HGTV - ZGŁOŚ REMONT - ALLEGRO
47 / 102
W programie remontowym Zgłoś remont – prowadzonym przez architekta Krzysztofa Mirucia zrealizowane zostały zakupy oraz dostawa produktów do wnętrz przez aplikację Allegro. W aplikacji oraz na pudełku widoczny jest branding klienta.
TVN TURBO - RAPORT TURBO - BMW
48 / 102
Raport Turbo to codzienny program motoryzacyjny, w którym usłyszymy wypowiedzi autorytetów z branży. Scenka reprezentuje widzom materiał-lokowanie o innowacyjnych usługach świadczonych w autoryzowanych serwisach BMW. Widz dowie się, o nowych technologiach które użyte są w pojazdach marki BMW. Dzięki nim został uproszczony proces diagnostyki auta a właściciel BMW oszczędza czas i pieniądze .
TVN TURBO - RAPORT TURBO - AUDI
49 / 102
Raport Turbo to codzienny program motoryzacyjny, w którym usłyszymy wypowiedzi autorytetów z branży. W przedstawionej scence pojawia się lokowanie samochodu Audi R8. Scenka także zawiera wywiad młodych zawodników z branży kartingów i wyścigów samochodowych. Właśnie jeden z uczestników będzie rywalizował w cyklu Audi R8, co dało możliwość zaprezentować samochód w filmiku i opowiedzieć o wszystkich technologicznych stronach i atutach danego wyścigowca.
TVN - UGOTOWANI - FRISCO
50 / 102
Program „Ugotowani” jest formatem o charakterze kulinarnym. Prezentuje on zmagania czwórki uczestników w drodze o zwycięstwo i wygraną. W prezentowanej scence w naturalny sposób pojawia się lokowanie produktu serwisu z eZakupami – Frisco.pl. Jedna z bohaterek odcinka zamawia potrzebne jej produkty do ugotowania kolacji na stronie www Klienta. Naturalnym elementem sceny jest także dostawa produktów do domu uczestniczki.
FOOD NETWORK - SEXY KUCHNIA MAGDY GESSLER - BARILLA
51 / 102
Program „Sexy Kuchnia Magdy Gessler” jest autorskim programem kulinarnym samej prowadzącej, w którym prezentowane przepisy mogą być pomysłem na pyszną, pełną afrodyzjaków kolację dla dwojga zakochanych. W przedstawionej scenie w naturalny sposób pojawia się lokowanie makaronu Barilla, który jest składnikiem powstającej na oczach widzów potrawy.
TVN - TU SIĘ GOTUJE - WINIARY
52 / 102
„Tu się gotuje” jest programem kulinarnym, w którym prowadzący kucharz i podróżnik David Gaboriaud zaprasza swoich gości do wspólnego gotowania smacznych i niespotykanych potraw. Bohaterowie w naturalny i luźny sposób przygotowując gulasz sięgają po danie Winiary, które jest dopełnieniem smacznej potrawy. Kolorystyka studia także została dopasowana do barw klienta.
HGTV - WYMARZONE OGRODY - Keter Circa Wood
53 / 102
W programie „Wymarzone Ogrody” prowadzące Izabela Szarmach i Olga Piórkowska prezentują produkt klienta Keter, mebel Circa Wood, który jednocześnie pełni trzy funkcje: stolik, siedzisko oraz skrzynia, który przyda się na każdym tarasie.
HGTV - ZGŁOŚ REMONT - FARBA 3V3 Easy White.
54 / 102
W przedstawionej scenie prowadzący programu „Zgłoś remont” Krzysztof Miruć angażuje bohaterów do pomocy w malowaniu parapetu i grzejnika. W programie w naturalnym kontekście jest lokowana farba 3V3 Easy White, którą bohaterowie używają do malowania powierzchni w mieszkaniu przechodzącym metamorfozę. Krzysztof Miruć także daje porady w jaki sposób prawidłowo malować elementy w mieszkaniu i opowiada o właściwościach farby.
HGTV - Musisz to mieć - NIVONA
55 / 102
Program „Musisz to mieć” jest niezbędnym poradnikiem dla ludzi, którzy szukają najlepszych rozwiązań wśród mnóstwa gadżetów na rynku. Scena przedstawia lokowanie ekspresu Nivona. Karol Paciorek i Magdalena Tacik w przyjemnej atmosferze opowiadają widzom o nowoczesnych funkcjach oraz zaletach, produktu. Prowadzący ukazują ekspres w trakcie użytku.
TVN - Co za tydzień - ROSSMANN
56 / 102
Ekipa „Co za Tydzień” gościła na planie zdjęciowym programu „Wyjątkowa chwila”, który powstał w partnerstwie z siecią drogerii Rossmann. W relacji pojawiło się charakterystyczne czerwone pudełko z logiem Rossmann. To właśnie w nim Gwiazdy uczestniczące w projekcie otrzymywały kosmetyki, które testowały, a swoimi wrażeniami dzieliły się z Widzami.
TVN Style - Misja Ratunkowa - PHILIPS
57 / 102
Dla uczestników „Misji ratunkowej ”słowo ‘porządek’ brzmi obco. Do tej pory ich mieszkania straszyły. Nadchodzi czas na zmiany, a z misją ratunkową rusza Ula Chincz.
Prezentowana scena zawiera aktywne lokowanie odkurzacza do zadań specjalnych marki Philips. Produkt klienta idealnie wpasowuje się w kontekst programu. Dzięki czemu scena jest bardzo naturalna.
TVN - 36,6°C - Homechoice Claria
58 / 102
W programie „36,6°C” poruszamy tematy związane z medycyną i zdrowym stylem życia oraz pokazujemy nowoczesne metody leczenia i radzenia sobie z chorobami. Jednym z tematów programu były nerki. W tym kontekście, na przykładzie konkretnego pacjenta, mogliśmy przybliżyć widzom sposób działania i pokazać zalety systemu dializy domowej Homechoice Claria.
TVN - DD TVN - WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE
59 / 102
Prezentowana scena zawiera lokowanie partnerów Projektu Zima 2018 - województwa Dolnośląskiego, miasta Karpacz oraz Term Cieplickich - podczas wejść live w weekendowym wydaniu programu Dzień Dobry TVN.
Lokowanie naturalnie wpasowuje się w formułę codziennego morning showu oraz outdoroowych wejść na żywo zapowiadających prognozę pogody, które są nieodłączna częścią programu. Zostało również urozmaicone zaproszeniem widzów do szkoleń z zakresu pierwszej pomocy prowadzonych w miasteczku Projektu Zima 2018 przez GOPR.
TVN - DD TVN - SAMSUNG
60 / 102
Prezentowana scena zawiera lokowanie płyty kuchennej marki Samsung podczas materiału typu „raczki robią / DIY”, czyli krótkiego materiału poradnikowego w tygodniowym wydaniu programu Dzień Dobry TVN. Każdy materiał typu „raczki robią / DIY” dotyczy innej sprytnej domowej porady, a produkt jest pokazany w użyciu.
W tym materiale lokowanie zostało zgrane z formułą materiału, która umożliwia zaprezentowanie sprzętu w naturalny sposób podczas przygotowania na wizji szybkiego jednogarnkowego obiadu.
TVN24 - POLSKA NA WEEKEND - ZIELONA GÓRA
61 / 102
Polska na weekend to program specjalny, którego celem jest promowanie tych regionów Polski, które oferują ciekawy sposób na spędzanie czasu turystom z Polski i zagranicy. W prezentowanej scenie, gospodarze programu zwiedzają Zieloną Górę, i pokazują widzom na co warto zwrócić uwagę w tym mieście, zdradzając przy tym ciekawostki historyczne oraz wskazując miejsca w których można się zrelaksować.
TVN24 - KIOSK Z GAZETAMI - MICROSOFT
62 / 102
Kiosk z gazetami to audycja na żywo, realizowana w paśmie porannym TVN 24. Przegląd prasy realizowany jest przy użyciu nowej technologii – nowego produktu Microsoft. Dziennikarka prezentuje treści publikowane w gazetach za pomocą Surface Pro. Całokształt sceny ma naturalną i swobodną wymowę oraz idealnie wpasowuje się w formułę programu.
TVN - DD TVN - DAWTONA
63 / 102
Lokowanie krojonych pomidorów w puszce marki Dawtona odbywa się podczas emisji weekendowego programu Dzień Dobry TVN. Prezentowana scena to luźna propozycja modnego śniadania, jakim jest – szakszuka. Lokowany produkt naturalnie wpasowuje się w formułę programu śniadaniowego.
TVN STYLE - SABLEWSKIEJ SPOSÓB NA MODĘ - BENEFIT
64 / 102
W programie „Sablewskiej sposób na modę” podejmujemy różnorodne tematy związane z modą i pielęgnacją. Prezentowana scena zawiera aktywne lokowanie produktów do pielęgnacji brwi marki Benefit - brow bar. Marka klienta świetnie komponuje się z formułą programu, dzięki czemu całokształt sceny ma naturalną i swobodną wymowę.
TVN - MASTERCHEF - LOT
65 / 102
W programie MasterChef gościły niezwykłe damy o wyjątkowo delikatnych podniebieniach. Gwiazdy programu „ Żony Hollywood” są piękne, bogate i przede wszystkim wymagające w każdej dziedzinie. Do Warszawy przyleciały liniami lotniczymi LOT, a jak wiadomo specjalni goście zasługują na specjalne traktowanie. Podczas lotu nie zabrakło im żadnych przyjemności, na które jak wiadomo zasługują.
TVN - MASTERCHEF - APPETITA
66 / 102
Prezentowana scena zawiera aktywne lokowanie przypraw marki Appetita, w programie MasterChef. W półfinałowym odcinku, który rozgrywał się w Australii, każda szczypta była na miarę złota. Entuzjaści gotowania walczyli o udział w finale - który prowadzi do zwycięskiego tytułu polskiego MasterChefa. Całokształt sceny ma naturalną i swobodną wymowę, idealnie wpisując się w scenariusz programu.
PLAYER - AZJA EXPRESS.DOMÓWKA - AZIA CONCEPT
67 / 102
Uczestnicy programu "Azja Express" spotykają się co tydzień w mieszkaniu jednego z nich i dobrze się bawią, oglądając wspólnie kolejny odcinek reality show, w którym brali udział. W tym odcinku „Azja Express. Domówka” ulokowaliśmy ofertę azjatyckich potraw z menu restauracji AZIA CONCEPT. W scenie pokazujemy Dorotę Gardias, która z myślą o swoich gościach przywiozła z restauracji apetyczne suhi.
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Blender Philips
68 / 102
Scena lokowania blendera marki Philips odbywa się w programie Musisz to mieć. Prowadząca opisuje zalety produktu oraz prezentuje jak łatwo i w krótkim czasie przygotować pyszne smoothie. W trakcie trwania sceny możemy zobaczyć z jakich części składa się produkt, a także jak wygląda jego finalne zastosowanie. Taka forma lokowania daje widzowi natychmiastową możliwość weryfikacji jakości produktu.
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Wyciskarka wolnoobrotowa
69 / 102
Prezentowana scena zawiera aktywne lokowanie wyciskarki do owoców i warzyw marki Philips. Prowadzący program pokazują jak szybko prezentowany sprzęt radzi sobie ze zrobieniem czystego soku bez obierania produktów. Wyciskarka jest wyposażona w otwór wielkości XL, dzięki czemu możemy wkładać owoce w całości. Dodatkowym atutem sprzętu jest łatwa obsługa, ponieważ posiada tylko dwa przyciski. Całokształt sceny ma naturalną i swobodną wymowę, idealnie wpisując się w formułę programu.
HGTV – Maja w Ogrodzie – Zbieraczka do owoców Gardena
70 / 102
W prezentowanej scenie bohaterka programu Maja w Ogrodzie używa prostego i skutecznego przyrządu jakim jest zbieraczka do owoców firmy Gardena. Jest to narzędzie składające się z cylindrycznego kosza, wyposażonego w elastyczne pręty, przymocowane do dwóch rolek. Podczas prezentowanej sceny zostają udzielone praktyczne wskazówki i dodatkowe zastosowania sprzętu. Scena przedstawia produkt, jego użycie oraz najważniejsze walory.
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – Zbieraczka do owoców Gardena
71 / 102
W zaprezentowanej scenie, prowadzący program Musisz to mieć, pokazuje widzom niezwykły przyrząd jakim jest zbieraczka do owoców marki Gardena. Gospodarz programu pokazuje, że wystarczy nim przejechać po trawie, a owoce same wpadają do kosza, który jest wyposażony w elastyczne pręciki. W momencie najechania koszem na owoc, pręciki rozchylają się i wciągają owoce do środka. Zbieraczka radzi sobie także z pracą w wysokiej trawie oraz ze zbieraniem mniejszych plonów np. orzechów. Widz ma szanse na własne oczy przekonać się, że zbieranie owoców nigdy nie było tak proste.
HGTV – Wymarzone ogrody – nożyce akumulatorowe Gardena
72 / 102
Prezentowana scena zawiera aktywne lokowanie nożyc akumulatorowych marki Gardena. Ogród bohaterów programu jest bardzo zaniedbany, wymaga wiele pracy. Nożyce świetnie sprawdzają się w miejskich ogrodach ponieważ są bardzo ciche i nie zakłócają spokoju sąsiadów. Taka forma ulokowania produktu daje widzom możliwość szybkiej weryfikacji jakości i użycia produktu.
TVN – DRZEWO MARZEŃ – MASTERCARD
73 / 102
Drzewo Marzeń to program specjalny, stworzony na potrzeby klienta Mastercard. Nowy program pokazuje bezinteresowność dzieci, dając przy tym wiele powodów do uśmiechu i wzruszeń. W każdym odcinku Mateusz Gessler pomaga dzieciakom w spełnianiu marzeń dla bliskich i dalszych – ale bez wątpienia ważnych ludzi. W zaprezentowanej scenie widzimy jak Mateusz Gessler płaci za pomocą karty, aplikacji Masterpass oraz telefonu i dzięki temu spełnia bezcenne niespodzianki.
HGTV – DOMOWE REWOLUCJE – BECKERS
74 / 102
„Domowe rewolucje” to program w którym projektantka wnętrz Dorota Szelągowska odmienia mieszkania i radzi jak dobrze mieszkać. W tym odcinku za pomocą kolorów podzieliła pokój dziecięcy na dwie strefy. W scenie lokowania pokazane zostało malowanie farbami marki Beckers, zawarte zostały też informacje na temat ich właściwości.
TVN – MASTERCHEF – APPETITA
75 / 102
Prezentowana scena zawiera aktywne lokowanie produktu Appetita w programie MasterChef. W każdym odcinku entuzjaści gotowania, przygotowują kulinarne dzieła sztuki. Odpowiednia dawka talentu, przypraw i kreatywności – prowadzą do zwycięskiego tytułu programu MasterChef.
TVN – MASTERCHEF – KERRYGOLD
76 / 102
Producent masła Kerrygold zdecydował się na lokowanie produktu w programie kulinarnym MasterChef. Uczestnicy tworzą prawdziwe cuda na talerzu, jednak trzeba pamiętać, że najważniejsze są podstawy. Dobre składniki to połowa sukcesu kucharza. W prezentowanych scenach uczestnicy do przygotowania swoich mistrzowskich potraw, wybrali masło Kerrygold.
TVN – MASTERCHEF – TAO TAO
77 / 102
Prezentowane sceny zawierają lokowanie produktów marki TAO TAO. Produkty TAO TAO świetnie komponują się z potrawami ze wszystkich stron świata – tym razem uczestnicy przygotowywali owoce morza.
TVN – PROJEKT LADY – FAKT
78 / 102
Projekt Lady to wyjątkowy program, w którym uczestniczki podejmują wyzwania mające na celu przybliżyć je do bycia wymarzoną damą. Prezentowana scena zawiera lokowanie redakcji Fakt. Dwie uczestniczki mają okazję rozmawiać z redaktorem naczelnym dziennika, który uchyla im rąbka tajemnicy, dotyczącej pracy dziennikarzy. Aspirujące damy mogą na własnej skórze przekonać się
o tym jak wygląda dzień z życia redakcji oraz obserwując doświadczonych pracowników – szkolić dziennikarski sznyt.
TVN – 36,6 – NATIONALE-NEDERLANDEN
79 / 102
W programie „36,6°C” podejmujemy różne tematy związane ze zdrowiem. Czasem są to zagadnienia trudne, ale ważne społecznie – np. profilaktyka i leczenie chorób nowotworowych. Naszym partnerem przy realizacji bloków poświęconych tym zagadnieniom została firma Nationale-Nederlanden, oferująca ubezpieczenia obejmujące różne formy pomocy na wypadek zachorowania. W zamieszczonej scenie ulokowany został znak towarowy Nationale-Nederlanden (źródło podawanych danych), kolorystyka studia także została dostosowana do barw firmowych.
TVN – SINGIELKA – NESTLÉ CHEERIOS OATS
80 / 102
Singielka to popularny serial, który miał emisję na antenie TVN. Aktywne lokowanie, które ma miejsce w prezentowanej scenie dotyczy rozpoznawalnej na całym świecie marki NESTLÉ. Produkt Klienta został pokazany w formie przekąski podczas naturalnej, kontekstowej sceny przy udziale jednej z najbardziej charakterystycznych postaci. Całokształt sceny ma naturalną i humorystyczną wymowę, swobodnie wpisując się w scenariusz jako rekwizyt.
TVN – GOTOWI NA SEZON – KAMIS
81 / 102
Gotowi na sezon to program specjalny, stworzony na życzenie Klienta, inspirujący do wykorzystywania różnorodnych przepisów podczas rodzinnych spotkań. Akcja dzieje się w sezonie letnim, kiedy to popularne są swobodne spotkania przy grillu. W prezentowanej scenie zawarto aktywne lokowanie przypraw i produktów marki Kamis, które idealnie wpisują się w specyfikę i ideę programu.
TVN – NA NOŻE – MAKRO
82 / 102
Na Noże to serial obyczajowy, którego głównym bohaterem jest genialny kucharz – Jacek. Ze względu na główny wątek jakim jest prowadzenie przez niego swojej autorskiej restauracji, lokowanie znaku towarowego MAKRO idealnie wpisuje się w specyfikę serialu. Podczas prezentowanej sceny widzimy bohaterów, którzy szybko i bez trudności wybierają produkty z szerokiej oferty sklepu Makro, które zdaje się być naturalną scenografią w kontekście tej sceny.
TVN TURBO – RAPORT TECHNOLOGICZNY – ACER
83 / 102
Acer Revo Build to produkt, którego specyfikę oraz mocne strony przedstawione zostały w jednym z programów na kanale TVN Turbo. Raport Technologiczny, bo o nim mowa to program, w którym prowadzący opowiadają o nowinkach technologicznych, najciekawszych gadżetach czy aktualnych rozwiązaniach technicznych.
TVN TURBO – RAPORT TURBO – MAJORETTE
84 / 102
Raport Turbo to informacyjny program motoryzacyjny, w którym usłyszymy wypowiedzi autorytetów z branży. W wskazanym fragmencie odcinka felieton prezentuje w jaki sposób resoraki : auta - zabawki marki Majorette, mogą rozwinąć zainteresowania najmłodszych fanów motoryzacji. Różnorodne typy miniaturowych samochodzików, które znajdziemy w ofercie producenta zaspokoją gusta każdego zainteresowanego tematem. Jest to materiał, który w naturalny i swobodny sposób wpisuje się w tematykę stacji oraz trafia do docelowego widza.
TVN TURBO – 101 NAPRAW – WÜRTH
85 / 102
Prezentowany filmik to przykład czytelnego lokowania produktu marki Würth na kanale TVN TURBO. Program 101 Napraw adresowany jest do wszystkich tych, którzy samodzielnie – z pasji lub zainteresowania - troszczą się o swoje auto. Podczas emisji prowadzący udziela praktycznych wskazówek, dzięki którym widzowie będą mogli skutecznie poprawić funkcjonalność i estetykę swojego samochodu.
DOMO+ – REMONT W 48H – IKEA
86 / 102
Remont w 48h to program, podczas którego widzowie zapoznają się ze sprytnymi, efektownymi i niedrogimi patentami na urzeczywistnienie metamorfozy nawet najbardziej wymagającego wnętrza. Remonty i niesamowite zmiany do jakich dochodzi w mieszkaniach bohaterów są efektem współpracy z Klientem IKEA. Prowadzący Tomasz Pągowski z pomocą pracowników sieci sklepów IKEA bezbłędnie dobiera nowe elementy wyposażenia i aranżuje przestrzeń mieszkalną naszych bohaterów w naturalny i niewymuszony sposób.
HGTV – MAJA W OGRODZIE – BLUKLAR
87 / 102
Maja w ogrodzie to wyjątkowy program dotyczący pielęgnacji roślin i projektowania ogrodów. W prezentowanym fragmencie nasza specjalistka od ogrodów Maja Popielarska przedstawia preparat biologiczny BLUKLAR. Jest to środek stosowany do czyszczenia stawów i oczek wodnych, którego specyfikę oraz efekty stosowania omawia prowadząca. W trakcie trwania sceny możemy również zobaczyć, w jaki sposób przygotować produkt do użycia, a także jak go finalnie zastosować.
HGTV – POSTAW NA KOLOR – TIKKURILA
88 / 102
Postaw na kolor to wyjątkowy program, podczas którego przeprowadzane są kolorystyczne metamorfozy wnętrz. Aranżacja pomieszczeń może być świetną zabawą, ale również nie lada wyzwaniem. Prowadzący Sławomir Klimek i jego ekipa realizują niebanalne projekty z łatwością. Prezentowana scena jest efektem współpracy z marką TIKKURILA, której produkty stosowaną są podczas przeprowadzanych przemian.
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – iROBOT
89 / 102
Scena lokowania inteligentnego robota sprzątającego iROBOT Roomba odbywa się w programie Musisz to mieć. Prowadzący omawia możliwości funkcjonalne produktu, przedstawia jego zalety i praktyczne zastosowania w codziennym życiu. Atrakcyjność produktu zwiększa również test działania produktu w różnych warunkach. Widzowie mogą na własne oczy ocenić skuteczność działania inteligentnego robota sprzątającego.
HGTV – MUSISZ TO MIEĆ – ARLO PRO
90 / 102
Gadżet prezentowany przez prowadzącego program Musisz To Mieć to ARLO PRO, pierwszy na świecie bezprzewodowy system monitorowania. Podczas programu omawiane są możliwe miejsca do zastosowania takiego sprzętu, sposób funkcjonowania a także mocne strony produktu. Ze względu na konwencję, w jakiej realizowany jest program Musisz To Mieć widzowie mają nie tylko szansę zapoznać się z samym produktem, ale również zobaczyć dostępne do niego akcesoria.
HGTV – METAMORFOZY DOROTY SZELĄGOWSKIEJ – TIKKURILA
91 / 102
Tytułowa prowadząca programu pokazuje jak z łatwością można odmienić każde wnętrze we wnętrze swoich marzeń. Podczas realizowanych metamorfoz proponuje jak efektowanie wykorzystać farby TIKKURILA by zmienić wyląd pomieszczeń czy elementów wyposażenia. Pomysłowość Doroty Szelągowskiej a także spektakularne efekty jej pracy błyskawicznie inspirują widzów i motywują do samodzielnego kreowania swojej przestrzeni.
HGTV – METAMORFOZY DOROTY SZELĄGOWSKIEJ – VOX
92 / 102
Dorota Szelągowska, mistrzyni metamorfoz i projektantka wnętrz, w każdym odcinku kreatywnie, swobodnie i ze spektakularnym efektem odmienia charakter różnych pomieszczeń. Podczas swoich metamorfoz wykorzystuje produkty marki VOX, które idealnie wpisują się w charakter wykonywanych przez nią przemian.
TVN – ODLOTOWY OGRÓD – FISKARS
93 / 102
Odlotowy Ogród to program, który dostarcza cennych informacji na temat aranżacji polskich ogrodów. Prowadzący, Dominik Strzelec z dużą dawką humoru i pasji wprowadza widzów do świata roślin. Swoimi pomysłami i zapałem do pracy inspiruje i odmienia działki widzów. Powyższy film prezentuje efekty współpracy nad programem z Klientem FISKARS. Narzędzia wykorzystywane są podczas efektywnej pracy przy powstawaniu altan, oczek wodnych czy tarasów.
TVN – Misja Pies – Pedigree [1]
94 / 102
Prezentowane sceny zawierają lokowanie różnych produktów marki Pedigree podczas emisji premierowego odcinka programu Misja Pies. Pierwsza scena rozgrywa się w domu bohaterów programu. Zgodnie z oczekiwaniami Klienta produkt został ukazany w naturalnej i pełnej miłości atmosferze. Druga scena ma miejsce w gabinecie weterynaryjnym, gdzie specjalista Franek Paśko częstuje przysmakami stomatologicznymi. Jednocześnie zachęca, by przysmak wykorzystać w formie nagrody dla pupila.
TVN – Misja Pies – Pedigree [2]
95 / 102
Wskazana scena przedstawia wykorzystanie przysmaków marki Pedigree podczas węchowych zabaw z psem. Behawiorystka zwierzęca, Aneta Awtoniuk wprowadza właścicieli w tajniki pracy z pupilem, a widzowie obserwują, w jaki sposób przy pomocy przysmaków zachęcić psa do wysiłku intelektualnego. Branding Klienta widoczny jest na prezentowanych produktach.
TVN – Misja Pies – BAYER
96 / 102
Weterynarz Franek Paśko troskliwie dba o zdrowie podopiecznych biorących udział w programie Misja Pies. W prezentowanej scenie Lekarz weterynarii wypowiada się temat możliwych konsekwencji wynikających z braku ochrony pasożytniczej. Znak towarowy Klienta obecny jest na opakowaniu produktu.
TTV – TESTERZY – BABYLISS
97 / 102
Aktywne lokowanie trymera marki BaBybliss ma miejsce podczas emisji jednego z odcinków popularnego programu Testerzy. Podczas prezentowanej sceny prowadzący opowiadają o szerokich możliwościach funkcjonalnych produktu. Równocześnie testują skuteczność jego działania podczas strzyżenia modela. Wysoką efektywność działania trymera BaBybliss mogą ocenić także widzowie podczas emisji programu.
TVN – DRUGA SZANSA – SIMPLE, ELIXA
98 / 102
W drugim sezonie serialu Druga Szansa bohaterka Monika Borecka organizuje pokaz mody, do którego zaprosiliśmy dwóch Klientów z branży modowej – markę Simple i markę Elixa . Akcja prezentowanej sceny dzieje się na backstage’u, gdzie trwają przygotowania do pokazu. Lokowanie odzieżowej marki Simple odbywa się między innymi dzięki ściance, na której pozują zarówno bohaterowie serialu, jak i realni celebryci. Wśród nich pojawili się na przykład Tomasz Ossoliński, Maciej Dolega czy Tamara Gonzalez Perea. Wyszukana i szykowna biżuteria marki Elixa wykorzystana została jako stylowe wykończenie pokazowych stylizacji.
TVN – DRUGA SZANSA – POKAZ MODY SIMPLE
99 / 102
Wskazana scena serialu Druga Szansa przedstawia efekty współpracy z odzieżową marką Simple. Kolekcja ukazująca się na wybiegu zaprojektowana została przez bohaterkę serialu Dorotę Williams i projektantkę Simple Weronikę Pietras. Po emisji odcinka, kolekcja oznaczona znakiem towarowym Simple i Druga Szansa, dostępna była w sprzedaży na terenie całej Polski. Wydarzenie, jakim była realizacja pokazu w odcinku serialu, odbiło się szerokim echem, a informacje na temat tej współpracy pojawiły się w Dzień Dobry TVN i programie Uwaga.
TVN – DRUGA SZANSA – TYMBARK
100 / 102
Aktywne lokowanie napojów marki Tymbark odbywa się w serialu Druga Szansa. W prezentowanej scenie, podczas swobodnej rozmowy Moniki Boreckiej i Oli Bajewicz, w naturalny sposób ulokowano produkty marki. Zgodnie z oczekiwaniami Klienta udało się znaleźć scenę, która odnosi się do idei marki Tymbark, jaką jest zdrowe odżywianie.
TVN – DRUGA SZANSA – RAFFAELLO
101 / 102
W trzecim sezonie serialu Druga Szansa pokazujemy aktywne lokowanie produktów marki Raffello. W prezentowanej scenie Jakub Zeit wręcza podarunek swojej partnerce Annie Starczyńskiej. Jest nim najwyższej jakości bombonierka Raffaello. Obdarowana bohaterka z radością przyjmuje prezent i ze smakiem zjada kokosowo – migdałowe praliny. W trakcie sceny dominuje wesoła i pogodna atmosfera.
Branded Content
102 / 102
Branded content działania mające na celu przedstawienie wartości reprezentowanych przez markę i zbudowanie wokół niej zaufania bardziej aniżeli bezpośrednie promowanie produktów czy usług i konwertowanie użytkowników na klientów. W zależności od celów marki oferujemy odbiorcom pożądane przez nich treści w różnej formie, łącząc rozrywkę z reklamą, przekazujemy reklamę w sposób, który jest akceptowany, wręcz pożądany przez konsumentów.