Innovation HUB
KIM JESTEŚMY: Kreujemy innowacje łączące potrzeby konsumentów z wyzwaniami marek.
FILARY PRODUKTÓW:
Aby otrzymać raport Trendseeker oraz informacje o dedykowanych warsztatach kliknij i zostaw swój adres e-mail! W odpowiedzi na zgłoszenie prześlemy komplet informacji.
Native video
Native video
Content Hub
Content Hub
INSIGHTS@HEART
INSIGHTS@HEART
SOCIALSTREAM@HEART
SOCIALSTREAM@HEART
Magazyn TVN24 Native Edition
Magazyn TVN24 Native Edition
Shoppable TV
Shoppable TV
SHOPPING SPREE
SHOPPING SPREE
NATIVE READ
NATIVE READ
Spot E-commerce
Spot E-commerce
In-video commerce
In-video commerce
TrendSeeker
TrendSeeker
Native video
1 / 11
CZYM JEST:
Rozwiązanie pozwalający na emisję reklam video w ramach sieci TVN, w tym również własnych kanałów YT, przy treściach natywnie dopasowanych do kontekstu komunikacji.
JAK DZIAŁA:
- Emisja dopasowana kontekstowo, z możliwością publikacji artykułu Klienta z materiałem video (np. przy lokowaniu TV).
- Emisja optymalizowana na podstawie danych Power Audience.
- Efekt Super Kompensacji – dane pozyskiwane z emisji wykorzystywane są w kolejnych flightach.
BENEFITY:
- Gwarancja realizacji pełnych wyświetleń video
- Rozliczenie Cost per View
- Natywna emisja video przy dopasowanych kontekstowo treściach
Wizualizacja Native video:
Content Hub
2 / 11
CZYM JEST:
- Content Hub agreguje treści redakcyjne i Klienta stworzone w oparciu o dane o potrzebach użytkowników
- Zbudowany jest z artykułów natywnych zoptymalizowanych pod SEO z umieszczonym feed’em produktowym eCommerce
JAK DZIAŁA:
- Treści komercyjne Klientów są wyświetlane kontekstowo w otoczeniu redakcyjnym
- Treści przekierowują na zewnętrzny serwis Klienta lub do Content Hub na serwisach TVN
BENEFITY:
- Podejście consumer centric – dostarczamy konsumentom treści, które wnoszą wartość
- Ekosystem komunikacji natywnej gwarantujący wysoką skuteczność mediową
CO NAS WYRÓŻNIA:
- Pierwsza na rynku mediów kompleksowa oferta Multiscreen – zintegrowany content marketing w tv & digital u lidera rynku tv
- Format naturalnie rozbudowujący lokowanie w tv
Realizacja Content Hub:
INSIGHTS@HEART
3 / 11
CZYM JEST:
- Jakościowe badania Internetu obejmujące social signals, search signals i analitykę webową
- Raport (przed, w trakcie, po kampanii) opisujący m.in. odbiór marki, źródła wypowiedzi, sentyment, SOV
- Rozwiązanie dostarczające insightów sprzedażowych
JAK TO DZIAŁA:
- Agregujemy i korelujemy dane z narzędzi rynkowych oraz ze źródeł własnych
- Kodujemy dane i poddajemy je analizie ilościowej i jakościowej
- Efektem badania jest ekspercki raport opracowany przez zespół analityków i strategów
BENEFITY:
- Weryfikacja założeń przyjętych w komunikacji marki
- Możliwość natychmiastowej reakcji na zmianę sytuacji marki w internecie
- Unikalne insighty konsumenckie
- Monitoring aktywności konkurencji
CO NAS WYRÓŻNIA:
- Korelacja danych z wielu źródeł (social, search, web) z danymi własnymi TVN Discovery,
- Kompleksowa usługa – badanie wstępem pozwalające na stworzenie strategii Content Marketing
Raport Insights@Heart:
kontakt: innovationhubBR@discovery.com
SOCIALSTREAM@HEART
4 / 11
CZYM JEST:
- Technologia umożliwiająca działania w oparciu o live feed z różnych kanałów social media
- Narzędzie agregujące User Generated Content z dowolnych platform social media i prezentujący go w innowacyjnej, atrakcyjnej wizualnie formie
JAK TO DZIAŁA:
- Wyszukujemy content po słowach kluczowych lub #
- Agregujemy treści do panelu Socialstream@Heart
- Moderujemy content
- Publikacja na dedykowanym LP w formie social feed
BENEFITY:
- Możliwość integracji z działaniami w TV
- Optymalizacja kosztów produkcji contentu
- Innowacja i zaangażowanie: aktywacje, konkursy
- Wykorzystanie podczas eventów – live social feed
CO NAS WYRÓŻNIA:
- Integracja z działaniami w TV
- Autorskie narzędzie w ramach grupy TVN, międzynarodowe nagrody
- Integracja z działaniami Content Marketing
Magazyn TVN24 Native Edition
5 / 11
CZYM JEST:
- Magazyn TVN24 Native Edition to ekskluzywne internetowe czasopismo, które oferuje ciekawe publikacje z pogłębioną analizą ważnych dla czytelników tematów
- Natywna Edycja Magazynu powstaje w oparciu o insighty real-time pozyskane z narzędzi opartych o dane
JAK TO DZIAŁA:
- Raport Insights@heart mapuje najnowsze trendy
- Co miesiąc w oparciu o zebraną wiedzę powstaje oferta na magazyn tematyczny
- Magazyn wydawany jest w wybraną sobotę na SG TVN24
BENEFITY:
- Podejście consumer centric – dostarczamy konsumentom treści, które wnoszą wartość
- Ekosystem komunikacji natywnej gwarantujący wysoką skuteczność mediową
CO NAS WYRÓŻNIA:
- Wysokie zaangażowanie oraz lojalność użytkowników Magazynu
- Jakość treści oparta o insighty pozyskane z narzędzi rynkowych
- Silne pozycjonowanie marki TVN24 oraz dziennikarstwa reporterskiego redakcji uwiarygadniającego komunikację
Wizualizacja Magazyn24 Native Edition:
kontakt: innovationhubBR@discovery.com
Shoppable TV
6 / 11
CZYM JEST:
- Rozwiązanie pozwalające na zakup produktów prezentowanych w programach TV, przez widzów, w czasie trwania programu.
- Produkt oparty o synergię skali komunikacji w TV z efektywnością działań Digital.
JAK TO DZIAŁA:
- W trakcie emisji programu prezentowane są produkty marki oraz pojawia się informacja o możliwości ich kupienia na platformie digital zbudowanej w ekosystemie TVN Discovery.
- Po przejściu na platformę widz ma możliwość zapoznania się z informacjami o produktach i świadomie je nabyć.
- Ruch i sprzedaż na platformie jest stymulowany szerokimi działaniami digital.
- Treści i opisy produktów przygotowane w duchu E-commerce First.
BENEFITY:
- Produkt odpowiadający na rosnący popyt na rozwiązania Shoppable Media.
- Wykorzystanie skali TV do generowania sprzedaże w kanale e-commerce w czasie rzeczywistym.
- Rozszerzenie o funkcjonalności zakupowe lokowanych produktów.
CO NAS WYRÓŻNIA:
- Pierwszy produkt w Polsce łączący linearną TV i e-commerce.
- Autorskie rozwiązania stymulujące ruch i sprzedaż na platformie agregującej produkty Klienta.
Wizualizacja Shoppable TV:
Wejdź z nami w pionierskie Partnerstwo. Zapraszamy.
kontakt: innovationhubBR@discovery.com
SHOPPING SPREE
7 / 11
CZYM JEST:
- Aktywacja, której celem jest stymulacja intencji zakupowych
- Platforma zakupowa oparta na trzech elementach:
- Dedykowany materiał Video spójny z narracją marki w innych kanałach
- Feed produktowy z promowanymi produktami Klienta
- Widget agregujący treści z Social Media promowanej marki
JAK TO DZIAŁA:
- Content video zachęca do zakupu produktów, które są prezentowanie poniżej na tej samej stronie w postaci Product Feed’ów
- Budowanie skali sprzedaży poprzez dedykowaną, dopasowaną czasowo ofertę
BENEFITY:
- Zaadresowanie trendu „people want to buy where they go to be entertained”
- Integracja TV z Digital/ social media – całościowy ekosystem zakupowy
- Wykorzystanie influencerów/ celebrytów
CO NAS WYRÓŻNIA:
- Unikalne doświadczenie zakupowe odpowiadające na potrzeby konsumentów
- Możliwość wsparcia siłą anten TVN Discovery
Realizacja Shopping Spree dla Klienta eobuwie.pl/MODIVO:
kontakt: innovationhubBR@discovery.com
NATIVE READ
8 / 11
CZYM JEST:
Pakiet działań redakcyjnych, w wyniku których realizowane są cele podzielone na dwa obszary:
- Gwarancje zasięgu
- Rozliczenia za efekt: kliknięcia, ruch na stronie, lead’y, pobrania aplikacji, etc.
JAK TO DZIAŁA:
- Analiza: stworzenie ram dla treści redakcyjnych, które pozwolą na realizację założonych celów
- Realizacja: dobór istniejących lub stworzenie nowych, dedykowanych treści
- Dystrybucja i pomiar: wykorzystanie redakcji, serwisów i programów ekosystemu TVN Discovery. Optymalizacja działań pod kątem założonych celów.
BENEFITY:
- Omnichannel – działania reklamowe na wielu poziomach: Social/ Web/ Mobile/ TV/ Influencerzy/ Content/ Jakość
- Integracja TV z Digital i optymalizacja KPI
CO NAS WYRÓŻNIA:
- Wysokiej jakości, unikalny content
- Silne kanały Social Media
- Multiscreen (TV + Digital) w jednym miejscu
- Synergia kanałów w celu osiągnięcia zakładanych celów
Realizacja Native Lead dla Klienta Home Doctor:
kontakt: innovationhubBR@discovery.com
Spot E-commerce
9 / 11
CZYM JEST:
- Rozwiązanie integrujące w sobie siłę oddziaływania przekazu video z rosnącą rolą zakupów w kanale e-commerce.
- Funkcjonalność pozwalająca na zakup produktów eksponowanych w spotach reklamowych na platformie e-commerce reklamodawcy
- Prezentowane w spocie produkty zagregowane są pod interaktywną metką, która po interakcji zatrzymuje video. Kliknięcie w wybrany produkt pozwala poznać związane z nim szczegóły a następnie przejść do sklepu e-commerce, w celu finalizacji transakcji.
- Rozwiązanie wzbogacające przekaz reklamowy o możliwość zakupu prezentowanego produktu w czasie rzeczywistym.
BENEFITY:
- Wzbogacenie o funkcjonalność zakupową standardowego przekazu video bez względu na długosć kopii
- Dystrybucja o szerokim zasięgu we własnym ekosystemie online video
Wizualizacja:
kontakt: innovationhubBR@discovery.com
In-video commerce
10 / 11
CZYM JEST:
- Rozwiązanie integrujące w sobie siłę oddziaływania przekazu video z rosnącą rolą i popularnością zakupów w kanale e-commerce.
- Funkcjonalność pozwalająca na zakup produktów eksponowanych w oglądanym materiale video na platformie player.pl.
- Moment pojawienia się produktu na ekranie wywołuje metkę, która po interakcji zatrzymuje video. Kliknięcie w wybrany produkt pozwala poznać związane z nim szczegóły a następnie przejść do sklepu e-commerce, w celu finalizacji transakcji.
- Rozwiązanie wzbogacające przekaz video o możliwość natychmiastowego zwiększenia intencji zakupowych widzów
BENEFITY:
- Wzbogacenie o funkcjonalność zakupową pozwala na szerokie zastosowanie w przypadku formatów Branded Content
- Naturalne rozbudowanie Lokowania Produktu pozwalające na skrócenie ścieżki zakupowej widzów
- Dystrybucja o szerokim zasięgu we własnym ekosystemie online video
- Hybrydowy model rozliczeniowy – Flat Fee + CPC/CPS
Wizualizacja:
kontakt: innovationhubBR@discovery.com
TrendSeeker
11 / 11
CZYM JEST:
- TrendSeeker to centrum wiedzy i inspiracji z zakresu nowych trendów konsumenckich, technologicznych, digital oraz nowych modelów biznesowych
- Bazuje na renomowanych źródłach informacji, m.in. WARC, eMarketer, Trendwatching, Gartner, Forrester, eConsultancy
- Dostarcza praktycznej wiedzy poprzez dedykowane raporty, kwartalne przeglądy trendów, warsztaty strategiczno-innowacyjne, coroczne konferencje i dedykowane produkty dla Klientów.
JAK DZIAŁA:
- Dedykowany zespół śledzi nowe, globalne i lokalne trendy konsumenckie, technologiczne, mediowe
- Zespół poszukuje nowych modeli biznesowych odpowiadających na lokalne potrzeby
- W oparciu o renomowane źródła informacji i autorską metodologię tworzone są cykliczne raporty, warsztaty i szkolenia
BENEFITY:
- Praktyczna wiedza do zastosowania przez Klientów w określaniu kierunków biznesowych.
- Identyfikacji potrzeb konsumenckich będących bazą do rozwijania innowacji produktowych
CO NAS WYRÓŻNIA:
- Autorska metodologia identyfikacji trendów i kierunków ich rozwoju
- Wykorzystanie renomowanych, ekskluzywnych źródeł informacji
Realizacja TrendSeeker:
Aby otrzymać raport Trendseeker oraz informacje o dedykowanych warsztatach kliknij i zostaw swój adres e-mail! W odpowiedzi na zgłoszenie prześlemy komplet informacji.
kontakt: innovationhubBR@discovery.com