- Player.pl
- VOD.PL
- TVN
- TVN24 digital
- TVN24 BiS digital
- EUROSPORT.TVN24.PL
- TVN Meteo
- TVN Warszawa
- Konkret24
- ToTeraz
- Dzień Dobry TVN
- TVN Style
- HGTV
- ZDROWIE TVN
- TVN Turbo
- TTV
- TVN7
- Canal+
- CANAL+ KUCHNIA
- Minimini+
- DISNEY CHANNEL
- MTV
- Nickelodeon
- Comedy Central
- Polki.pl
- Party.pl
- Wizaz.pl
- Mamotoja.pl
- Gotujmy.pl
- Viva.pl
- Kobieta.pl
- ELLE
- Przyślij przepis
- mojegotowanie.pl
- National-Geographic.pl
- GLAMOUR
- PAPILOT
- KOZACZEK
- onet
- Przegląd Sportowy
- FAKT
- Plejada.pl
- Medonet
- Business Insider
- Auto Świat
- Komputer Świat
- Sympatia.pl
- Noizz
- Newsweek
- Ofeminin
- Forbes.pl

Nowa, nieodpłatna odsłona serwisu VOD.pl, którego właścicielem jest Warner Bros. Discovery zadebiutowała na polskim rynku VOD 14 lutego 2023 r.
Na platformie oferowanej klientom w modelu AVOD (bez opłat) użytkownicy mają dostęp do bogatej biblioteki seriali, dokumentów, programów rozrywkowych i poradnikowych oraz filmów. To idealne rozwiązanie dla osób, które szukają w sieci darmowych, ale jakościowych oraz legalnych treści.
VOD.pl poszerza portfolio streamingowe Warner Bros. Discovery o usługę będącą dopełnieniem modelu dystrybucji treści (SVOD/ADLITE/AVOD) i odpowiedzią na potrzeby widzów oraz partnerów reklamowych.
Serwis VOD.pl funkcjonujący w modelu AVOD to oferta jakiej do tej pory nie było na polskim rynku - kultowe treści najwyższej jakości po raz pierwszy dostępne bez opłat. Dzięki temu reklamodawcy zyskują unikalną możliwość dotarcia do wszystkich użytkowników zainteresowanych treściami wideo i prowadzenia swoich kampanii znacznie szerzej i skuteczniej niż dotychczas.
Nowa platforma pełna uwielbianego kontentu od TVN Warner Bros. Discovery oraz innych renomowanych producentów treści, w tym także fascynujących filmów fabularnych z całego świata, gwarantuje wysokie zaangażowanie użytkowników, a w konsekwencji znakomite parametry wynikowe kampanii. VOD.PL zapewnia markom bezpieczne otoczenie - "brand safety", które jest dziś priorytetem w realizowanych działaniach marketingowych.
Serdecznie zapraszamy do współpracy, zapewniając dostępność naszych reklam we wszystkich kanałach sprzedaży, zarówno bezpośredniej, jak i programmatic.