Reklama natywna
Rodzaj reklamy, która stanowi integralną część treści medialnej. Celem formatów natywnych jest nie tylko takie miejsce i sposób osadzenia w serwisach i kanałach, które nie irytują odbiorców, ale również dotarcie do osób znajdujących się w danej chwili w nastroju do świadomego poszukiwania ciekawych treści na określony temat. Reklama natywna pozwala zbudować z użytkownikiem długofalową relację, która dopiero w perspektywie czasu przynosi pożądane rezultaty.

Case: ZDROWIETVN.PL – Pfizer
Case: ZDROWIETVN.PL – Pfizer
Case: ZDROWIETVN.PL – Pfizer
Projekt: „Nie igraj z kleszczem. Wygraj z kleszczowym zapaleniem mózgu”
Cel: Promocja marki w ramach akcji edukacyjnej
Opis projektu: Ludzie często nie wiedzą, z jakimi konsekwencjami może wiązać się ugryzienie przez kleszcza. Marka Pfizer postanowiła stworzyć komunikację w oparciu o akcję dotyczącą zwiększenia świadomości w temacie kleszczowego zapalenia mózgu. Aby natywnie zwiększyć świadomość zagrożenia stworzono „brand story” na stronie zdrowie.tvn, gdzie publikowano jakościowe artykuły o tematyce poradnikowej i medycznej oraz video pochodzące z programów „Dzień Dobry TVN” oraz ,,36,6”. Całą komunikację wspieraliśmy precyzyjnymi działaniami w social mediach. Akcja odbiła się dużym echem wśród internautów, a marka stała się zaufanym ekspertem w dziedzinie zapobiegania i leczenia powikłań ugryzień kleszczy.