TVN Grupa Discovery wyprodukuje serial we współpracy z E.Wedel!

TVN Grupa Discovery przygotowuje kolejny projekt w obszarze branded content marketingu. Tym razem we współpracy z firmą E.Wedel nadawca wyprodukuje serial na wieczorny prime-time, będący uhonorowaniem 170-lecia marki słodyczy.

E.Wedel należy do grona ścisłych partnerów biznesowych TVN Grupa Discovery od wielu lat. Lokowania produktów tej marki można było zobaczyć w wielu czołowych produkcjach stacji, np. „Chyłce-Kasacji” czy „Usta Usta”. Po udanej współpracy reklamowej partnerzy zdecydowali się na poszerzenie  partnerstwa o rozwiązanie brandet contentowe. TVN Grupa Discovery i E.Wedel wspólnie wyprodukują serial, który emitowany będzie w paśmie wieczornego prime time’u. Projekt będzie realizowany jako część  jubileuszu marki  E.Wedel.

- W tym roku obchodzimy jubileusz 170-lecia istnienia marki E.Wedel. Z tej okazji, szukaliśmy sposobu na to, aby w niekonwencjonalny sposób opowiedzieć naszą historię. Serial fabularny łączący rozrywkę z wątkami historycznymi jest idealnym sposobem na przybliżenie postaci Jana Wedla, który odegrał olbrzymią rolę w historii naszej firmy. Ostatni z rodu Wedlów uchodził za filantropa i wizjonera wyprzedzającego czasy, w których żył. Oprócz tego, śledząc losy naszych bohaterów, zapoznamy się z nieznanymi dotąd szerokiej publiczności faktami z bogatej przeszłości E.Wedel – mówi Dominika Igielińska, Branded Content Manager E.Wedel.

Współpraca w obszarze branded content to stały element naszej oferty Sprzedaży Specjalnej,  a nadchodzący projekt z Wedlem pokazuje, że działania tego typu cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród Klientów.

- Obserwujemy wyjątkowo silną synergię między potrzebami widzów, a wyzwaniami komercyjnymi rynku. Content Marketing w okolicznościach pandemii szczególnie zyskał na sile. W dużej mierze jest to spowodowane tym, że pozwala na połączenie jakości treści i magii storytellingu. Rozwiązanie to daje markom przestrzeń na opowiedzenie swoich historii w oparciu o kontent szyty na miarę i odpowiadający potrzebom widzów  mówi Jacek Szymczyk, Dyrektor ds. Sprzedaży Specjalnej TVN Media.

To nie pierwsze rozwiązanie content marketingowe w historii stacji. TVN Grupa Discovery wyprodukowała już 12 projektów, realizowanych we współpracy z partnerami komercyjnymi – 8 z nich to propozycje rozrywkowe, a 4 to formaty oparte o ideę chmur kontentowych.

- Nasze projekty content marketingowe oparte są przede wszystkim na jakości treści przez co są nie tylko efektowne, a też efektywne – przekładają się bezpośrednio na wyniki sprzedaży naszych klientów i na zaangażowanie widzów. Do tej pory w ramach produktów branded content marketingu z wysokiej półki zrealizowaliśmy m.in. „My Way”, „LEGO Masters” czy „Totalne remonty Szelągowskiej”. Każdy z tych tytułów został entuzjastycznie przyjęty przez widzów, cieszył się dużą popularnością w swoich pasmach. Teraz idziemy o krok dalej i przecieramy nowy szlak – serialowy. Wierzę, że wraz z E. Wedlem uda nam się zrobić ambitną produkcję telewizyjną, która podbije serca ludzi i będzie kolejnym dowodem na to, jak ogromny potencjał tkwi w działaniach opartych o branded content dodaje Jacek Szymczyk.