HGTV - KOMUNIKACJA SKUPIONA WOKÓŁ JAKOŚCIOWEGO KONTENTU DOCIERA DO ATRAKCYJNYCH GRUP WIDZÓW

Oferta stacji HGTV Home & Garden jest skierowana przede wszystkim do ludzi, którzy postrzegają dom jako bezpieczne centrum życia rodzinnego, źródło inspiracji, a także miejsce pracy, zabawy i relaksu. Kanał pokazuje świat ciekawych i oryginalnych wnętrz, pięknych ogrodów, gruntownych remontów, metamorfoz domów oraz porad ekspertów; inspiruje, zachwyca i pomaga. Wiosną i latem szczególną uwagę i zainteresowanie widzów przyciągają programy poświęcone ogrodom, w tym lokalne produkcje „Nowa Maja w ogrodzie z Mają Popielarską oraz „Polowanie na ogród” z Dominikiem Strzelcem. Dużą popularnością cieszą się także formaty prowadzone przez znanych i uwielbianych projektantów wnętrz i architektów - Dorotę Szelągowską (m.in. „Dorota inspiruje”, „Domowe Rewolucje”) i Krzysztofa Mirucia („Weekendowa metamorfoza”, „Zgłoś remont”) oraz liczne zagraniczne, jakościowe pozycje pokazujące spektakularne metamorfozy oraz zupełnie wyjątkowe miejsca i lokalizacje.

W sobotę, 18 lipca od godziny 11:00 (koniec godzina 15:00) w ramach eventu „Dzień blisko natury” zostaną pokazane odcinki dwóch popularnych formatów „Nowe życie na wyspie” oraz „Kupujemy dom nad jeziorem”. Razem z bohaterami programów będziemy szukać idealnego miejsca na ziemi, w którym można aktywnie odpoczywać, spędzać dni podziwiając cuda natury, piękne widoki i relaksować się na pomoście.

To kolejne z sobotnich pasm tematycznych pojawiających się w ramówce stacji HGTV. 27 czerwca na antenie gościł event „Małe domy, wielki luz” z kultowymi pozycjami pokazującymi miłośników małych metraży i niesamowite realizacje ich marzeń w programach „Minidomy w raju”, „Odjazdowe minidomy” oraz „Szaleństwo minidomów”. 2 maja event „Domy marzeń”, w którym wyemitowane zostały odcinki formatów „Zamieszkać na plaży” oraz „Nowe życie na Karaibach” cieszył się ogromną popularnością wśród widzów. Udział HGTV w oglądalności w czasie emisji pasma w grupie A 16-49 c50+ wyniósł aż 2,4% (SHR%), bardzo wysokie były także pozostałe parametry (AFF=219, AMR%=0,43%). Event był hitem w jakościowej grupie widzów – dorosłych w wieku 25-44 lat, dysponujących najwyższymi dochodami - AMR%=0,65%, AFF= 330 i udział SHR%=5,8% (+350% w porównaniu z udziałem stacji 2 maja w tej grupie). 

Dostęp do bogatej biblioteki atrakcyjnego kontentu zapewnia stacji możliwość tworzenia pasm tematycznych i maratonów bazujących na formatach uwielbianych przez widzów, a szerokie portfolio marek skupionych wokół TVN Discovery szeroki zasięg i rozbudowanie komunikacji także w środowisku mediów społecznościowych oraz online.

Zapraszamy do kontaktu z BR TVN Media.

Dane: 02.05.2020; pasmo 11:00-14:30 vs 6:00-25:59; SHR%, AMR%, AFF A 16-49c50+ oraz A 25-44 inc 5000+ vs A 16-49.