AUKCJA CZASU REKLAMOWEGO PRZY FINALE US OPEN W TVN!

US OPEN to jeden z czterech turniejów zaliczanych do Wielkiego Szlema, rozgrywany w Stanach Zjednoczonych od 1881 roku. Ostatni turniej Wielkiego Szlema to kolejna okazja do podziwiania w akcji największych gwiazd tenisa na czele z Igą Świątek. Polka przystąpi do turnieju w Nowym Jorku jako liderka rankingu WTA i jedna z wielkich faworytek.

Iga Świątek po raz pierwszy w karierze awansowała do ¼ finału tego prestiżowego wydarzenia i stała się tym samym pierwszą Polką, która tego dokonała! Dla Świątek jest to trzeci ćwierćfinał wielkoszlemowy w tym roku. Wczorajsze, emocjonujące zwycięstwo i awans do półfinału oznacza też, że zyskała punkty rankingowe względem występu ubiegłorocznego, kiedy odpadła w czwartej rundzie. Jej przewaga nad resztą stawki jest bardzo wyraźna i nic nie wskazuje na to, żeby w najbliższych miesiącach miało się to zmienić. 

Jeśli Iga dostanie się do finału, wówczas widzowie będą mieli okazję oglądać ten kolejny, historyczny mecz na antenie TVN już w tę sobotę, 10 września! 

Dla miłośników tenisa to wielkie święto, które ma szansę zgromadzić przed telewizorami liczną widownię. Czerwcowy finał Rolanda Garrosa wygrany przez Igę Świątek, wyemitowany w TVN 4 czerwca tego roku przyciągnął przed telewizory średnio 1,4 mln widzów, osiągając udział w grupie komercyjnej rzędu 15,2% oraz 20,0% SHR% w grupie mężczyzn z wyższymi dochodami, a zasięg wśród wszystkich widzów wyniósł 3,0 mln! 

Jednocześnie, klienci zainteresowani sportowym kontentem za pomocą Ad_Auction będą mogli zagwarantować sobie miejsce reklamowe na spot swojej marki! 

Jak to działa?

Zakup reklam będzie realizowany z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Biura Reklamy TVN Media: Ad_Auction, dzięki któremu cały proces odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to wszystkim uczestnikom obserwację kolejnych postąpień (tj. kwot, o jakie zmienia się proponowana cena podczas licytacji), czas na podjęcie decyzji oraz zapewni transparentność wszystkich podejmowanych działań. 

Aukcja odbędzie się w piątek 9 września i będzie się składała 30-minutowych aukcji pakietów: GOLD, SILVER i 2 x BRONZE, które startują odpowiednio o 10:00, 10:45, 11:30. Dodatkowo, przy tym evencie aukcjonujemy pakiety SPONSORSKIE - aukcja odbędzie się o 12:15 i tak jak w przypadku pakietów spotów, potrwa 30 minut.

Prestiżowy charakter aukcjonowanego eventu wymaga wyjątkowego rozwiązania,  gwarantującego równe szanse wszystkim uczestnikom. W związku z tym Biuro Reklamy TVN Media zrealizuje aukcje w modelu elastycznego zakończenia, uzależnionego od rzeczywistego popytu na dany pakiet. Oznacza to, że jeśli tuż przed końcem aukcji wielu uczestników będzie nadal licytować dany pakiet, wówczas aukcja zostanie przedłużona o kolejne minuty, tak by pozostali uczestnicy mieli czas na reakcję. Przedłużenie liczone jest od momentu odnotowania bidu, a nie od systemowo ustalonej godziny zakończenia aukcji. 

Więcej szczegółów pod adresem: kontakt_aukcje@discovery.com

Dane: NAM, 04.06.2022, AMR, COV, A4+, SHR%, A 16-49, M 25-59 inc3500+