„SZKOŁA” z udziałem w rynku przekraczającym 43%

Od 1 września na antenie TVN możemy śledzić losy bohaterów nowego serialu typu docu soap „Szkoła”.

Serial nadawany jest codziennie od poniedziałku do piątku o godz. 15:00 (powtórki 11:25).
Już od pierwszego odcinka, format ten stał się jedną z ulubionych pozycji widzów. W pierwszej połowie września w grupie młodzieżowej serial uplasował się na 5 pozycji najlepszych programów z wszystkich stacji telewizyjnych, tuż za hitami prime time, a przed m.in. Megahitem Polsatu („Niesamowity Spiderman”).



„Szkoła” jest również liderem pasma, zarówno w grupie młodzieżowej, jak i matek.



Bohaterami „Szkoły” są uczniowie gimnazjum i liceum, borykający się z problemami, o których świat dorosłych często nie ma pojęcia. Jak pokazują zrealizowane badania, tematyka poruszana w serialu nie była podejmowana tak dogłębnie w dotychczasowych formatach TV. TVN produkując ten format podjął wyzwanie zmierzenia się z trudnymi problemami młodzieży i ich rodziców.

Serial zaspokaja potrzeby badanych grup w różnych zakresach:

•    Matki wyrażają: chęć poznania życia nastolatków, do którego w dużej mierze nie mają dostępu, strach, że dziecku może przydarzyć się coś czego nie zauważą, potrzeba uczenia się o problemach dzieci i sposobach radzenia sobie z nimi;

•    W grupach nastolatek można wyróżnić: potrzebę obserwowania życia rówieśników, chęć obserwowania problemów, z którymi same mają do czynienia lub z którymi sami nie potrafią sobie poradzić.

Realizm akcji „Szkoły” powoduje, że widzowie bardzo identyfikują się z bohaterami i zaprezentowanymi problemami.

Zobacz film o „Szkole”



Zapraszamy do współpracy.

Dodatkowych informacji udziela:
Monika Reszka
Menedżer ds. Rozwoju Produktu Reklamowego
e-mail: m.reszka@tvn.pl