TVN - „KUCHENNE REWOLUCJE” I „MASTECHEF JUNIOR” - NAJLEPSZE PROGRAMY KULINARNE W POLSCE

Od początku startu wiosennej ramówki „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior” podbijają serca Polaków zdecydowanie wyprzedzając w oglądalności programy kulinarne w innych stacjach telewizyjnych.

W każdy czwartek rewolucje Magdy Gessler śledzi średnio ponad 2 mln widzów, a wśród nich znajduje się co trzecia kobieta z większego miasta z ponadprzeciętnymi dochodami. Jeszcze lepsze wyniki osiąga „Masterchef Junior”, który co niedziela przyciąga przed ekrany ponad 2,7 mln widzów.

Wyniki oglądalności potwierdzają zdecydowaną przewagę kulinarnych programów TVN nad innymi stacjami, zarówno pod względem udziału w rynku, jak i atrakcyjnego profilu reklamowego.

A przed nami kolejne, jesienne edycje ulubionych programów kulinarnych TVN. Już teraz startują eliminacje do „Masterchefa”, a także nagrania jesiennych odcinków „Kuchennych rewolucji”. Mamy nadzieję, że wyniki oglądalności i znakomity profil programów przełożą się na wysoką efektywność jesiennych kampanii reklamowych zbudowanych wokół tych formatów.

Więcej informacji udziela:

Monika Reszka

Menedżer ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN

e-mail: m.reszka@tvn.pl