AUKCJA CZASU REKLAMOWEGO PRZY FINALE ROLANDA GARROSA W TVN!

Oczy tenisowego świata zwrócone są obecnie na Paryż, gdzie na kortach imienia Rolanda Garrosa rozpoczął się drugi w tym roku turniej Wielkiego Szlema. Wielką faworytką turnieju jest Iga Świątek, która w 2020 roku zaskoczyła tenisowy świat. W wielkim stylu wygrała turniej na kortach im. Rolanda Garrosa. Nie straciła w Paryżu nawet seta i jako pierwsza Polka wygrała singlowy turniej Wielkiego Szlema. Dwa lata później Świątek pojawia się w stolicy Francji jako liderka rankingu WTA, wielka gwiazda światowego tenisa i główna faworytka turnieju. W tym sezonie Świątek wygrała już 5 turniejów i odniosła kilkadziesiąt zwycięstw z rzędu! 

Poprzedni finał Rolanda Garrosa wygrany przez Igę Świątek, wyemitowany w TVN w 2020 roku przyciągnął przed telewizory średnio 1,4 mln widzów, osiągając udział w grupie komercyjnej rzędu 15,8% oraz 17,4% SHR% w grupie mężczyzn, mieszkańców miast, zaś zasięg wśród wszystkich widzów wyniósł ponad 3,5 mln! 

Jeśli Świątek powtórzy sukces sprzed dwóch lat, 4. czerwca widzowie zobaczą ten historyczny mecz na antenie TVN, zaś klienci zainteresowani sportowym kontentem za pomocą Ad_Auction będą mogli zagwarantować sobie miejsce reklamowe na spot swojej marki! 

Jak to działa?

Zakup reklam będzie realizowany z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Biura Reklamy TVN Media: Ad_Auction, dzięki któremu cały proces odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to wszystkim uczestnikom obserwację kolejnych postąpień (tj. kwot, o jakie zmienia się proponowana cena podczas licytacji), czas na podjęcie decyzji oraz zapewni transparentność wszystkich podejmowanych działań. 

Aukcje odbędą się 3. czerwca, w godzinach 10:00 - 12:45. Klienci będą mieli możliwość wylicytowania trzech różnych rodzajów pakietów: pojedynczych Gold i Silver oraz dwóch pakietów Bronze. Na licytację każdego pakietu przewidziane jest 45 minut aukcji. 

Prestiżowy charakter aukcjonowanego eventu wymaga wyjątkowego rozwiązania,  gwarantującego równe szanse wszystkim uczestnikom. W związku z tym Biuro Reklamy TVN Media wprowadza innowację, pozwalającą na elastyczne zakończenie aukcji, uzależnione od rzeczywistego popytu na dany pakiet. Oznacza to, że jeśli tuż przed końcem aukcji wielu uczestników będzie nadal licytować dany pakiet, wówczas aukcja zostanie przedłużona o kolejne minuty, tak by pozostali uczestnicy mieli czas na reakcję. Przedłużenie liczone jest od momentu odnotowania bidu, a nie od systemowo ustalonej godziny zakończenia aukcji. 

Więcej szczegółów pod adresem: kontakt_aukcje@discovery.com
Link do logowania: adauction.tvnmedia.pl/login

Dane: NAM, 10.10.2020, AMR, COV, A4+, SHR%, A 16-49, M 16-49 c50k+