AUKCJA CZASU REKLAMOWEGO I SPONSORSKIEGO PRZY FINALE US OPEN W TVN!
US Open 2025 to ostatnia wielkoszlemowa impreza sezonu, która odbywa się w dniach 24 sierpnia – 7 września na kortach Billie Jean King National Tennis Center w Nowym Jorku. Finał gry pojedynczej kobiet zaplanowano na sobotę, 6 września.
Iga Świątek przystąpi do turnieju jako świeżo upieczona mistrzyni Wimbledonu 2025. To jej szósty tytuł wielkoszlemowy, a US Open może stać się dla niej siódmym triumfem w karierze.
Jeśli Iga awansuje do finału, kibice w Polsce będą mogli obejrzeć ten historyczny mecz na żywo już w sobotę, 6 września, na antenie TVN!
Dla miłośników tenisa to wielkie święto, które ma szansę zgromadzić przed telewizorami liczną widownię. Wrześniowy finał US Open w 2022 r. wygrany przez Igę Świątek, wyemitowany w TVN przyciągnął przed ekrany TV blisko 1,7 mln widzów A4+, osiągając udział na poziomie 16,8% w grupie komercyjnej oraz 24,4% SHR w grupie mężczyzn z najwyższymi dochodami. Zasięg wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku wyniósł ponad 4 miliony.
Już 4. września w czwartek o godzinie 10.00 zapraszamy do udziału w aukcji, dzięki której będzie można zarezerwować miejsce reklamowe przy jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych!
W czwartkowej aukcji będą dostępne pakiety:
- GOLD
- SILVER
- 2 X BRONZE
Licytacje wystartują odpowiednio o 10:00, 10:45 i 11:30.
Dodatkowo, przy tym evencie aukcjonujemy:
- pakiet SPONSORSKI – o godz. 12:15
Każda z aukcji zaplanowana jest na 30 minut, jednak mają elastyczny czas zakończenia, uzależniony od rzeczywistego popytu na dany pakiet.
W licytacjach obowiązuje brak wyłączności branżowej.
Partnerzy posiadający określone założenia budżetowe mogą ustawić swoją maksymalną propozycję cenową dzięki funkcji Max_Bid w systemie Ad_Auction już 3 września!
Prestiżowy charakter aukcjonowanego eventu wymaga wyjątkowego rozwiązania, gwarantującego równe szanse wszystkim uczestnikom. W związku z tym Biuro Reklamy TVN Media zrealizuje aukcje w modelu elastycznego zakończenia, uzależnionego od rzeczywistego popytu na dany pakiet. Oznacza to, że jeśli tuż przed końcem aukcji wielu uczestników będzie nadal licytować dany pakiet, wówczas aukcja zostanie przedłużona o kolejne minuty, tak by pozostali uczestnicy mieli czas na reakcję. Przedłużenie liczone jest od momentu odnotowania bidu, a nie od systemowo ustalonej godziny zakończenia aukcji.
Jak to działa?
Zakup reklam będzie realizowany z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Biura Reklamy TVN Media: Ad_Auction, dzięki któremu cały proces odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to wszystkim uczestnikom obserwację kolejnych postąpień (tj. kwot, o jakie zmienia się proponowana cena podczas licytacji), czas na podjęcie decyzji oraz zapewni transparentność wszystkich podejmowanych działań.
Więcej szczegółów pod adresem: kontakt_aukcje@tvnmedia.pl
Dane: NAM, 10.09.2022, AMR, COV, A4+, SHR%, A 20-54, M 25-59 inc5000+