AUKCJA CZASU REKLAMOWEGO I SPONSORSKIEGO PRZY FINALE AO W TVN!

Australian Open to jeden z czterech wielkoszlemowych turniejów w sezonie 2024. W Melbourne wystąpią najlepsze tenisistki i tenisiści, w tym m.in. Iga Świątek, Magda Linette i Hubert Hurkacz. AO 2024 będzie 112. edycją rozgrywek i jednocześnie 37. przeprowadzoną na kortach Melbourne Park.

Jeśli Iga dostanie się do finału, wówczas widzowie będą mieli okazję oglądać ten kolejny, historyczny mecz na antenie TVN w sobotę, 27. stycznia! 

Dla miłośników tenisa to wielkie święto, które ma szansę zgromadzić przed telewizorami liczną widownię. Finał Roland-Garros 2022 wygenerował udział na poziomie 16,0% SHR% w grupie komercyjnej, zaś wśród mężczyzn z dochodami powyżej 5000 złotych ponad 23,0% SHR%.  Finał US Open 2022 osiągnął udział w grupie komercyjnej rzędu 16,7% oraz 24,1% SHR% w grupie mężczyzn z wyższymi dochodami, zaś ostatni wyemitowany na antenie TVN finał Roland-Gaross 2023 odnotował jeszcze lepsze wyniki oglądalności – 17,2% SHR (A20-54) oraz 24,4% SHR% (M 25-54 INC.5000+). Znakomita widownia poprzednich meczów Polki to wspaniała prognoza widowni finału Australian Open!

Już 25. stycznia zapraszamy do udziału w aukcji, dzięki której będzie można zarezerwować miejsce reklamowe przy jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych!

W czwartkowej aukcji będą dostępne pakiety:

  • GOLD
  • SILVER
  • 2x BRONZE

Licytacje wystartują odpowiednio o 10:00, 10:45 i 11:30.

Dodatkowo, przy tym evencie aukcjonujemy:

  • 3x pakiety SPONSORSKIE – o godz. 12:15

Każda z aukcji potrwa 30 minut.

Partnerzy posiadający określone założenia budżetowe, już od 23. stycznia mogą ustawić swoją maksymalną propozycję cenową dzięki funkcji Max_Bid w systemie Ad_Auction!

Prestiżowy charakter aukcjonowanego eventu wymaga wyjątkowego rozwiązania,  gwarantującego równe szanse wszystkim uczestnikom. W związku z tym Biuro Reklamy TVN Media zrealizuje aukcje w modelu elastycznego zakończenia, uzależnionego od rzeczywistego popytu na dany pakiet. Oznacza to, że jeśli tuż przed końcem aukcji wielu uczestników będzie nadal licytować dany pakiet, wówczas aukcja zostanie przedłużona o kolejne minuty, tak by pozostali uczestnicy mieli czas na reakcję. Przedłużenie liczone jest od momentu odnotowania bidu, a nie od systemowo ustalonej godziny zakończenia aukcji.

Jak to działa?

Zakup reklam będzie realizowany z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Biura Reklamy TVN Media: Ad_Auction, dzięki któremu cały proces odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to wszystkim uczestnikom obserwację kolejnych postąpień (tj. kwot, o jakie zmienia się proponowana cena podczas licytacji), czas na podjęcie decyzji oraz zapewni transparentność wszystkich podejmowanych działań.

Więcej szczegółów pod adresem: kontakt_aukcje@discovery.com

Dane: NAM, 04.06.2022, 10.09.2022, 10.06.2023, SHR%, A 20-54, M 25-54 INC.5000+, TVN, TRANSMISJA MECZÓW FINAŁOWYCH