TVN24 TELEWIZJĄ ROKU WEDŁUG RAPORTU MMP "NADAWCY 2022"

Redakcja Media Marketing Polska po raz 20. przyznała doroczne nagrody dla mediów elektronicznych, do których zaliczamy zarówno telewizję, jak i radio. Tytułem Telewizja Roku nagrodzono stację TVN24, która w ostatnich trudnych latach wielokrotnie udowadniała, że jest nowoczesnym kanałem telewizyjnym oferującym bogaty kontent informacyjny i publicystyczny. Uznanie zyskała skuteczna strategia programowa oraz polityka rynkowa, które przełożyły się na bardzo dobre wyniki biznesowe.

Zespół TVN24 kierowany przez Michała Samula wielokrotnie udowadniał swój profesjonalizm, a w trakcie trwania pandemii i po wybuchu wojny w 2022 roku stanął przed kolejnym wyzwaniem. Błyskawicznie przebudowali ramówkę stacji, znacząco wzbogacając formaty informacyjne i publicystyczne. Choć wiele innych mediów ograniczyło informacje dotyczące wojny, TVN24 nie przestaje dostarczać widzom profesjonalnych relacji z „pierwszej linii frontu”. Gwarantują szybki dostęp do wiadomości nie tylko zza naszej wschodniej granicy, ale i z najważniejszych wydarzeń w Polsce i na świecie.

Warte podkreślenia są również rekordowe wyniki oglądalności. Stacja TVN24 osiąga 25% wzrost udziału w rynku w grupie komercyjnej, w porównaniu z ubiegłym rokiem (styczeń – sierpień). We wrześniu uzyskała SHR na poziomie 3,5% w grupie komercyjnej i 5,8% w grupie ogólnej.

DANE: NAM, 01-08.2021, 01-08.2022; 01-30.09.2022; SHR%; A4+, A16-49; Dayparts, dane z OOH