NOWY PAKIET TVN24 MULTISCREEN ODPOWIEDZIĄ NA DYNAMICZNIE ZMIENIAJĄCE SIĘ POTRZEBY REKLAMODAWCÓW

Biuro Reklamy TVN Media przygotowało specjalny pakiet łączący świat newsów w telewizji i digitalu, który zapewni szerokie dotarcie do atrakcyjnych i uzupełniających się grup widzów i użytkowników.

Nowy pakiet TVN24 MULTISCREEN łączy wszystkie kanały dotarcia by zapewnić reklamodawcom jak największy zasięg ich kampanii w oparciu o newsowy kontent oraz jeden silny brand jakim jest TVN24. Tym samym w listopadzie istnieje możliwość zakupu pakietu, w którego skład wejdzie największy kanał informacyjny w Polsce oraz wszystkie serwisy i aplikacje mobilne z nim związane. Nowy produkt będzie się składał w 80% z kanału TVN24 (pakiet GRP) oraz w 20% z komponentu digital, zaś sam zakup gwarantuje potencjalnym klientom uzyskanie aż 4-proc., dodatkowego rabatu!

TVN24 to marka uznana zarówno na rynku mediowym, jak i w środowisku dziennikarskim. W 2022 roku TVN24 otrzymała tytuł Telewizji Roku 2022 (wg Media i Marketing Polska). Każdego roku dziennikarze stacji zdobywają liczne nagrody za swoje dokumenty i reportaże, a w 2021 roku kanał został uznany za najbardziej opiniotwórczy wg Instytutu Monitorowania Mediów. TVN24 zapewnia nie tylko najwyższą jakość, ale również szeroki zasięg - stacja jest liderem wśród stacji informacyjnych w Polsce. We wrześniu br. stacja osiągnęła udział 3,5% SHR% w grupie komercyjnej oraz 4,9% SHR% w grupie miejskich widzów, a także miała aż 16 mln zasięgu w grupie wszystkich widzów!

TVN Warner Bros Discovery posiada także ogromny ekosystem digitalowy dostarczający użytkownikom kontentu informacyjno-publicystycznego. Wśród nich znajdują się takie serwisy jak: tvn24.pl, tvn24BiS.pl, tvnmeteo.pl, tvnwarszawa.pl, konkret24.tvn24.pl i fakty.pl, dzięki którym grupa dociera do milionów użytkowników każdego dnia zapewniając im dostęp do informacji, których poszukują na dowolnym urządzeniu, niezależnie od tego gdzie się znajdują. We wrześniu te serwisy osiągnęły 100 mln video viewsów oraz 11 mln UVU, zaś wskaźnik viewability wyniósł aż 91%!

Konsumpcja mediów wśród widzów i użytkowników nieustannie się zmienia, zmieniają się ich przyzwyczajenia, nawyki, sposoby konsumpcji itd. W ostatnich latach coraz większą uwagę odbiorców przyciągają newsy w Internecie. Dla 37% z nich to właśnie Internet jest głównym źródłem informacji o kraju i świecie, zaś telewizja stanowi główne źródło dla 52% odbiorców. Te tendencje są jeszcze bardziej widoczne wśród młodszych odbiorców, dla 78% 18-24 latków Internet jest źródłem informacji pierwszego wyboru, wśród osób w wieku 25-34 lat odsetek ten jest równie wysoki i wynosi 66%.*

Niewątpliwie zmiany te wywierają również wpływ na działania i decyzje reklamodawców o tym jak skutecznie dotrzeć do widza/użytkownika z komunikacją reklamową. 

Nowy pakiet TVN24 MULTISCREEN to zatem rozwiązanie, które wpisuje się obecne trendy rynkowe i jest idealne dla tych, którzy poszukują zarówno zasięgu, jak i wieloplatformowej komunikacji opartej na tym samym, newsowym i bezpiecznym kontencie oraz docierającej do widowni wykształconej, zamożnej i o profilu biznesowym.

DANE: NAM, TSV+OOH, 01-30.09.2022, SHR%, COV, A 16-49, A4+; GEMIUS STREAM: 09.2022, GOOGLE AD MANAGER: 09.2022

*ŹRÓDŁO: CBOS, „POSTRZEGANIE TELEWIZYJNYCH PROGRAMÓW INFORMACYJNYCH I PUBLICYSTYCZNYCH”, ZA: TELEWIZJA & WIDEO TRENDY POWERED BY NIELSEN