TVN TURBO – REKORDOWY PAŹDZIERNIK Z 1,66% UDZIAŁU!

Start jesiennej ramówki TVN Turbo okazał się ogromnym sukcesem! W październiku 2017 w porównaniu z analogicznym okresem rok temu udziały stacji wzrosły o 7,3% w docelowej grupie kanału (M16-49 c50+), gdzie SHR = 1,66%, i o aż 25,1% w grupie mężczyzn zarabiających ponadprzeciętne dochody powyżej 3500 PLN, SHR = 2,04%. Ponadto w grupie komercyjnej (A16-49), udział wyniósł 1,1% (wzrost 12,9% rok do roku).

Dane: NAM, SHR% A 16-49, M 16-49 3500+, M 16-49 c50+,  10.2017 vs 10.2016

Tak dobre wyniki stacji mają odzwierciedlenie w ramówce, w której oprócz jesiennych nowości, „99 godzin”, „Ciężarówką przez Stany”, wróciły nowe sezony ulubionych przez widzów programów, „Nowy gadżet”, „Wojny samochodowe”, czy „Megatransporty”.

Życie zawodowego kierowcy osiemnastokołowego pojazdu to nie jest bajka.  Dawid Andres wie o tym doskonale, ale nadal z wielką pasją przemierza tysiące kilometrów amerykańskich dróg w poszukiwaniu własnego „American dream”.  Program to niesamowita jazda po najciekawszych zakątkach Stanów Zjednoczonych. Dotychczas wyemitowane odcinki premierowe uzyskały doskonałe wyniki oglądalności w atrakcyjnej grupie mężczyzn z dochodami, SHR = 5,33%, AFF = 145.

PREMIERA: w każdą niedzielę, godz. 14:45. 

W programie „99 godzin” mechanicy-amatorzy budują auto swoich marzeń. Każda z ekip ma do swojej dyspozycji auto, warsztat do pracy, zestaw niezbędnych narzędzi oraz budżet na zrealizowanie projektu. To nie jest łatwe zadanie, zwłaszcza że na jego wykonanie uczestnicy będą mieli jedynie tytułowe 99 godzin i ani minuty więcej! Jeżeli uda im się zrealizować projekt w 100%, samochód, który skonstruują, dostaną na własność! Jeżeli zabraknie im czasu, pomysłów lub umiejętności, niewykończony projekt trafi na aukcję, a mechanicy będą musieli obejść się smakiem. Premierowe odcinki pierwszej serii osiągnęły doskonałe wyniki oglądalności w grupie M16-49 3500+, SHR = 4,49%, AFF = 146.

PREMIERA: w każdą niedzielę, godz. 11:30.

Kuba Klawiter w programie „Nowy gadżet” przetestuje najbardziej pomysłowe sprzęty, najciekawsze technologie i najdziwniejsze produkty na rynku gadżetów. Pokaże zarówno te grzechu warte, jak i śmiechu warte. Sprawdzi, czy producenci nie przesadzają z cenami gadżetów, a kiedy będzie trzeba, poszuka ich tańszych odpowiedników. Przekona się też, czy innowacyjne produkty są łatwe w użyciu i czy spełniają swoją rolę. Premierowe emisje odnotowały świetne wyniki oglądalności, SHR = 5,66%, zaś indeks dopasowania wyniósł 159 (M16-49 c50+).

PREMIERA: w każdą niedzielę, godz. 13:30.

W najnowszej serii „Wojen samochodowych” Paweł Miszta i Przemysław Szafrański próbują znaleźć dobry egzemplarz auta używanego i sprzedać go z zyskiem. W każdym odcinku zapewniamy im identyczny budżet na kupno dowolnego samochodu i sprawdzamy, który z nich będzie w stanie lepiej zarobić. Starszy czy młodszy, większy czy mniejszy, popularny czy rzadko spotykany, benzyna czy Diesel, zaniedbany czy wychuchany - to od handlarzy zależy wybór modelu i rynkowej strategii. Dotychczas wyemitowane odcinki premierowe uzyskały świetne wyniki oglądalności w docelowej grupie mężczyzn z miast, SHR = 5,79%, AFF = 171.

PREMIERA: w każdą niedzielę, godz. 14:00.

W  programie „Megatransporty” widzowie zobaczą, jak skomplikowaną operacją jest przejechanie z ponadnormatywnym ładunkiem każdych kilkudziesięciu kilometrów. Sprawdzimy, jak kierowcy i piloci współpracują z policją i lokalnymi władzami, jakie przeszkody napotykają na swojej drodze i jak reagują w sytuacjach stresowych, których przy tak złożonych zadaniach nie sposób uniknąć. Premierowe emisje odnotowały wysokie wyniki oglądalności w grupie M16-49 3500+, SHR = 3,58%, AFF = 181.

PREMIERA: w każdy czwartek, godz. 22:15.

Pod koniec października na antenę powrócił jeden z flagowych formatów stacji – Automaniak! Znani widzom doświadczeni dziennikarze motoryzacyjni, Rafał Jemielita, Jarek Maznas i Patryk Mikiciuk rzetelnie testują rynkowe nowości, dzieląc się swoimi wrażeniami z jazdy. Samochody sprawdzają w ekstremalnych warunkach - odwiedzają tory wyścigowe, wkręcają silniki na wysokie obroty, testują zawieszenie i rozgrzewają hamulce do czerwoności. Profesjonalne podejście łączą z poczuciem humoru, w czym pomaga im gospodarz programu Marcin Prokop. Dwa pierwsze premierowe odcinki uzyskały doskonałe wyniki oglądalności w grupie M16-49 3500+, SHR = 4,36%, AFF = 174.

PREMIERA: w każdą niedzielę, godz. 11:30.

W jesiennej ramówce pojawiła się także druga seria programu Złodzieje, w którym "Elvis" i "Fryzjer" - były policjant zajmujący się kradzieżami oraz nawrócony złodziej, znający wiele numerów od podszewki podpowiedzą widzom jak nie stać się ofiarą potencjalnego rabunku. Pierwszy premierowy odcinek odnotował doskonałe wyniki oglądalności w docelowej grupie M16-49 c50+, SHR = 4,64%, AFF = 177.

PREMIERA: w każdą niedzielę, godz. 14:45.

Dane: NAM, SHR%, AFF, 03.09-29.10.2017, emisje premierowe