DISNEY CHANNEL - „SOY LUNA” – PREMIERA ROKU 2016! KULTOWA PRODUKCJA TWÓRCÓW „VIOLETTY”

Disney Channel jest niekwestionowanym liderem w dopasowaniu do dziewczynek w wieku 7-12 lat (AFF = 205). Wiosną kanał nie zwalnia tempa i proponuje swojej widowni wyjątkową nowość, serial twórców legendarnej „Violetty” – muzyczną telenowelę „Soy Luna”.

16 maja 2016 roku, o godzinie 18:00, na antenie Disney Channel, zagości zupełnie nowa, muzyczna produkcja „Soy Luna”. Serial przedstawia historię pełnej energii 16-letniej Luny, która większość czasu spędza jeżdżąc na wrotkach wzdłuż wybrzeża w jej ukochanym mieście - Cancun. Niestety, jej rodzice dostają propozycję pracy w innym kraju, której nie mogą odrzucić. Po przeprowadzce do Buenos Aires, Luna musi przyzwyczaić się do innego życia, odnaleźć się w obcym środowisku oraz w szkole pełnej luksusu i elit, nawiązać nowe znajomości. Ale zanim to wszystko, Luna postanawia zwiedzać miasto na wrotkach i dzięki nim trafia na wrotkowisko, które otwiera przed nią zupełnie nowy świat.  Pasja Luny do wrotek i tańca na nowo rozkwitnie, bohaterka zdobędzie też przyjaciół, pierwszy raz zakocha się i pozna swoją prawdziwą tożsamość.

Międzynarodowa obsada, mnóstwo muzyki, oryginalna ścieżka dźwiękowa, miłość, humor sprawiają, że Luna to wyjątkowy serial dla młodzieży, pokazujący drogę wchodzenia młodych ludzi w dorosłość.

Poprzedniczka Luny - „Violetta” - podbiła serca milionów fanów, co miało odzwierciedlenie w wysokich wynikach stacji. W trakcie emisji wszystkich sezonów (w latach 2013 – 2015), „Violetta” uzyskała o 64% lepsze wyniki oglądalności niż średnia kanału Disney Channel. Nowy serial „Soy Luna” to niewątpliwie kolejna szansa na powtórzenie wielkiego sukcesu „Violetty”.

80 niesamowitych odcinków serialu „Soy Luna” daje unikalną możliwość zaistnienia marki Klienta, poprzez związanie się z formatem o dużym potencjale komercyjnym. Możliwość wizerunkowego połączenia marki Klienta z hitem serialowym „Soy Luna” zapewni emisja billboardów sponsorskich. Dodatkowo, emitowane poza przerwą reklamową skrzydełka, skutecznie przyciągną uwagę widzów i wyróżnią przekaz reklamowy Klienta. Komunikację „call to action” oraz większe zaangażowanie widzów zapewni stworzenie kreatywnego konkursu on air i online, osadzonego w wyjątkowym świecie „Soy Luny”.

Nowy, fascynujący serial „Soy Luna”, bardzo dobre dopasowanie kanału Disney Channel do dziewczynek oraz kreatywne i niestandardowe formy promocji, to idealne warunki do zaistnienia i zbudowania skutecznej oraz wizerunkowej kampanii promującej markę Klienta.

DANE: NAM, Q1 2016, ADH%; AFF VS. A 4 – 12, ADEX