REKORDOWA OGLĄDALNOŚĆ TV PULS Z WYNIKIEM PONAD 10% SHR W GRUPIE DVBT (16-49)

Stacja TV Puls po raz kolejny w tym roku odnotowuje rekordową oglądalność. Po znakomitych wynikach maja, w niedzielę 18 czerwca padł nowy rekord – TV Puls osiągnęła ponad 10% udziałów w grupie DVBT (SHR, 16-49), co dało stacji drugie miejsce w rankingu. Jednocześnie był to najlepszy wynik TV Puls w tym roku wśród widzów telewizji naziemnej. To dopiero początek ekspansji, jaką na jesień zapowiada Telewizja Puls – trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2.

Rekord roku Telewizja Puls odnotowała również jako nadawca, łącznie dla obu kanałów – aż 16,61% wśród widzów telewizji naziemnej (SHR, DVBT 16-49) i 8,45% w grupie komercyjnej (SHR, All 16-49).

Rekordowe udziały można zaobserwować również wśród widzów TV Puls w grupie komercyjnej All 16-49 – aż 6,05% SHR. Jest to najlepszy wynik TV Puls w tej grupie od lipca 2016 roku. Jednocześnie TV Puls po raz czwarty w historii znalazła się na bardzo wysokim, trzecim miejscu oglądalności kanałów. To kolejny taki rekord - poprzednie miały miejsce 21 maja 2017, oraz 10 kwietnia i 29 maja 2016 roku.

Znakomita oglądalność TV Puls w niedzielę 18 czerwca to tylko przedwakacyjna zapowiedź doskonałej oferty, jaką Telewizja Puls szykuje na sezon jesienny. Oprócz zagranicznych hitów z gwiazdorską obsadą znajdą się dwie produkcje własne – serial „Lombard. Życie pod zastaw” realizowany ze Studiem A oraz nowy serial obyczajowy, który powstaje we współpracy z Artramą i Tadeuszem Lampką.

Informacje dodatkowe:

Telewizja Puls to trzecia telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls
i PULS 2. Oglądalność Telewizji Puls stale rośnie. Rok 2016 był najlepszym rokiem w historii Telewizji Puls – nadawca osiągnął 5,75% (SHR%, All 16-49) udziału w rynku, co oznacza 3-procentowy wzrost w porównaniu z 2015 rokiem. Jest to efekt konsekwentnie prowadzonej polityki programowej, za co stacja została doceniona w raporcie specjalnym magazynu Media & Marketing Polska, otrzymując wyróżnienie w kategorii – Nadawca Roku.  Kanał TV Puls ogląda 35,5 mln widzów, a PULS 2 – 28,6 mln widzów (IV kwartał 2015; 4+). Telewizja Puls ma najlepszą ofertę programową dla całej rodziny, w tym premierowe hity filmowe i seriale oraz najlepsze światowe animacje i dokumenty. Współpracuje z największymi światowymi wytwórniami, takimi jak: NBCUniversal, Warner (Bros.), 20th Century Fox, Disney, Discovery, Viacom i Sony Pictures Television. Telewizja Puls jest laureatem Telekamery Tele Tygodnia 2013, 2014 i 2015 oraz Złotej Telekamery Tele Tygodnia 2016
za „wybitne osiągnięcia telewizyjne”.