NATIONAL GEOGRAPHIC – PRZEDSTAW SWOJĄ MARKĘ/REGION W LOKALNEJ PRODUKCJI NG

Tego lata na antenie National Geographic zagościły dwie lokalne mini serie stworzone przy współpracy ze sponsorem. Pierwsza z nich - „Lubelskie? Naturalnie” – przedstawia piękno i walory Lubelszczyzny, kolejna - „Polscy innowatorzy” – kreatywność i pasję polskich przedsiębiorców.

LUBELSKIE? NATURALNIE – premiera 3. odcinka w niedzielę, 12 sierpnia o 22:05

„Lubelskie? Naturalnie” to cykl programów przedstawiający podróż po najpiękniejszych zakątkach Roztocza, Podlaskiego Przełomu Bugu, Janowa Podlaskiego, a także relację z LANDART FESTIWAL. W projekcie wziął udział znany fotograf National Geographic – Adam Brzoza. Wykonane przez niego zdjęcia są częścią promocji województwa lubelskiego.

„POLSCY INNOWATORZY” – premiery w czwartki, od 12 lipca o 17:55

Seria programów o Polakach realizujących prekursorskie inicjatywy, to kolejny projekt, który powstał we współpracy z Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju oraz stacją National Geographic. W pięciu odcinkach widzowie dowiedzą się, kto stoi za najbardziej niezwykłymi polskimi rozwiązaniami. Jak powstały? Komu mają służyć? Jak odbywało się poszukiwanie środków na realizację śmiałych marzeń i jak pomogły w tym Fundusze Europejskie? O swoich pomysłach – większych i mniejszych – oraz drodze do ich realizacji opowiedzą „Polscy innowatorzy”. Jest to druga seria realizowana w ramach projektu „Polscy innowatorzy”.

Lokalne programy National Geographic wyróżniają się wysoką jakością produkcji. Dodatkowo wspierane są szeroko zakrojoną promocją: emisja 30-sekundowych materiałów video na antenie National Geographic, wsparcie w digitalu - obecność materiałów i pełnych odcinków programu na stronach www kanału, w mediach społecznościowych stacji i magazynu National Geographic oraz w mediach branżowych, a także inne działania PR-owe.

Wykorzystanie siły mediów National Geographic, wiarygodny charakter stacji oraz dobre dopasowanie do męskich grup widzów (AFF = 367, M 35-54 50K+; AFF = 278, M 35-54 3500+; AFF = 213, M 25-54 EDU HIGH) stwarza idealne warunki promocji lokalnych marek oraz regionów Polski. 

Dane: NAM, Q2 2018, 6:00-25:59, AFF vs A16-49, *dochód rozporządzalny netto per gospodarstwo domowe.