NATIONAL GEOGRAPHIC – PHOTO ARK, CZYLI NIEZWYKŁA INICJATYWA NA RZECZ ZAGROŻONYCH GATUNKÓW ZWIERZĄT

Już w październiku w Polsce pojawi się wyjątkowa inicjatywa Towarzystwa National Geographic – PhotoArk. Pod hasłem #RatujmyRazem projekt wykorzystuje siłę pięknych fotografii i doświadczenia odkrywców National Geographic, aby inspirować i angażować ludzi do ratowania zagrożonych gatunków zwierząt. Twórcą tej inicjatywy jest jeden z fotografów National Geographic – Joel Sartore, który przez 25 lat zrobił ponad 6,5 tysiąca zdjęć rzadkich stworzeń, zwiększając świadomość ludzi na temat gatunków na skraju wyginięcia.

Inicjatywa PhotoArk to niezwykła okazja do efektywnej kampanii wizerunkowej Partnera, który w misji oraz wizji swojej marki, łączy się z tym jakże ważnym tematem. Oprócz obecności na wystawach fotograficznych od października 2017 do stycznia 2018 roku (na World Travel Show Ptak Expo, na Stadionie Narodowym oraz innych galeriach), komunikat Partnera będzie obecny w formie billboardów sponsorskich przy programie „Projekt PhotoArk” oraz na promach programu emitowanych na kanale National Geographic i Nat Geo WILD. Dodatkowo istnieje możliwość obecności marki Partnera m.in. na stronie internetowej inicjatywy, infoscreenach w warszawskim metrze, w kampanii radiowej oraz artykule w magazynie National Geographic.

National Geographic Partnerem Bella Skyway Festival

Stacja National Geographic po raz kolejny została oficjalnym partnerem festiwalu świateł Bella Skyway Festival, który odbył się pod koniec sierpnia w Toruniu. Tegoroczna 9. edycja wydarzenia charakteryzuje się innowacyjnym połączeniem wody i światła, przypominającym o kluczowych odkryciach naukowych. W ramach współpracy od 15 sierpnia na antenie National Geographic emitowane są spoty sponsorskie, z kolei billboardy sponsorskie promujące wydarzenie pojawiły się na wszystkich kanałach z portfolio FOX Networks Group Poland. Ponadto, informacje o partnerstwie znalazły się w materiałach prasowych i promocyjnych, informujących o festiwalu.

Za milion lat – premierowe odcinki w niedziele, od 24 września o 21:30

W ostatnią niedzielę września, National Geographic zaprasza na wyjątkową podróż w przyszłość z programem „Za milion lat”. Współcześni futuryści, naukowcy i poważani pisarze science fiction poprowadzą widzów przez najnowsze osiągnięcia technologiczne, idee oraz innowacje, które najprawdopodobniej wpłyną na ewolucję ludzkiego gatunku. „Za milion lat” przedstawia przyszłość, w której śmiertelność staje się przeszłością, człowiek łączy się z maszyną, inteligencja jest nieograniczona, a gatunek ludzki staje się międzyplanetarny. Seria przewiduje, jak każdy aspekt technologii może mieć wpływ na życie człowieka.

Długa droga do domu – premiera w listopadzie

W listopadowe wieczory na widzów stacji czeka niezwykle „Długa droga do domu”. Ta nowa mini-seria przedstawia historię heroicznej walki o przetrwanie podczas wojny w Iraku, kiedy jedna z amerykańskich dywizji wpadła w zasadzkę w mieście Sadr, 4 kwietnia 2004 roku. Dzień ten przeszedł do militarnej historii jako Czarna Niedziela. Seria pokaże zarówno wydarzenia z frontu, gdzie żołnierze próbowali wydostać się z pułapki, jak i z bazy w Teksasie, w której przez 48 godzin rodziny czekały na wieści o swoich najbliższych, spodziewając się najgorszego. To wydarzenie zmieniło postrzeganie Amerykanów na wojnę w Iraku – z misji pokojowej w walkę przeciwko krajowym powstańcom.

National Geographic to stacja ciągle głodna wiedzy, a zarazem inspirująca i prowokująca. Jest to kanał, którego programy i publikacje poruszają tematy ważne dla świata, a aż 27% swoich przychodów przekazuje na projekty Towarzystwa National Geographic! Nic więc dziwnego, że widzowie National Geographic to jakościowa grupa odbiorców. Są to głównie mężczyźni (64%; AFF = 223, M 35-54), widzowie z dużych miast pow. 500K+ mieszkańców (24%; AFF = 254, A 25-49 500K+), z wyższym wykształceniem (28%; AFF = 264, M 25-49 EDU HIGH) oraz z ponadprzeciętnymi zarobkami pow. 3500 PLN* (49%; AFF = 246, M 35-54 3500+).

Dane: NAM, Q2 2017, 6:00-25:59; ADH%; AFF vs A 16-49, Dayparts; *dochód rozporządzalny netto per gospodarstwo domowe