Kolarstwo kobiet zyskuje widzów w Eurosporcie. Tour de France Femmes z ponad milionem oglądających

Eurosport to kanał pierwszego wyboru dla fanów kolarstwa. Z roku na rok rośnie liczba godzin transmisji kolarstwa kobiet, które przyciąga coraz więcej widzów.W ciągu minionych 12 miesięcy widzowie mogli śledzić ponad 350 godzin relacji z kolarskiej rywalizacji kobiet. Cześć wyścigów, w tym najbardziej prestiżowe Tour de France Femmes, transmitowana jest w kanałach telewizyjnych, a wszystkie wyścigi cyklu UCI Tour dostępne są na żywo i na żądanie w Eurosporcie Extra w Playerze.

Zakończony w ubiegłym tygodniu Tour de France Femmes, w którym Katarzyna Niewiadoma zajęła trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej, był drugim najchętniej oglądanym wyścigiem wieloetapowym w Eurosporcie, ustępując jedynie męskiej edycji Wielkiej Pętli. Tour de France Femmes śledziło w sumie aż 1,18 mln widzów przy średniej oglądalności 70 tys. osób i 1-procentowym udziale w rynku.

Eurosport 1 i Eurosport 2 to główne kanały sportowe Warner Bros. Discovery w Polsce. Z kolei Eurosport Extra w Playerze to platforma dająca pełny dostęp do kanałów telewizyjnych, a także ogrom dodatkowego kontentu. Przez cały rok fani sportu mogą oglądać tam tysiące godzin transmisji z najważniejszych wydarzeń sportowych świata. Filarami oferty Eurosportu są m.in. trzy turnieje tenisowego Wielkiego Szlema; sporty zimowe, w tym skoki narciarskie i narciarstwo alpejskie; żużel na czele z cyklem Speedway Grand Prix; wyścigi kolarskie w tym wielkie toury; europejskie puchary w piłce ręcznej; snooker; sporty motorowe; wspinaczka sportowa i igrzyska olimpijskie.