Food Network z kulinarnymi propozycjami na luty!

W lutym na widzów Food Network czeka obfita porcja nowości. Po raz kolejny, będzie okazja do niekonwencjonalnego spojrzenia na potrawy i różne składniki kulinarne w towarzystwie Altona Browna. Szefowa kuchni Tregaye Fraser pokaże widzom jak wykorzystać tradycyjne rodzinne przepisy do przygotowania szybkich dań dla swoich pociech. Do tego zacięta walka między braćmi Voltaggio i ich drużynami.

„Zabawnie o jedzeniu 16” od 2 lutego, godz. 22:45

Popkultura, komedia i po prostu dobre jedzenie – to kwintesencja tego programu. Jego gospodarz Alton Brown powraca w kolejnej serii, by zbadać pochodzenie różnych składników spożywczych, rozszyfrować zwyczaje kulinarne i zaprezentować aktualne trendy żywieniowe. Przedstawi też nowości wśród sprzętów kuchennych. Zaserwuje jedzenie w najlepszej i najzabawniejszej formie.

„Mamo, co na obiad?” od 12 lutego, godz. 14:05

W swoim nowym programie, Tregaye Fraser, zdobywczyni gwiazdki Food Network, dzieli się z widzami przepisami, które idealnie nadają się do przygotowania pysznych posiłków dla rodziny i przyjaciół. Szefowa kuchni z Atlanty z każdej potrawy wydobywa niezwykły smak i wyrazisty charakter. Dla Tregaye jedzenie jest centrum wszystkiego co robi – niezależnie od tego, czy prowadzi własną firmę cateringową, czy organizuje wielkie rodzinne uczty. W ferworze obowiązków, nigdy nie zapomina, żeby nakarmić swoich dwóch dorastających synów. Zawsze ma na to szybkie i łatwe patenty – przekonajcie się sami!

„Brat kontra brat” od 15 lutego, godz. 20:45

Bryan i Michael Voltaggio to znani szefowie kuchni i restauratorzy. W nowym programie, gromadzą dobrze prosperujących kucharzy Ameryki, którzy stają do rywalizacji zespołowej. W każdym odcinku bracia stają się mentorami swoich drużyn i walczą, aby uchronić kolejnych swoich kucharzy przed eliminacją. Osoba, która dotrwa do końca rozgrywek i zwycięży program, tymczasowo zastąpi szefa kuchni restauracji Voltaggio, by przedstawić światu swoją kulinarną wizję.

Food Network to kanał skierowany do osób szukających inspiracji kulinarnych, widzów pragnących pogłębienia swojej wiedzy, a także do tych, którzy doceniają rozrywkę na najwyższym poziomie. Stacja prezentuje szerokie spojrzenie na gotowanie i nieustannie zachęca do eksperymentowania. Przedstawia świat kuchni od kulis i pozwala podróżować śladami potraw z każdego zakątka globu, co motywuje do tworzenia nowych dań w zaciszu własnego domu. Food Network jest szczególnie atrakcyjny dla miejskich, dorosłych widzek - udział kanału w styczniu wyniósł 0,29% SHR (AFF=168), a średni zasięg kanału to 6,3 mln osób.

DANE: NAM, 01-31.01.2022; SHR%; W25-49 c50+; AFF vs A 16-49; COV A4+