DZIEŃ ZABAWY - NICKELODEON zaprasza dzieciaki i ich rodziców do wspólnej zabawy - PO RAZ PIĄTY JUŻ 26 SIERPNIA 2017!

Nickelodeon to niekwestionowany lider wśród stacji tworzonych z myślą o najmłodszych odbiorcach. Udział kanału w oglądalności wśród widowni dziecięcej w ubiegłym miesiącu to aż 7,1%.

Nickelodeon troszczy się o zdrowie, dobre samopoczucie i szczęśliwy rozwój dzieci.  Dzień Zabawy przypomina o tym, jak istotny jest ruch na świeżym powietrzu i jak istotną rolę w prawidłowym rozwoju dziecka odgrywa zabawa i kontakt z naturą warunkując lepszy rozwój fizyczny, emocjonalny i poznawczy. W tym roku event odbędzie się 26 sierpnia 2017 roku na Polu Mokotowskim.

W Dzień Zabawy antena Nickelodeon zatrzymuje na 4 godziny nadawanie swoich programów, zamiast tego pojawi się tzw. czarny ekran. W ten sposób stacja zachęca dzieci do zabawy i wyjścia z domu!

Podstawowym założeniem akcji jest zaangażowanie dzieci i rodziców w znalezienie równowagi pomiędzy czasem spędzanym przed telewizorem i na powietrzu. Podczas Dnia Zabawy dzieci będą mogły wziąć udział w maratonie biegowym, ćwiczyć swój refleks w specjalnie przygotowanym refleksomierzu, sprawdzić swoją siłę, wytrzymałość, czy równowagę w symulatorze surfingu, a także sprawdzić się w logicznym myśleniu podczas układania puzzlościanki.

W ramach współpracy partnerskiej przy Dniu Zabawy Reklamodawcy otrzymują komplementarną ofertę zawierającą szerokie możliwości reklamowe:

  • EVENT: niepowtarzalny event, którego Partner będzie integralną częścią! A wszystko na świeżym powietrzu w klimacie przepełnionym zabawą, ruchem, humorem i pozytywną energią!
  • ŚWIADCZENIA ON-AIR:  tagi partnerskie, spoty, skrzydełka, relacja ze strefy Partnera na antenie Nickelodeon oraz na stronie www;
  • ONLINE: branding i podstrona Partnera na stronie Dzień Zabawy, kampania digital promująca partnerstwo (takeover, double billboard, skyscraper, toplayer,  pre-roll);
  • SOCIAL MEDIA / NICK PLAY: wpisy informujące o partnerstwie na Facebooku Nickelodeon, posty partnerskie na Instagramie, kampania w aplikacji Nickelodeon Play (pre-rolle, rectangle);
  • DZIAŁANIA MARKETING & PRESS: umieszczenie informacji o partnerstwie przy projekcie w materiałach prasowych Nickelodeon.

Sprzedaż oferty wspólnie koordynują Dział Sprzedaży Premium TV oraz Dział Brand Solutions Viacom.

Zapraszamy do kontaktu!

Dane: NAM, SHR%, A 4-12, 03.2017, 06:00-21:00