DISCOVERY TURBO XTRA - „HAZARD W LOMBARDZIE”

Ile warta jest Twoja wiedza?

 

Od niedzieli 23 lutego o 22:00

 

Discovery Turbo Xtra, czyli kanał, który upodobali sobie mężczyźni z największym potencjałem zakupowym – mieszkańcy większych miast. Index dopasowania do grupy mężczyzn w wieku 16 – 49 z miast powyżej 50 tys. mieszkańców wynosi 197. Równo połowa widzów Discovery Turbo Xtra to mężczyźni posiadający najwyższy poziom dochodów. Już od lutego stacja przygotowała dla swoich widzów nową, atrakcyjną propozycję programową.

 

W lombardzie Scotta Velveta i Briana Romana ludzie mogą zastawiać drogie im przedmioty aby uzyskać  korzystne pożyczki. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że właściciele prowadzą interesy w niekonwencjonalny sposób. Gdy nie mogą sfinalizować transakcji po myśli klienta, dają mu szansę na uzyskanie żądanej kwoty, jeśli... rozwiąże krótki quiz. Kto wyjdzie z lombardu zwycięzcą, a kto będzie narzekał na złą passę? Zapraszamy na to nietypowe reality show. W lombardzie nie tylko można zastawiać, kupić i sprzedać biżuterię, kolekcję unikatowych przedmiotów czy urządzenia elektroniczne, ale także samochód, antyki, instrumenty muzyczne, a nawet domowe zwierzęta.

 

DANE: NAM; 1 -22 I’ 2014; AFF IX’ M 16-49 c50k+ vs A 16-49; ADH% dochód >3500 dla stacji Discovery Turbo Xtra TG: Total Individuals