COMEDY CENTRAL POLSKA - Z REKORDOWĄ OGLĄDALNOŚCIĄ W PAŹDZIERNIKU I DRUGIM SEZONEM „DRUNK HISTORY – PÓŁ LITRA HISTORII”

W październiku stacja zanotowała najwyższy w swojej historii miesięczny udział w rynku telewizyjnym w Polsce - 1,20% SHR w grupie komercyjnej A16-49, docierając łącznie do niemal 4,3 miliona widzów. Jednym z najchętniej oglądanych seriali był „Młody Sheldon”. Z kolei w listopadzie na Comedy Central Polska pojawią się takie hity jak drugi sezon „Drunk History – Pół litra historii” i „Teorii wielkiego podrywu”.

Comedy Central Polska od lat jest jednym z najchętniej oglądanych kanałów filmowo-serialowych w Polsce. Średni udział stacji w oglądalności TV w grupie A16-49 w okresie styczeń-wrzesień wyniósł 0,83% SHR. W jesiennej ramówce Comedy Central pojawiła się zarówno najnowsza lokalna produkcja „Drunk History – Pół litra historii” oraz najciekawsze seriale takie jak finałowy sezon „Teorii wielkiego podrywu”, czy „Młody Sheldon”.

W programie „Drunk History – Pół litra historii” gwiazdy pod wpływem alkoholu opowiadają o mniej i bardziej znanych wydarzeniach z dziejów Polski oraz przybliżają sylwetki sławnych Polaków. W tym sezonie na opowieści zapraszają m.in. Joanna Kołaczkowska, Ewa Kasprzyk, Tomasz Karolak czy Katarzyna Wranke. Premierowe odcinki można oglądać od poniedziałku do czwartku o godz. 22:00.

Z kolei w każdą sobotę o godz. 21:30 na Comedy Central emitowany jest finałowy, dwunasty sezon „Teorii wielkiego podrywu”. Widzowie poznają dalsze losy Sheldona i Amy, którzy staną w końcu na ślubnym kobiercu oraz ich przyjaciół – Penny, Leonarda, Howarda i Bernadette. A wszystkich, którzy odczuwają niedosyt perypetii Sheldona Coopera, z pewnością zainteresuje serial „Młody Sheldon”. Dziewięcioletni Sheldon jest małym geniuszem, co komplikuje jego relacje z otoczeniem i prowokuje wiele zabawnych sytuacji. Premiera pierwszego sezonu „Młodego Sheldona” odbyła się 1 października na antenie Comedy Central Polska.

DANE: NAM, X 2018, A16-49 SHR%, A4+ COV; I – IX 2018, A16-49 SHR%