TVN Media oferuje innowacyjne rozwiązanie w reklamie mobilnej

TVN Media wprowadza innowacyjne rozwiązanie reklamowe dla urządzeń mobilnych Tap&go!

Według raportu IAB AdEx rynek reklamy mobile osiągnął w 2013 roku wysoką, trzycyfrową dynamikę wzrostu sięgającą +106%. W związku z obserwowanym trendem Biuro Reklamy TVN Media wprowadza do swojej oferty nową, interaktywną formę reklamową dedykowaną urządzeniom mobilnym, o nazwie Tap&go.

Forma polega na umieszczeniu na końcu spotu reklamowego interaktywnej planszy, na której użytkownik musi wykonać określoną, zaplanowaną akcję, aby dostać się na stronę docelową kampanii. Spot można też pominąć, emitując jedynie planszę z interakcją.

Kampanię wykorzystującą formę Tap&go można zobaczyć od początku maja w aplikacji Player. Jest to kampania salonów Sizeer promująca buty Puma TX-3 tech infused, skierowana do młodej dynamicznej grupy odbiorców.

„Projektując tę formę reklamową wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, dla których urządzenia mobilne są codziennością, z drugiej strony mieliśmy na uwadze reklamodawców, którzy poszukują świeżych i innowacyjnych rozwiązań w komunikacji z klientami. Podobnie do twórców najpopularniejszych aplikacji mobilnych, takich jak „Flappy Bird” czy „Dumb ways to die”, zaczęliśmy od możliwości interakcji, jakie dają nam urządzenia typu tablet czy smartphone. Wprowadziliśmy je właśnie w Tap&go, produkcie, który jest przełomowy, jeśli chodzi o ofertę na rynku mobile.”- mówi Marcin Bogłowski, Dyrektor Działu Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego. „Teraz  reklamodawcy mogą, w ramach tego samego produktu, wybrać spomiędzy takich interakcji jak dotknięcie ekranu, przytrzymanie palca, narysowanie kształtu czy przeciąganie obiektu i to wszystko jako część spotu reklamowego. Co ważne forma ta, choć gwarantuje nowatorską interakcję z użytkownikiem, nie wymaga skomplikowanych rozwiązań czy dużego zaangażowania technologicznego po stronie reklamodawcy. Całość doskonale wpisuje się w stosowaną przez TVN strategię dostarczania jakości i innowacyjności, tak w treści jak i reklamie. Przewidujemy, że produkt będzie cieszył się dużym zainteresowaniem.”- dodaje Marcin Bogłowski.

Aplikacja Player jest dostępna na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnym Adroid, iOS i WindowsPhone, a także na smartTV i wybranych dekoderach cyfrowych.