Przekazujemy na Państwa ręce raport podsumowujący wyniki największych stacji ogólnopolskich w październiku.

KLIKNIJ I POBIERZ RAPORT

Niższa widownia Total TV (PUT), we wrześniu i w pierwszych dniach października wyraźnie się podniosła po 12.10. Całkowity AMR% osiągnął 15,9% w październiku i był wyższy o 3,1% od wyniku z ubiegłego roku. Mimo korzystnych warunków, największe stacje wciąż odnotowują znaczny odpływ widowni w październiku. W ramach dawnej BIG4 RdR udział stacji był niższy o 5,4 pp., co oznacza spadek na poziomie 14,4%.

Układ kanałów ogólnopolskich BIG5, czy też WIELKA SZÓSTKA obserwowana we wrześniu br. dzięki mocnemu wzrostowi TV Puls, w październiku powraca do modelu BIG5. TV Puls ze średnim udziałem na poziomie 4,3% SHR% w badanym pasmie 6:00 – 25:59 i wzrostem RdR o 4% (+0,2 pp.) utrzymuje mocną 6. pozycję. Jedynie TVN7 wyraźnie wzrasta: o +43% i aż +1,5 pp. RdR i co daje piąty udział na rynku, równy 5,1% SHR%.

Konsekwentna strategia programowa TVN7, która przekłada się na silną pozycję stacji została również zauważona i doceniona przez media branżowe. Media i Marketing Polska w swoim corocznym raporcie „Nadawcy 2020” po raz drugi z rzędu postanowiło przyznać Siódemce tytuł Stacji Telewizyjnej Roku. Zespół miesięcznika uzasadniając przyznanie nagrody docenił kolejny sezon przemyślanych inwestycji w ramówkę, znaczący wzrost widowni oraz stabilną politykę reklamową.

Zapraszamy do zapoznania się z nową edycją Raportu BIG 5,
Zespół Biura Reklamy TVN Media