Dzień dobry,
przekazujemy na Państwa ręce raport podsumowujący wyniki największych stacji ogólnopolskich tej jesieni.
Raport przedstawia dane telemetryczne, wzbogacone o perspektywę przedstawicieli rynku mediów – ekspertów reprezentujących agencje Mullenlowe Mediahub oraz Publicis Media Poland.

KLIKNIJ I POBIERZ RAPORT

Niższa widownia Total TV (PUT) we wrześniu wyraźnie się podniosła w kolejnych miesiącach i średnio rok do roku w okresie 1 IX - 30 XI 2020 była niższa jedynie o 0,3%. Całkowity średni AMR% w grupie komercyjnej wyniósł tej jesieni 15,80% vs. 15,84% rok wcześniej w tym samym okresie. Największy wzrost w sezonie osiągnął kanał TVN7: +44,0% i +1,5 pp. RDR, ze średnim udziałem na poziomie 5,1% SHR% oraz rekordowym wynikiem w listopadzie: 5,3% SHR% w grupie komercyjnej. Sukcesywne wzrosty oglądalności umacniają pozycję TVN7 jako 5. najchętniej oglądanego kanału na rynku. W grupie kobiet, mieszkanek miast, TVN7 wyprzedziła TVP1 i tym samym zajmuje 4. pozycję w rankingu stacji. Na trzy badane miesiące Siódemka aż dwa razy osiągnęła udział powyżej 5,0%, a w roku 2020 przyciągnęła tak wysoką widownię aż 3 razy, co nie udało się jak do tej pory żadnej stacji spoza BIG4.

Mamy nadzieję, że poniższe opracowanie będzie dla Państwa cennym źródłem wiedzy na temat aktualnej sytuacji największych kanałów ogólnopolskich.

Zapraszamy do zapoznania się z nową edycją Raportu BIG 5,
Zespół Biura Reklamy TVN Media