Kalkulator 2019

Udostępniamy Państwu narzędzie, które pomogą w oszacowaniu wartości kampanii reklamowych w reprezentowanych przez nas stacjach TV.

KALKULATOR CPP - przeprowadzi Państwa przez indeksy pakietowe zawarte w Polityce Handlowej, wyliczając finalny koszt CPP,  jak również wartość pakietu.

WERSJA MOBILNA

Z uwagi na wymaganą wielkość obszaru roboczego nasz kalkulator przygotowany jest na urządzenia z większym ekranem. Prosimy uruchomić kalkulator na laptopie lub komputerze stacjonarnym.

Zaznacz produkt, który chcesz kupić:

TVN MAX
KOBIETA Premium
MĘŻCZYZNA Premium
MIASTA Premium
MŁODZIEŻ Premium
Zasięg DOROŚLI
Zasięg RODZINA
Zasięg PRIME (18:00 - 23:00)
Zasięg MUX
TVN Style
TVN Turbo
TVN24
TVN24 BiS
Discovery Channel
FOX
HGTV
Comedy Central
DZIEWCZYNKA Premium
CHŁOPIEC Premium
JUNIOR Premium
DZIECKO Premium

Wybrane pakiety Segment Wybierz klaster cenowy (mln zł) Wpisz wynegocjowany średnioroczny koszt CPP dla segmentu (zł) Grupa rozliczeniowa kampanii W jakim miesiącu chcesz realizować kampanię? CPP dla miesiąca kampanii wynosi (zł) Wpisz liczbę GRP, którą chcesz kupić Wartość netto kampanii (zł)
TVN MAX TVN All 16-49
KOBIETA Premium Premium TV All 16-49
MĘŻCZYZNA Premium Premium TV All 16-49
MIASTA Premium Premium TV All 16-49
MŁODZIEŻ Premium Premium TV All 13-34
Zasięg DOROŚLI Premium TV All 16-49
Zasięg RODZINA Premium TV All 16-49
Zasięg PRIME (18:00 - 23:00) Premium TV All 16-49
Zasięg MUX Premium TV All 16-49
TVN Style Premium TV All 16-49
TVN Turbo Premium TV All 16-49
TVN24 Premium TV All 16-49
TVN24 BiS Premium TV All 16-49
Discovery Channel Premium TV All 16-49
FOX Premium TV All 16-49
HGTV Premium TV All 16-49
Comedy Central Premium TV All 16-49
DZIEWCZYNKA Premium Dzieci Premium All 4-12
CHŁOPIEC Premium Dzieci Premium All 4-12
JUNIOR Premium Dzieci Premium All 4-12
DZIECKO Premium Dzieci Premium All 4-12
Dla Reklam krótszych niż 10 sekund lub dłuższych niż 60 sekund możliwość ich emisji będzie ustalana indywidualnie 0.00

Kalkulacja każdorazowo wymaga potwierdzenia z BR TVN Media
Wartość netto kampanii nie uwzględnia rabatów i dopłat.

Kalkulator terminów dostarczania materiałów i ekspresów

Wybierz datę startu kampanii / 1 emisji kampanii
Wybierz
Data dostarczenia materiałów zgodnie
z Ogólnymi Warunkami Zawierania Umów
poprzez Transfer TVN Media
do 15:30
Za wcześnie? Do kiedy możesz dostarczyć materiały?
Wybierz

Nowa data dostarczenia materiałów powoduje naliczenie kosztów eskpresów, daje natomiast możliwość startu kampanii w poszczególnych dniach w poszczególnych grupach stacji.

Jeśli kampania ma wystartować u wszystkich partnerów na wszystkich dniach, które są zamykane w podanej danej dacie, materiał musi być dostarczony do 10:00. Dostarczenie materiału po 10:00 może spowodować, że nie uda się wszędzie wystartować zgodnie z planem.

EKSPRESY

Ilość zleceń = każdy materiał (kopia spotu) liczony jako oddzielne zlecenie dla każdego z pakietów.
Np. jeśli w kampanii są 2 kopie spotu zlecone w 3 pakietach to ilość zleceń = 6.

Wpisz ilość zleceń

Termin dostarczenia materiałów każdorazowo wymaga potwierdzenia z BR TVN Media.