Online
Budujemy szeroki zasięg komunikacji w oparciu o najlepszy na rynku jakościowy kontent pochodzący z platform TVN Warner Bros. Discovery, od partnerów krajowych i zagranicznych oraz od największych koncernów mediowych.
Docieramy miesięcznie z ofertą do ponad 33,6 mln unikalnych użytkowników wideo. Zapewniamy potencjał reklamowy in-stream ponad 5,7 mld spotów. Oferujemy dzięki temu wyższy zasięg kampanii reklamowych, jakościową alternatywę dla masowych kampanii wideo oraz znacznie szersze możliwości targetowania.

1 / 50
Adself forma reklamowa dedykowana na smartfony, w której odbiorca bierze aktywny udział i ma możliwość „dodania siebie” do reklamy. Dzięki sczytywaniu przez przednią kamerę obrazu, twarz użytkownika może zostać w czasie rzeczywistym wyświetlona na ekranie razem z pozostałymi elementami kreacji.
W ramach formy reklamowej Adself możemy wyświetlić na ekranie:
- Plansze z instrukcją użytkowania ewentualnie komunikatami wprowadzającym do formy
- Pełnoekranowa grafika tła związana z reklamowaną marką (max. 5 teł).
- Elementy graficzne wyświetlane na ekranie, które user będzie mógł „przesuwać/obracać/powiększać/pomniejszać (w ramach jednego tła możemy wyświetlić max. 2 elementy).
Dodatkowo klient może przygotować „dedykowaną” nawigację, która będzie kolorystycznie/stylistycznie pasowała do koncepcji całego adselfa.
W ramach jednej reklamy Ad Self reklamodawca może wykorzystać jeden z oferowanych wariantów kreacji.
Reklama Adself jest jedną z reklam w całym breaku reklamowym, emitowana obecnie w aplikacji player.pl w systemie Android.
2 / 50
Belka dolna jest formą reklamy, emitowaną w dolnej części strony, nad stopką serwisu. Kliknięcie w belkę dolną powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 980x50px
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png

3 / 50
Belka górna jest formą reklamy, emitowaną w górnej części strony, pod menu. Kliknięcie w belkę górną powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 980x100px
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png

4 / 50
Belka pod driverem/playerem jest formą reklamy, emitowaną w górnej części strony, pod driverem. Kliknięcie w belkę powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 660x60px
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png

5 / 50
Billboard jest formą reklamy, emitowaną w górnej, środkowej części serwisu. Kliknięcie w billboard powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 750x100px
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png

6 / 50
Box 1,2,3 jest formą reklamy, emitowaną zwykle na prawej szpalcie serwisu, w miejscu naviboxa. Kliknięcie w box powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 300x60px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png

7 / 50
Box 4 jest formą reklamy, emitowaną w prawej bądź lewej szpalcie, w zależności od budowy serwisu. Box 4 emitowany jest w określonej odległości od naviboxa. Kliknięcie w box 4 powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 300x60px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png
Box 5 jest formą reklamy, emitowaną w prawej bądź lewej szpalcie, w zależności od budowy serwisu. Box 5 emitowany jest w określonej odległości od naviboxa. Kliknięcie w box 5 powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 300x60px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png

8 / 50
Box w driverze jest formą reklamy, emitowaną w driverze. Kliknięcie w box w driverze powoduje przejście na adres docelowy kreacji. Dodatkowo jeżeli kreacja jest w formacie .swf to animacja nie może przekraczać 10 sekund.
Rozmiar: 300x60px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png

9 / 50
Call spot film video pojawiający się w zależności od rodzaju kreacji przed, w trakcie, lub po emisji właściwego materiału wideo na aplikacji Player.pl na smartfonach.
Kliknięcie w spot reklamowy powoduje rozpoczęcie interakcji w zależności od wybranej wersji:
- wybieranie określonego numeru telefonu w przypadku Call Spot - Telefon.
- przeniesienie użytkownika do wiadomości SMS z gotowym tekstem i numerem telefonu dla Call Spot -SMS.
Call Spot inicjalizuje akcję, ale nie może jej realizować do końca. Zatwierdzenie akcji zależy od użytkownika. Waga spotu video jest nieograniczona. Spoty reklamowe dzielimy 3 kategorie:
- preroll – materiał występujący przed emisją właściwego materiału/kontentu w playerze
- midroll – materiał występujący podczas przerwy, w trakcie trwania emisji właściwego materiału w playerze
- postroll – materiał występujący po zakończeniu emisji właściwego materiału w playerze
10 / 50
Choose and Play to zestaw spotów wideo pojawiających się przed, w trakcie lub po emisji właściwego materiału wideo (w zależności od rodzaju kreacji- preroll, midroll, postroll).
Spoty emitują się zależnie od wyboru użytkownika. Najpierw pojawia się wstępny spot, a po jego wyemitowaniu pojawia się plansza z butonami. Każdy buton kieruje do innego spotu wtórnego (można też nie używać pierwszego spotu – wtedy plansza z butonami pojawi się użytkownikowi od razu). Jeżeli użytkownik nie dokona żadnego wyboru to zostanie wyemitowany pierwszy spot wtórny. Po obejrzeniu wybranego spotu wtórnego pojawi się kolejna plansza (po każdym spocie wtórnym może być inna plansza lub może być to plansza główna, która pojawiła się po spocie wstępnym) z tymi samymi buttonami co wcześniej. Pozwala to na ponownie obejrzenie wybranego spotu lub innych spotów z sekwencji. Jeżeli po obejrzeniu któregokolwiek spotu wtórnego użytkownik nie dokona żadnego wyboru Choose and Play po kilku sekundach zakończy się.
Ze spotu wtórnego użytkownik może w każdej chwili wrócić do planszy wyboru. Będąc na planszy wyboru użytkownik może w każdej chwili wybrać opcję „pomiń” która przekieruje go od razu na kolejny spot w breaku i zakończy interakcję ze spotem Choose and Play.
Maksymalna łączna długość spotu wstępnego i najdłuższego spotu wtórnego wynosi 45 sekund. Maksymalna łączna długość wszystkich materiałów wideo w obrębie spotu sekwencyjnego wynosi 120 sekund. Waga materiałów video jest nieograniczona.
11 / 50
Double billboard jest formą reklamy, emitowaną w górnej, środkowej części serwisu. Kliknięcie w double billboard powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 750x200px
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png

12 / 50
Double box jest formą reklamy, emitowaną zwykle na prawej szpalcie serwisu, wyłącznie na serwisie TVN Warszawa. Kliknięcie w double box powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 300x120px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png

13 / 50
Double wideboard jest formą reklamy, emitowaną w górnej, środkowej części serwisu. Kliknięcie w double wideboard powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 980x300px
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png, html5

14 / 50
Double wideboard jest formą reklamy, emitowaną w górnej, środkowej części serwisu. Forma składa się w max 5 grafik w karuzeli (galeria). Kliknięcie w każdą z grafik powoduje przejście na adres docelowy kreacji. Adresy docelowe mogę być różne w zależności od grafiki.
Rozmiar: max 5 grafik o rozmiarze 686x280px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png

15 / 50

Spot e-commerce emitowany jest w player.pl na platformie desktop przed, w trakcie lub po odtworzeniu właściwego materiału wideo. W lewej części kadru podczas emisji spotu pojawia się metka informująca o liczbie produktów objętych możliwością natychmiastowego zakupu online (opcjonalnie istnieje możliwość wyłączenia jej). Metka rozwija się automatycznie ukazując wybrany produkt lub kilka produktów naraz, wraz z cenami, w momencie pojawienia się ich na materiale wideo. Najechanie kursorem na produkt powoduje zatrzymanie spotu, dzięki czemu użytkownik ma dłuższy kontakt z reklamą. Kliknięcie w wybrany produkt pozwala poznać związane z nim szczegóły, a przycisk „Wybierz” umożliwia przejście na stronę docelową e-sklepu i zakup prezentowanego w spocie produktu.
17 / 50
Halfpage jest formą reklamy, emitowaną na prawej szpalcie serwisu. Kliknięcie w halfpage powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 300x600px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png

18 / 50
Interstitial jest formą reklamy emitowaną na warstwie layer na urządzeniach mobilnych. Kreacja wyświetlana jest na całym ekranie telefonu. W zależności od położenia urządzenia mobilnego (pion/poziom) konieczne jest użycie odpowiedniej kreacji – w tym celu niezbędne jest dostarczenie zarówno wersji poziomej, jak i pionowej. W tej formie dostępne są trzy możliwości skalowania się kreacji do ekranu (zmniejszanie, przykrycie, dopasowanie). Do kreacji dodawany jest automatycznie przycisk ”zamknij”.
Zmniejszanie- skalowanie kreacji, w taki sposób, aby była widoczna całość kreacji z zachowaniem proporcji; istnieje możliwość dodania tła do danej kreacji. Kolor tła należy dostarczyć w systemie Hex.
Przykrycie- dopasowanie kreacji do całości ekranu z zachowaniem proporcji. W sytuacji kiedy dana kreacja nie mieści się w całości na ekranie telefonu, ta część nie jest wyświetlana
Dopasowanie- dostosowanie kreacji do szerokości i wysokości ekranu. Przy innych proporcjach ekranu niż podesłana grafika, kreacja zostanie rozciągnięta w pionie lub poziomie.
widok pionowy:
Rozmiar: 360x640 px
Waga: 60 kB
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png
widok poziomy:
Rozmiar: 640x360
Waga: 60 kB
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png

19 / 50
Rich mediowa forma reklamowa dedykowana do aplikacji Player.pl na urządzenia mobilne z systemem Android i iOs.
Forma reklamowa pozwala wyrażać emocje, w trakcie oglądania spotu reklamowego, poprzez kliknięcie w odpowiednią ikonkę emocji znajdującą się z boku ekranu. Wybrana emocja, po kliknięciu, pojawia się na linii emocji wybranych przez użytkowników.
Forma rich mediowa posiada ikonkę CTA (Call to action), po kliknięciu której użytkownik przenoszony jest na adres docelowy kreacji. Kompletna forma reklamowa składa się ze spotu zgodnego ze specyfikacją pliku wideo oraz z ikonek emocji.
Ikonki – maksymalnie 5, powinny być przygotowane w pliku SVG.
21 / 50
Overlay jest graficzną formą reklamy, emitowaną w trakcie odtwarzania kontentu video w dolnym obszarze materiału. Overlay znika po 10 sekundach. Kliknięcie w overlay powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar:
player flashowy: 640x60px;
player kinowy: 960x60px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty:
player flashowy: swf, jpg, gif, png
player kinowy: jpg, png, mp4
22 / 50

Panel jest formą reklamy, emitowaną w treści serwisu pomiędzy artykułami. Kliknięcie w panel powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: panel pod pierwszym artykułem 640x100px lub 640X200px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png
23 / 50
Panel z galerią jest formą reklamy, emitowaną w treści serwisu pomiędzy artykułami. Forma składa się w max 5 grafik w karuzeli (galeria). Kliknięcie w każdą z grafik powoduje przejście na adres docelowy kreacji. Adresy docelowe mogę być różne w zależności od grafiki.
Rozmiar: max 5 grafik o rozmiarze 448x80px lub 448x180px dla panelu pod pierwszym
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png
Istnieje możliwość wyświetlenia panelu także na urządzeniach mobilnych; w takim wypadku należy dostarczyć:
statyczną kreację zastępczą panelu w .jpg bądź .png o wymiarach 210x40px (panel pod pierwszym artykułem) lub 210x80px (panel pod trzecim/piątym artykułem)

24 / 50
Panel z galerią jest formą reklamy, emitowaną w treści serwisu pomiędzy artykułami. Forma składa się w max 5 grafik w karuzeli (galeria). Kliknięcie w każdą z grafik powoduje przejście na adres docelowy kreacji. Adresy docelowe mogę być różne w zależności od grafiki.
Rozmiar: max 5 grafik o rozmiarze 448X320px dla panelu pod trzecim, piątym i siódmym
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png
Istnieje możliwość wyświetlenia panelu także na urządzeniach mobilnych; w takim wypadku należy dostarczyć:
statyczną kreację zastępczą panelu w .jpg bądź .png o wymiarach 210x40px (panel pod pierwszym artykułem) lub 210x80px (panel pod trzecim/piątym artykułem)

25 / 50
Panel jest formą reklamy, emitowaną w treści serwisu pomiędzy artykułami. Kliknięcie w panel powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: panel pod trzecim, piątym i siódmym 640x340px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png

26 / 50
Panel śródtekstowy jest formą reklamy, emitowaną w dolnej, środkowej części serwisu. Kliknięcie w panel śródtekstowy powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 980x150px
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png

27 / 50
Paralaksa w superpanelu na stronie głównej TVN24 oraz w panelu pod pierwszym/trzecim /piątym/siódmym artykułem w serwisie tvn24
Paralaksa jest formą reklamy rich media, emitowaną pomiędzy artykułami w treści serwisu www, na desktopie i stronie responsywnej. Reklama składa się z dwóch warstw:
- Zewnętrznej, pełniącej funkcję ramki do wyświetlania kreacji, która ma rozmiary dedykowane dla superpanelu lub/i panelu między artykułami.
- Wewnętrznej, w której znajduje się kreacja displayowa wyższa niż wysokość superpanelu/panelu.
Skrolowanie strony przez użytkownika powoduje przesuwanie się reklamy w warstwie wewnętrznej. Kliknięcie w panel powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar paneli dla desktopu i tabletów: panel pod pierwszym artykułem: 640x100px lub 640X200px; panel pod trzecim, piątym, siódmym artykułem: 640x340px
Rozmiar paneli dla smartfonów : panel pod pierwszym artykułem: 300x60px lub 300X120px; panel pod trzecim, piątym, siódmym artykułem: 300x120px
Rozmiar kreacji display na warstwie wewnętrznej:
Szerokość: równa rozmiarom dedykowanego panelu (640 lub 300 px).
Wysokość: min. dwukrotność wysokości panelu, max. trzykrotność wysokości panelu.
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png, html5
Rozmiar superpanelu dla desktopu i tabletów: 970x425px
Rozmiar kreacji display na warstwie wewnętrznej:
Szerokość: równa rozmiarom dedykowanego panelu - 970 px,
Wysokość: dwukrotność rozmiaru panelu – 850 px
Waga: 100KB
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png, html5

28 / 50
Pasek pod nawigacją jest formą reklamy, emitowaną na górze strony, pod menu strony. Kliknięcie w kreację powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 970x20px
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png

30 / 50
Restboard jest graficzną formą reklamy, emitowaną podczas pauzy kontentu video w po prawej stronie okna playera lub po środku (w zależności, czy podczas pauzy w playerze są polecane też inne materiały).
Kliknięcie w Restboard powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 400x425px
Waga: 120KB
Dopuszczalne formaty: .jpg, .png
31 / 50
Portfolio Rich Media Mobile w TVN Media składa się z następujących formatów:
- Wipe: oferuje interakcje polegającą na starciu jednej lub kilku grafik z ekranu. Poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę Klienta lub wywołują drugą interakcję.
- Tap Action: oferuje interakcje polegającą na pojedynczym lub wielokrotnym „tapnięciu” jednej lub kilku grafik na ekranie. Poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę Klienta lub wywołują drugą interakcję.
- Shape: umożliwia tworzenie kilku różnych połączeń pomiędzy różnymi punktami. Poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę Klienta lub wywołują drugą interakcję.
- Move: oferuje interakcję polegającą na przesunięciu elementów graficznych w jeden lub kilka wskazanych obszarów. Dany element może być przesuwany wielokrotnie w kilka obszarów. Poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę Klienta lub wywołują drugą interakcję.
- Multitouch: oferuje interakcje polegającą na dotknięciu w tym samym czasie kilku elementów graficznych na ekranie. Poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę Klienta lub wywołują drugą interakcję.
- Hold: oferuje interakcje polegającą na przytrzymaniu przez określony czas jednej grafiki na ekranie, a następnie kolejnej. Poszczególne akcje skutkują przejściem na stronę Klienta lub wywołują drugą interakcję.
- Blow: umożliwia zdmuchnięcie wskazanego obiektu z ekranu. Wykonanie tej akcji skutkuje przejściem na stronę docelową klienta lub wywołuje drugą interakcję.
- Shake: umożliwia wykonanie akcji pod wpływem potrząśnięcia telefonem. Efektem jest przejście na stronę docelową Klienta lub wywołanie drugiej interakcji.
- Draw: umożliwia użytkownikowi rysowanie na planszy. Panel Draw pozwala na wybór koloru i grubości linii, a także usuwanie dotychczas narysowanych elementów.
- Slide picture: oferuje interakcje polegającą na odsłanianiu przez użytkownika kolejnych plansz poprzez przesuwanie pionowej linii widocznej na ekranie. Początkowo użytkownik widzi dwie plansze podzielone linią w połowie ich szerokości, następnie przesuwając linię palcem odkrywa zasłoniętą część wybranej planszy. Po całkowitym odsłonięciu jednej z plansz, w tle ładuje się kolejna. Wykonanie tej akcji skutkuje przejściem na stronę docelową klienta lub wywołuje drugą interakcję.
- Press: umożliwia użytkownikowi wykonywanie poszczególnych akcji w różnym tempie w zależności od siły nacisku użytkownika na ekran telefonu. Do tej formy wykorzystywana jest technologia force touch (obecnie dostępna w iPhone powyżej 6s). Wykonanie tej akcji skutkuje przejściem na stronę docelową klienta lub wywołuje drugą interakcję.


32 / 50
Jest to forma reklamowa pojawiająca się w górnej części strony na smartphonach. W zależności od położenia urządzenia mobilnego (pion/poziom) konieczne jest użycie odpowiedniej kreacji. Kliknięcie w banner powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
widok poziomy:
Rozmiar: 600x150px
Waga: 50 kB
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png
widok pionowy:
Rozmiar:300x100px
Waga: 50 kB
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png

33 / 50
Screening jest formą reklamową integrującą w sobie 2 kreacje: tapetę oraz billboard/double billboard. Dodatkowo, screening występuje w 2 postaciach:
a) klikalny double billboard z nieklikalną tapetą
b) klikalny double billboard z klikalną tapetą
Billboard/Double billboard oraz tapeta tworząć całość kreacji. Kliknięcie w klikalną część screeningu powoduje przejście na adres docelowy kreacji. Tapeta powinna być stworzona w taki sposób, aby komponowała się ze stroną, na której zostanie umieszczona. Istotne jest to, by po umieszczeniu jej na stronie sprawiała ona wrażenie części serwisu.
Rozmiar: tapeta: rozdzielczość ekranu minus szerokość serwisu
Waga: 1mb
Dopuszczalne formaty: JPG

34 / 50
Side Dish to forma reklamy richmedia składająca się ze spotu reklamowego (preroll) skorelowanego z panelem zawierającym karty z wtyczkami richmedia, oferującymi dodatkowe treści i umożliwiającymi interakcję. Panel wyświetlany jest razem z odpowiednim spotem, po załadowaniu strony lub we wskazanym przez Klienta timecodzie. Maksymalna długość spotu wynosi 30 sekund, a jego waga jest nieograniczona. Panel richmedia prezentuje maksymalnie 10 kart z wtyczkami, które automatycznie przełączają się, lub też mogą być zmieniane przez użytkownika. Interakcja na panelu nie powoduje zatrzymania spotu wideo. Panel zaczyna swoje wyświetlanie w formie rozwiniętej i zwija się tylko po akcji użytkownika, niezależnie od tego czy wideo reklamowe jeszcze trwa czy już zaczął się materiał właściwy.
Kart dostępnych w Side Dish’u można użyć wykorzystując każdy typ jednokrotnie lub multiplikując karty wybranego typu. Ilość kart nie może przekraczać dziesięciu.
35 / 50
Skyscraper jest formą reklamy, emitowaną na prawym lub lewym marginesie serwisu. Kliknięcie w skyscraper powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 120x600px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png

36 / 50
Jest to film video pojawiający się w zależności od rodzaju kreacji przed, w trakcie, lub po emisji właściwego materiału wideo. Waga materiału jest nieograniczona. Dodatkowo na spocie reklamowym na jego prawej części pojawiają się klikalne ikonki wraz z opisem. Ich liczba jest zależna od rodzaju playera, który serwuje reklamę.
Spoty interaktywne dzielimy 3 kategorie:
- preroll interaktywny – materiał występujący przed emisją właściwego materiału/kontentu w playerze
- midroll interaktywny – materiał występujący podczas przerwy, w trakcie trwania emisji właściwego materiału w playerze
- postroll interaktywny – materiał występujący po zakończeniu emisji właściwego materiału w playerze
Kliknięcie w spot interaktywny bądź ikonkę powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
37 / 50
Spot interaktywny 2.0 to spot video pojawiający się (w zależności od rodzaju kreacji- preroll, midroll) przed, w trakcie, lub po emisji właściwego materiału wideo. Waga materiału jest nieograniczona. Dodatkowo na spocie reklamowym podczas jego emisji, w jego prawej części, pojawiają się klikalne ikonki, ekspandujące pięć typów kart (do wyboru z 6 możliwych). Rozwinięcie karty powoduje zatrzymanie spotu wideo.
Kart dostępnych w spocie interaktywnym 2.0 można użyć wykorzystując każdy typ jednokrotnie lub multiplikując karty wybranego typu. Ilość kart nie może przekraczać pięciu.
38 / 50
Spot interaktywny 2.0 dla aplikacji Player.pl na Samsung Smart TV, to spot reklamowy pojawiający się przed emisją właściwego materiału wideo. Waga materiału video jest nieograniczona. Podczas emisji spotu reklamowego, po jego prawej stronie pojawiają się ikonki, ekspandujące maksymalnie 4 konkretne typy kart. Ikonki i karty mają podlewy odpowiadające kolorowym przyciskom na pilocie telewizora. Rozwinięcie karty powoduje zatrzymanie spotu wideo. Kart dostępnych w spocie interaktywnym 2.0 można użyć wykorzystując każdy typ jednokrotnie lub multiplikując karty wybranego typu.

39 / 50
Spot 2.0 z kartami wideo - spot emitowany przed/w trakcie/lub po emisji właściwego materiału wideo, po którego prawej stronie podczas emisji, pojawiają się ikonki kierujące do kart z materiałami wideo.
Każde rozwinięcie karty powoduje zatrzymanie emisji głównego spotu wideo. W formie może wystąpić max 5 dodatkowych kart z wideo, a ich długość nie może przekraczać 15” dla każdej z kart.
Karty wideo można łączyć z kartami innego rodzaju z listy dostępnych dla spotu 2.0 na desktop.

40 / 50
Jest to film video pojawiający się w zależności od rodzaju kreacji przed, w trakcie, lub po emisji właściwego materiału wideo. Waga materiału jest nieograniczona.
Spot reklamowy 360 stopni musi być nakręcony w tej technologii 360. Kliknięcie w ikonkę na spocie reklamowym powoduje przejście na adres docelowy kreacji. W przypadku form video kody do odsłon musza być wygenerowane jako obrazek img_src.
41 / 50
Storyteller to forma reklamy typu richmedia charakteryzująca się ułożonymi pod sobą kartami opowieści. Forma wyświetlana jest w górnej części serwisu i jest wyśrodkowana. Karty po kolei rozwijają się nachodząc na treść serwisu, a okno przeglądarki podąża za akcjami użytkownika. Użytkownik może zwinąć formę do pierwszej karty za pomocą krzyżyka funkcyjnego/przycisku ZAMKNIJ.
42 / 50
Superpanel jest formą reklamy, emitowaną na stronie głównej TVN24. Kliknięcie w panel powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 970x425px
Waga: 100kb
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png, html5

43 / 50
Superpanel z galerią jest formą reklamy, emitowaną na stronie głównej TVN24 (serwis TVN24.pl). Forma składa się w max 5 grafik lub spotów w karuzeli (galeria). Kliknięcie w każdą z grafik/ spotów powoduje przejście na adres docelowy kreacji. Adresy docelowe mogę być różne w zależności od grafiki.
Rozmiar: max 5 grafik o rozmiarze 679x405px, spotów wg specyfikacji video
Waga: 60kb
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png, spot wideo wg specyfikacji video
Istnieje możliwość wyświetlenia superpanelu także na urządzeniach mobilnych.

44 / 50
Szeroki Branding Playera Kinowego jest formą reklamy podłożoną pod kontent video, szerszą od niego o 64 px (w tym 2 px bezpieczeństwa) w kierunku górnym i dolnym oraz 204px (w tym 2 px bezpieczeństwa) w kierunku lewym i prawym. Kontent video jest umiejscowiony nad środkową częścią warstwy z brandingiem – wymiary playera video to 960x540px. Możliwe jest dostarczenie kreacji w formie pełnego obrazu (bez wycinania przestrzeni na player w centrum kreacji), którego środek zostanie przykryty przez rzeczywisty player - należy jednak pamiętać, by nie została przekroczona maksymalna waga kreacji. Dokładna wizualizacja Brandingu może być wysłana na życzenie Klienta.
Rozmiar: pełnoformatowe obramowanie: 1364x664px
Waga: 150KB
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png, swf, html5
Dostępność: Player.pl, Strony Formatu

Inne rodzaje brandingu playera dostępne w ofercie online:
Branding Playera Kinowego
Branding Playera Kinowego jest formą reklamy podłożoną pod kontent video, szerszą od niego o 62 px w każdym kierunku. Kontent video jest umiejscowiony nad środkową częścią warstwy z brandingiem – wymiary playera video to 960x540px. Branding powinien zatem zawierać grafikę jedynie w ramce okalającej materiał video o grubości 62 px, ponieważ reszta kreacji zostanie przykryta. Możliwe jest dostarczenie kreacji w formie pełnego obrazu (bez wycinania przestrzeni na player w centrum kreacji), którego środek zostanie przykryty przez rzeczywisty player - należy jednak pamiętać, by nie została przekroczona maksymalna waga kreacji. Dokładna wizualizacja Brandingu może być wysłana na życzenie Klienta.
Rozmiar: pełnoformatowe obramowanie: 1084x664px;
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png, html5
Dostępność: Player.pl
Średni Branding Playera
Średni Branding Playera jest formą reklamy emitowaną wokół playera o wymiarach 580x326px. Branding playera jest szerszy od playera o 30px w każdym kierunku, w związku z tym dostarczony materiał powinien mieć wymiary 640x386px z pozostawionym przezroczystym miejscem na player o wymiarach 580x326px.
Rozmiar: 640x386px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: swf, png
Dostępność: strony formatu. Istnieje możliwość wyświetlenia średniego brandingu playera także na tabletach; w takim wypadku należy dostarczyć statyczną kreację zastępczą brandingu w .png o wymiarach 640x386px.
Branding Playera TVN24
Branding Playera TVN24 jest formą reklamy podłożoną pod kontent video, szerszą od niego o podaną liczbę px w każdym kierunku. Kontent video jest umiejscowiony nad środkową częścią warstwy z brandingiem. Branding powinien zatem zawierać grafikę jedynie w ramce okalającej materiał video o odpowiedniej grubości, a reszta (środkowa część przykrywana przez player) kreacji powinna być przezroczysta.
Rozmiar: branding playera małego: Wymiary playera to 278x156px. Branding playera jest szerszy od playera o 15px w każdym kierunku, w związku z tym dostarczony materiał powinien mieć wymiary308x186px z pozostawionym przezroczystym miejscem na player o wymiarach 278x156px.
Branding playera średniego: Wymiary playera to 580x326px. Branding playera jest szerszy od playera o 30px w każdym kierunku, w związku z tym dostarczony materiał powinien mieć wymiary640x386px z pozostawionym przezroczystym miejscem na player o wymiarach 580x326px.
Branding playera dużego: Wymiary playera to 880x495px. Branding playera jest szerszy od playera o 45px w każdym kierunku, w związku z tym dostarczony materiał powinien mieć wymiary 970x585px z pozostawionym przezroczystym miejscem na player o wymiarach 880x495px.
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, png
45 / 50
Szeroki Branding Playera Kinowego 2.0 jest interaktywną formą reklamy położoną pod kontentem video. Interaktywność formy polega na możliwości zmiany tapet przez użytkownika, za pomocą buttonów z funkcjami: następna, poprzednia oraz przekierowanie na konkretną tapetę. Dostępne są 3 sposoby wyświetlania kolejnych tapet (do wyboru 1 w ramach danej kreacji), poprzez:
- kliknięcie w button
- najechanie myszą na dany button, następuje podmiana tapety na kolejną
- najechanie myszą na dany button, który powoduje podmianę tapety na czas utrzymania kursora na buttonie.
1. Tapety - w ramach danej kreacji istnieje możliwość wyświetlenia maksymalnie pięciu tapet naprzemiennie
- Dostarczony materiał powinien być w formie pełnego obrazu, którego środek przykrywany przez player, powinien być spójny kolorystycznie i gradientowo z pozostałą częścią kreacji
- Rozmiar: pełnoformatowe obramowanie: 1364x664px
- Maksymalna waga pojedynczej tapety 150KB
- Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png, html5
2. Buttony - w ramach danej kreacji istnieje możliwość wyświetlenia maksymalnie 5 buttonów (obecne będą na każdej pojawiającej się tapecie).
- Mogą być one usytuowane w dowolnym miejscu tapety, wokół okna playera.
- Maksymalna wielkość buttonów ograniczona jest dostępną powierzchnią brandingu wokół playera.
- Maksymalna waga pojedynczego buttona: 80KB
- Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png, html5
Przejście na adres docelowy może nastąpić za pomocą kliknięcia w button i/lub tapetę.

46 / 50
Toplayer jest formą reklamową wyświetlaną na warstwie ponad zawartością serwisu. Czas emisji tej kreacji wynosi 15 sekund. Toplayer musi zawierać wyraźny zamykacz : napis ‘zamknij’ i krzyżyk, umieszczony w prawym górnym rogu. Toplayer może być emitowany tylko z zachowaniem ograniczenia emisji na użytkownika (capping). Kliknięcie w toplayer powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: dowolny
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png
47 / 50
Triple billboard jest formą reklamy, emitowaną w górnej, środkowej części serwisu. Kliknięcie w triple billboard powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 750x300px
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png, html5
Istnieje możliwość wyświetlenia triple billboardu także na tabletach: statyczna kreacja zastępcza w .jpg bądź .png o wymiarach 750x300px.

48 / 50
Triple billboard z galerią jest formą reklamy, emitowaną w górnej, środkowej części serwisu. Forma składa się w max 5 grafik w karuzeli (galeria). Kliknięcie w każdą z grafik powoduje przejście na adres docelowy kreacji. Adresy docelowe mogę być różne w zależności od grafiki.
Rozmiar: max 5 grafik o rozmiarze 525x280px
Waga: 50KB
Dopuszczalne formaty: jpg, gif, png
Istnieje możliwość wyświetlenia triple billboardu także na tabletach.
49 / 50
Wideboard jest formą reklamy, emitowaną w górnej, środkowej części serwisu. Kliknięcie w wideboard powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: 980x150px
Waga: 60KB
Dopuszczalne formaty: swf, jpg, gif, png, html5
Istnieje możliwość wyświetlenia triple billboardu także na tabletach: statyczna kreacja zastępcza w .jpg bądź .png o wymiarach 750x300px

50 / 50
Xhtml jest formą reklamy, emitowaną na stronie głównej, nad treścią serwisu. Reklama imituje serwis, który ulega transformacji (rozjechanie, rozdarcie, wybuch etc.) po wykonaniu konkretnej akcji przez użytkownika, bądź po określonym czasie. Reklama w fazie drugiej (po transformacji serwisu) musi zawierać wyraźny zamykacz : napis ‘zamknij’ i krzyżyk, umieszczony w prawym górnym rogu. Kliknięcie w zminimalizowany xhtml powoduje przejście na adres docelowy kreacji.
Rozmiar: do uzgodnienia
Waga: do uzgodnienia
Dopuszczalne formaty: swf