Switch_On
![](/public/upload/texts/medium/6065cbc10dabd.jpg?v=1617284033)
Ciągłe podnoszenie poziomu innowacyjności rozwiązań reklamowych jest jednym z głównych celów Biura Reklamy TVN Media. Stawiamy na nowoczesne produkty nie tylko w obszarze Digital, ale też poszerzamy możliwości komunikacji reklamowej w telewizji linearnej.
Oddajemy w Państwa ręce Switch_On – technologię pozwalającą na podmianę spotów reklamowych w telewizji linearnej nawet godzinę przed zaplanowaną emisją. Rozwiązanie dostępne jest w formie nowoczesnej aplikacji mobilnej, która umożliwia zastępowanie spotów emitowanych w ramach kampanii kupionych w modelu cennikowym na kluczowych antenach TVN Warner Bros. Discovery.
![](/public/upload/texts/medium/65e98041dc788.jpg?v=1709801537)
Rola i istotność telewizji jako kanału komunikacji reklamowej jest niepodważalna. Technologia Switch_On wzbogaca ją o elastyczność, która wcześniej dostępna była tylko w kanale Digital.
![](/public/upload/texts/medium/6065cbc11712a.jpg?v=1617284033)
Switch_On pozwala na podmianę spotu 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę. Reklamodawcy mogą na bieżąco optymalizować przekaz reklamowy w oparciu o własne dane sprzedażowe czy magazynowe, ale także obserwując otoczenie konkurencyjne czy warunki zewnętrzne.
Switch_On jest innowacyjnym rozwiązaniem reklamowym oferowanym wszystkim Klientom, dla których elastyczna rotacja komunikatów jest ważnym parametrem. Jego architektura odpowiada na wyzwania, z którymi mierzą się nasi Partnerzy z branż, w których zarządzanie dużą liczbą reklam w krótkim czasie jest szczególnie istotne.
Sprawdź jak działa aplikacja SWITCH_ON:
![](/public/upload/texts/thumb/60632631b0008.jpg?v=1617273499)
Branża Retail
Branża Retail
![](/public/upload/texts/thumb/6063273f20167.jpg?v=1617273485)
Branża farmaceutyczna
Branża farmaceutyczna
![](/public/upload/texts/thumb/606328101fb48.jpg?v=1617273468)
Branża e-commerce
Branża e-commerce
![](/public/upload/texts/thumb/6066f07931188.jpg?v=1617360822)
Branża motoryzacyjna
Branża motoryzacyjna
Branża Retail
1 / 4
![](/public/upload/texts/medium/6065cb8ba9b8b.jpg?v=1617283979)
Potrzeba:
Elastyczne podejście do rotacji kopii wynikające z oceny stanu magazynowego i polityki cen.
Rozwiązanie:
Korzystając z opcji SWITCH_ON reklamodawca może wyłączyć nieefektywne kopie z cotygodniowego miksu reklam.
Korzyści w perspektywie czasu: Automatyzacja wymiany kopii sterowana algorytmami wykorzystującymi zagregowane dane magazynu. Rozwijanie dedykowanej oferty produktów reklamowych w oparciu o 1st party data reklamodawcy. Budowanie modeli atrybucji na danych Klienta.
Branża farmaceutyczna
2 / 4
![](/public/upload/texts/medium/6065cb821b0e7.jpg?v=1617283970)
Potrzeba: Elastyczne podejście do rotacji kopii wynikające ze skali zachorowań na przeziębienia / grypę i SoV konkurencji.
Rozwiązanie: Korzystając z opcji SWITCH_ON reklamodawca może skoncentrować swoje działania promocyjne na kopii komunikującej najbardziej trafne produkty.
Korzyści w perspektywie czasu:
Automatyzacja podmiany kopii w oparciu o algorytmy wykorzystujące gotowe, dostępne dane w czasie rzeczywistym – np. przez Państwowy Zakład Higieny (agregują dane o zachorowaniach, alergiach, etc.). Reagowanie na sygnały agregowane z certyfikowanych źródeł (np. aplikacja TVN Meteo).
Branża e-commerce
3 / 4
![](/public/upload/texts/medium/6065cb79c64bf.jpg?v=1617283961)
Potrzeba:
Zwiększenie sprzedaży w kanale e-commerce w czasie rzeczywistym.
Rozwiązanie:
Korzystając z opcji SWITCH_ON reklamodawca może podmienić kopię w oparciu o własne dane & know-how.
Korzyści w perspektywie czasu:
Automatyzacja podmiany kopii na podstawie danych sprzedażowych. Budowanie kompleksowej strategii komunikacji, od działań wizerunkowych, wspierających equity i atrybuty marki, po działania efektywnościowe.
Branża motoryzacyjna
4 / 4
![](/public/upload/texts/medium/6066f7b61590b.jpg?v=1617360822)
Potrzeba:
Równomierna sprzedaż wszystkich modeli aut dostępnych podczas wyprzedaży sezonowych.
Rozwiązanie:
Korzystając z opcji SWITCH_ON reklamodawca może podmienić kopię uwzględniając dostępność poszczególnych modeli u dealerów.
Korzyści w perspektywie czasu: Automatyzacja podmiany kopii na przy wykorzystaniu algorytmów bazujących na danych zewnętrznych obrazujących popyt na poszczególne modele - Google Trends, dane na temat wizyt na serwisach motoryzacyjnych.