Partnerstwo brandów

  • SPOT PARTNERSKI, 20 SEKUND

Jest to 20” spot łączący oprawę graficzną stacji i/lub logotyp Kanału z przekazem reklamowym produktu Klienta oraz topowymi serialami Stacji. W zależności od Stacji, możliwy jest komunikat sponsorski lub partnerski. Emisja jest w czasie autopromocyjnym (AXN, FNG) lub w czasie reklamowym w break’u ekskluzywnym (VIMN).

  • CHANNEL IDENT, 15 SEKUND

Jest to kreatywny i wyróżniający się spośród clutteru reklamowego komunikat, łączący markę Klienta ze Stacją. Wykorzystuje się tu wyjątkową oprawę graficzną kanału ingerując w logotyp stacji (logomorfing), połączoną z produktem/marką Klienta. Dzięki temu połączeniu powstaje ekskluzywny 15” materiał. Emisja jest w czasie autopromocyjnym (AXN, FNG) lub w czasie reklamowym w break’u ekskluzywnym (VIMN).

Przykłady

DISCOVERY CHANNEL - DTX

DISCOVERY CHANNEL - DTX

DISCOVERY CHANNEL - INTEL

DISCOVERY CHANNEL - INTEL

DISCOVERY CHANNEL - SKODA

DISCOVERY CHANNEL - SKODA

Eurosport - peugeot

Eurosport - peugeot

AXN – HONDA / CHANNEL IDENT

AXN – HONDA / CHANNEL IDENT

AXN – CITROEN / CHANNEL IDENT

AXN – CITROEN / CHANNEL IDENT

MTV – BLANX / CHANNEL IDENT

MTV – BLANX / CHANNEL IDENT

VIVA – ALCON SOCZEWKI / CHANNEL IDENT

VIVA – ALCON SOCZEWKI / CHANNEL IDENT

AXN – HONDA / SPOT PARTNERSKI

AXN – HONDA / SPOT PARTNERSKI

AXN – LOREAL / SPOT PARTNERSKI

AXN – LOREAL / SPOT PARTNERSKI

CCF – WEDEL / MIESZANKA WEDLOWSKA

CCF – WEDEL / MIESZANKA WEDLOWSKA

COMEDY CENTRAL – POLKOMTEL / SPOT PARTNERSKI

COMEDY CENTRAL – POLKOMTEL / SPOT PARTNERSKI

FOX – CITROEN / SPOT PARTNERSKI

FOX – CITROEN / SPOT PARTNERSKI

MTV – TMOBILE / SPOT PARTNERSKI

MTV – TMOBILE / SPOT PARTNERSKI

NATIONAL GEOGRAPHIC CHANNEL – BELLA SKYWAY FESTIVAL / CHANNEL IDENT

NATIONAL GEOGRAPHIC CHANNEL – BELLA SKYWAY FESTIVAL / CHANNEL IDENT

NATIONAL GEOGRAPHIC CHANNEL – MAZDA CX5 / SPOT PARTNERSKI

NATIONAL GEOGRAPHIC CHANNEL – MAZDA CX5 / SPOT PARTNERSKI