Partnerstwo brandów
PARTNERSTWO KANAŁU
Spot reklamowy zawierający materiały programowe stacji i/lub logotyp z przekazem reklamowym Reklamodawcy, emitowany w ramach ekskluzywnego bloku reklamowego, z użyciem tytułu „Partner programu". Nowa forma reklamy niestandardowej gwarantuje Reklamodawcy wyłączność na realizację kampanii, co znacznie wzmacnia komunikat i czyni go jeszcze bardziej jakościowym. Dodatkowo, spot może zostać wyemitowany w środowisku Digital (Player, WWW, YouTube), co pozwoli na poszerzenie zasięgu kampanii. Format dostępny na kanałach grupy TVN Warner Bros. Discovery.
SPOT PARTNERSKI, 20 SEKUND
Jest to 20” spot łączący oprawę graficzną stacji i/lub logotyp Kanału z przekazem reklamowym produktu Klienta oraz topowymi serialami Stacji. W zależności od Stacji, możliwy jest komunikat sponsorski lub partnerski. Emisja jest w czasie autopromocyjnym (FNG) lub w czasie reklamowym w break’u ekskluzywnym (VIMN).
CHANNEL IDENT, 15 SEKUND
Jest to kreatywny i wyróżniający się spośród clutteru reklamowego komunikat, łączący markę Klienta ze Stacją. Wykorzystuje się tu wyjątkową oprawę graficzną kanału ingerując w logotyp stacji (logomorfing), połączoną z produktem/marką Klienta. Dzięki temu połączeniu powstaje ekskluzywny 15” materiał. Emisja jest w czasie autopromocyjnym (FNG) lub w czasie reklamowym w break’u ekskluzywnym (VIMN).

TVN STYLE: YES
TVN STYLE: YES

HGTV: LENART
HGTV: LENART

NATIONAL GEOGRAPHIC: CITROEN
NATIONAL GEOGRAPHIC: CITROEN

TVN TURBO: PEUGEOT
TVN TURBO: PEUGEOT

TVN: SKODA
TVN: SKODA

TVN STYLE: DS AUTOMOBILES
TVN STYLE: DS AUTOMOBILES

TVN TURBO: CITROEN
TVN TURBO: CITROEN

TRAVEL CHANNEL: DS AUTOMOBILES
TRAVEL CHANNEL: DS AUTOMOBILES

FOX COMEDY: Citroen
FOX COMEDY: Citroen

NG: Bella Skyway
NG: Bella Skyway

FOX: MK Cafe
FOX: MK Cafe

DISCOVERY CHANNEL: DTX
DISCOVERY CHANNEL: DTX

DISCOVERY CHANNEL: INTEL
DISCOVERY CHANNEL: INTEL

DISCOVERY CHANNEL: SKODA
DISCOVERY CHANNEL: SKODA

Eurosport: peugeot