Partnerstwo brandów

PARTNERSTWO KANAŁU

Spot reklamowy zawierający materiały programowe stacji i/lub logotyp z przekazem reklamowym Reklamodawcy, emitowany w ramach ekskluzywnego bloku reklamowego, z użyciem tytułu „Partner programu". Nowa forma reklamy niestandardowej gwarantuje Reklamodawcy wyłączność na realizację kampanii, co znacznie wzmacnia komunikat i czyni go jeszcze bardziej jakościowym. Dodatkowo, spot może zostać wyemitowany w środowisku Digital (Player, WWW, YouTube), co pozwoli na poszerzenie zasięgu kampanii. Format dostępny na kanałach grupy TVN Warner Bros. Discovery.

SPOT PARTNERSKI, 20 SEKUND

Jest to 20” spot łączący oprawę graficzną stacji i/lub logotyp Kanału z przekazem reklamowym produktu Klienta oraz topowymi serialami Stacji. W zależności od Stacji, możliwy jest komunikat sponsorski lub partnerski. Emisja jest w czasie autopromocyjnym (FNG) lub w czasie reklamowym w break’u ekskluzywnym (VIMN).

CHANNEL IDENT, 15 SEKUND

Jest to kreatywny i wyróżniający się spośród clutteru reklamowego komunikat, łączący markę Klienta ze Stacją. Wykorzystuje się tu wyjątkową oprawę graficzną kanału ingerując w logotyp stacji (logomorfing), połączoną z produktem/marką Klienta. Dzięki temu połączeniu powstaje ekskluzywny 15” materiał. Emisja jest w czasie autopromocyjnym (FNG) lub w czasie reklamowym w break’u ekskluzywnym (VIMN).

Produkty

TVN STYLE: YES

TVN STYLE: YES

HGTV: LENART

HGTV: LENART

NATIONAL GEOGRAPHIC: CITROEN

NATIONAL GEOGRAPHIC: CITROEN

TVN TURBO: PEUGEOT

TVN TURBO: PEUGEOT

TVN: SKODA

TVN: SKODA

TVN STYLE: DS AUTOMOBILES

TVN STYLE: DS AUTOMOBILES

TVN TURBO: CITROEN

TVN TURBO: CITROEN

TRAVEL CHANNEL: DS AUTOMOBILES

TRAVEL CHANNEL: DS AUTOMOBILES

FOX COMEDY: Citroen

FOX COMEDY: Citroen

NG: Bella Skyway

NG: Bella Skyway

FOX: MK Cafe

FOX: MK Cafe

DISCOVERY CHANNEL: DTX

DISCOVERY CHANNEL: DTX

DISCOVERY CHANNEL: INTEL

DISCOVERY CHANNEL: INTEL

DISCOVERY CHANNEL: SKODA

DISCOVERY CHANNEL: SKODA

Eurosport: peugeot

Eurosport: peugeot