Partnerstwo brandów

PARTNERSTWO KANAŁU TVN

Spot reklamowy zawierający materiały programowe stacji i/lub logotyp TVN z przekazem reklamowym Reklamodawcy, emitowany w ramach ekskluzywnego bloku reklamowego, z użyciem tytułu „Partner programu TVN". Nowa forma reklamy niestandardowej gwarantuje Reklamodawcy wyłączność na realizację kampanii, co znacznie wzmacnia komunikat i czyni go jeszcze bardziej jakościowym. Dodatkowo, spot może zostać wyemitowany w środowisku Digital (Player, WWW, YouTube), co pozwoli na poszerzenie zasięgu kampanii.

SPOT PARTNERSKI, 20 SEKUND

Jest to 20” spot łączący oprawę graficzną stacji i/lub logotyp Kanału z przekazem reklamowym produktu Klienta oraz topowymi serialami Stacji. W zależności od Stacji, możliwy jest komunikat sponsorski lub partnerski. Emisja jest w czasie autopromocyjnym (FNG) lub w czasie reklamowym w break’u ekskluzywnym (VIMN).

CHANNEL IDENT, 15 SEKUND

Jest to kreatywny i wyróżniający się spośród clutteru reklamowego komunikat, łączący markę Klienta ze Stacją. Wykorzystuje się tu wyjątkową oprawę graficzną kanału ingerując w logotyp stacji (logomorfing), połączoną z produktem/marką Klienta. Dzięki temu połączeniu powstaje ekskluzywny 15” materiał. Emisja jest w czasie autopromocyjnym (FNG) lub w czasie reklamowym w break’u ekskluzywnym (VIMN).

Przykłady

TVN: SKODA

TVN: SKODA

TVN STYLE: DS AUTOMOBILES

TVN STYLE: DS AUTOMOBILES

TVN TURBO: CITROEN

TVN TURBO: CITROEN

TRAVEL CHANNEL: DS AUTOMOBILES

TRAVEL CHANNEL: DS AUTOMOBILES

FOX COMEDY: Citroen

FOX COMEDY: Citroen

NG: Bella Skyway

NG: Bella Skyway

FOX: MK Cafe

FOX: MK Cafe

PARAMOUNT CHANNEL: LG

PARAMOUNT CHANNEL: LG

COMEDY CENTRAL FAMILY: Citroen

COMEDY CENTRAL FAMILY: Citroen

COMEDY CENTRAL: MK Cafe

COMEDY CENTRAL: MK Cafe

DISCOVERY CHANNEL: DTX

DISCOVERY CHANNEL: DTX

DISCOVERY CHANNEL: INTEL

DISCOVERY CHANNEL: INTEL

DISCOVERY CHANNEL: SKODA

DISCOVERY CHANNEL: SKODA

Eurosport: peugeot

Eurosport: peugeot