Konkursy

Jest to aktywność mająca na celu zaangażowanie widzów do niestandardowej interakcji z marką. Na potrzeby konkursu najczęściej tworzone są dedykowane strony konkursowe, umiejscowione w środowisku serwisu wybranej stacji. Strona konkursowa integruje zarówno kreatywne zadanie konkursowe, jak również informacje o nagrodach dla zwycięzców, czy prezentuje ofertę produktową Klienta. Komunikacja konkursowa może składać się z promocji telewizyjnej w postaci spotów konkursowych, a także działań display, video & mobile. Każdy konkurs jest tworzony od podstaw zgodnie z potrzebami komunikacyjnymi Klienta, biorąc pod uwagę specyfikę produktu, big idea i grupy celowej.

Przykłady

DISNEY – MINNIE

DISNEY – MINNIE

DISNEY – CHICHI LOVE

DISNEY – CHICHI LOVE

DISNEY – LPS

DISNEY – LPS

MINIMINI+ SIMBA CHICHI

MINIMINI+ SIMBA CHICHI

MINIMINI+ SIMBA STRAŻAK SAM

MINIMINI+ SIMBA STRAŻAK SAM

NICKELODEON – TREFL / SIKU

NICKELODEON – TREFL / SIKU

NICKELODEON – STORCK / BOOMKI

NICKELODEON – STORCK / BOOMKI

drugaszansa.tvn.pl – Ferrero Duplo

drugaszansa.tvn.pl – Ferrero Duplo

dziendobry.tvn.pl – Lego Duplo

dziendobry.tvn.pl – Lego Duplo

masterchef.tvn.pl – Konkurs dla sponsorów programów

masterchef.tvn.pl – Konkurs dla sponsorów programów

odlotowykonkurs.tvn.pl – Agrecol

odlotowykonkurs.tvn.pl – Agrecol

TOP MODEL – GILLETE VENUS & OLAY

TOP MODEL – GILLETE VENUS & OLAY