Influencer Marketing
Łącząc potencjał Social Media z mocą Telewizji & Digital tworzymy skuteczne koncepcje komunikacyjne we współpracy z Influencerami i Talentami TVN Warner Bros. Discovery.
Sprawdź najnowszy TALENT NEWSLETTER

Skutecznie zarządzamy wizerunkiem naszych influencerów i talentów, dzięki czemu możemy sprawnie dopasować Ambasadorów do Marki oraz zagwarantować udział influencerów/talentów w kampaniach i eventach Klienta.

NASZE ZASOBY - INFLUENCERZY

NASZE ZASOBY - TALENTY

BENEFITY:
• NOWOCZESNE STRATEGIE tv+digital w oparciu o ekosystem TVN WBD (własne media, mechanizmy promocyjne, social media, kanały)
• PROJEKTY 360 i SYNERGIA DZIAŁAŃ (współpraca na linii Klient - Talent – Redakcja - Projekt Specjalny)
• WŁASNE ZASOBY: top influencerzy i talenty we współpracy na wyłączność w ramach TVN Warner Bros. Discovery
• EFEKTYWNE I INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA dla klientów w dynamicznie rozwijającym się segmencie.
• KONKURENCYJNE WARUNKI ZAKUPU, selektywne i innowacyjne oferty.
• MOŻLIWOŚĆ ROZLICZANIA W RAMACH PROJEKTÓW SPECJALNYCH realizowanych z TVN Media
Szczegóły dotyczące współpracy w obszarze Influencer Marketingu dostępne w Biurze Reklamy TVN Media. Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

CASE STUDY - PACO RABANNE X Notino
CASE STUDY - PACO RABANNE X Notino

CASE STUDY - Cacharel
CASE STUDY - Cacharel

CASE STUDY - Philips Latte GO
CASE STUDY - Philips Latte GO

CASE STUDY - MIŁE WIEŚCI
CASE STUDY - MIŁE WIEŚCI

CASE STUDY - TATUUM
CASE STUDY - TATUUM

CASE STUDY - LAY'S
CASE STUDY - LAY'S
CASE STUDY - PACO RABANNE X Notino
1 / 6

Patrycja Sobolewska jako jedyna polska influencerka wyjechała do Paryża na wyjątkową współpracę z Paco Rabanne. Podczas pobytu influencerka poznała historię marki oraz wzięła udział w wyjątkowej Sesji Zdjęciowej, której efekty można zobaczyć na instagramie Patrycji oraz w kampaniach płatnych w social mediach.
https://www.instagram.com/p/CnZqn4lt4pX/
CASE STUDY - Cacharel
2 / 6

Dla Klienta Cacharel TVN wyprodukowało 6 dedykowanych IG REELSÓW oraz 6 dedykowanych TikToków z uczestniczkami programu „Top Model”. Materiały zostały opublikowane na kontach social mediowych influencerek oraz posłużyły jako digitalowy spot reklamowy HEBE promujący zapach „Cacharel”. Dodatkowo komunikacja została wzmocniona przez publikacje wyznaczonych materiałów na instagramie i TikToku Top Model oraz w formie „Short” Video na YouTube TVN FASHION.
https://www.instagram.com/reel/CmOfyhiocGG/
https://www.instagram.com/reel/CmO4oWyDDMd/
https://www.instagram.com/reel/CmOkMasDuhV/
https://www.instagram.com/reel/CmOsSiZoMmT/
https://www.instagram.com/reel/CmO0xd8IZn0/
https://www.instagram.com/reel/CmOccUiv4yn/
CASE STUDY - Philips Latte GO
3 / 6

Z ramienia TVN zaprosiliśmy Dorotę do promocji Philips Latte Go. W ramach działań Talent stacji wziął udział w nagraniach trzech reelsów wyprodukowanych przez TVN i opublikowanych na instagramie Dzień Dobry TVN. Dorota podpromowała również produkt w formie postu i stories w swoich social mediach. Opublikowane materiały wykorzystaliśmy do stworzenia artykułów na stronię CoZaTydzień.tvn.pl oraz DzieńDobryTVN.pl.
https://www.instagram.com/p/ClyvvqEKjXL/
https://www.instagram.com/reel/CmELjS_DbzU/
CASE STUDY - MIŁE WIEŚCI
4 / 6

Marcin Prokop poprowadził program branded content „Miłe wieści” dla marki Milka. W dobie pandemii prowadzący dzielił się z widzami dobrymi wiadomościami. Seria składała się z ośmiu 4-minutowych odcinków emitowanych na głównej antenie TVN, TVN7 oraz Player. Programowi towarzyszyła współpraca ambasadorska z marką Milka w social mediach Talentu.
CASE STUDY - TATUUM
5 / 6

Z okazji 25-lecia marek Tatuum i TVN powstała specjalna kolekcja koszulek. Nasze talenty promują ich sprzedaż, z której cały dochód zostanie przeznaczony na budowę Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży, którą Fundacja TVN rozpoczęła w 2020r. W akcji wzięli udział: Paulina Krupińska, Damian Michałowski, Filip Chajzer, Gosia Ohme, Krzysztof Skórzyński, Katarzyna Sokołowska, Patrycja Kazadi, Michał Piróg, Michel Moran oraz finaliści Top Model.
CASE STUDY - LAY'S
6 / 6

Michał Kempa poprowadził wieczór komediowy „Podziel się uśmiechem z Lay’s”. Event był częścią akcji marki, która promowała wspieranie kultury miejskiej poprzez przyłączanie się do zbiórek organizowanych przez Traffic Design. Oprócz
Michała w wydarzeniu brali udział aktorzy Klubu Komediowego. Michał promował również akcję „Podziel się uśmiechem” Lay’s na swoich SM. W czasie akcji zebrano 150 790 zł.