Influencer marketing
Forma marketingu, w którym produkt, usługa lub marka są promowane za pośrednictwem wpływowej osoby, prezentującej swoją twórczość w Internecie. Influencer to lider opinii, który swoimi wiarygodnymi działaniami prowadzonymi w Internecie wzbudza zaufanie, angażuje i przekonuje adresatów swojej komunikacji do podejmowania konkretnych wyborów np. związanych z zakupami czy światopoglądem. Twórcy internetowi prócz zaangażowanej społeczności, posiadają osobowość oraz kontent pożądany przez fanów, dzięki czemu możliwe jest dotarcie do specyficznych grup celowych.

Case: YT TVN FOODIE – Maspex / Uwielbiam.pl
Case: YT TVN FOODIE – Maspex / Uwielbiam.pl
Case: YT TVN FOODIE – Maspex / Uwielbiam.pl
Projekt: Mali Szefowie
Cel: Promocja marek z portfolio Klienta oraz portalu Uwielbiam.pl
Opis projektu: „Mali Szefowie” to 8 odcinkowy mini format nawiązujący do kultowego formatu „MasterChef Junior emitowany na kanale YouTube TVN Foodie. Do współpracy zaangażowano osobistości związane ze stacją TVN oraz lubianych influencerów tj: Matteo Brunetti, Ewa Niespodziana oraz Julka i Bruno z MasterChef Junior.
W każdym odcinku influencerzy przygotowują potrawy z produktów Klienta, a ich autorskie przepisy wraz z listą produktów trafiały na portal uwielbiam.pl Dodatkowo komunikacja została wzmocniona postami w mediach społecznościowych na profilach influencerów, na profilu TVN (FB & IG) oraz poprzez artykuły sponsorowane na stronie głównej www.tvn.pl.