Peugeot partnerem MotorTrend!

Od 2 października użytkownicy platformy Player mają dostęp do wyjątkowej kolekcji. MotorTrend, jeden z najbardziej uznanych na świecie producentów programów motoryzacyjnych jest już obecny na polskim rynku. Teraz, miesiąc od debiutu, partnerem projektu została marka Peugeot.

"Zainteresowanie marki Peugeot ofertą MotorTrend w kontekście reklamowym pokazuje, jak rynek ceni jakościowe treści motoryzacyjne. My zebraliśmy je w jedną kolekcję zawierającą setki godzin programów motoryzacyjnych z kraju i z zagranicy, dostępną ekskluzywnie tylko w player.pl" - komentuje Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.

Oferta MotorTrend to wyjątkowe połączenie najlepszych treści motoryzacyjnych z kraju i z zagranicy. Listę tytułów uzupełniają hity dla pasjonatów wyjątkowych pojazdów, znane z anteny TVN Turbo oraz Discovery. Sukcesywnie kolekcja, dostępna tylko w Player, będzie wzbogacana o nowe produkcje oraz kolejne sezony programów.

Marka Peugeot, w przyszłym roku będzie obchodzić 210 lat swojego istnienia. Działa w ponad 160 krajach i posiada sieć 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2018 roku sprzedał ponad 1 740 000 samochodów. Definiuje się jako „high-end generalist”, czyli oferująca modele jakości premium skierowane do szerszego grona klientów.

"Marka Peugeot zostaje partnerem debiutującego w Polsce projektu MotorTrend w momencie bardzo ważnego dla siebie debiutu nowego Peugeot 208. Jesteśmy zadowoleni, że będziemy mieli możliwość opowiedzenia o tym kluczowym dla marki modelu, jak również o pozostałej bogatej ofercie modelowej spod znaku lwa, za pośrednictwem jednego z najbardziej uznanych na świecie programów motoryzacyjnych." - mówi Dorota Kozłowska, PR menedżer marki Peugeot w Polsce.