Odkryj więcej w sporcie – eurosport.pl w nowej odsłonie

Od wtorku jedna z wiodących stron sportowych w Polsce – eurosport.pl – zyskała zupełnie nowe oblicze! Użytkownicy nowej strony zyskają łatwiejszy dostęp do niezrównanych zasobów wideo Eurosportu, ciekawych artykułów, relacji na żywo i wyników – a wszystko w nowoczesnej i atrakcyjnej szacie graficznej.

Eurosport.pl to jedna z czołowych stron sportowych w Polsce informująca o najpopularniejszych dyscyplinach i ich gwiazdach. Jednym z jej głównych wyróżników są znakomite materiały wideo z najważniejszych wydarzeń sportowych. Użytkownicy eurosport.pl mogą oglądać między innymi przejazdy żużlowców podczas Speedway Grand Prix, najlepsze zagrania trzech turniejów Wielkiego Szlema, emocjonujące momenty wyścigów kolarskich na czele z wielkimi tourami, fantastyczne akcje z meczów Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych, popisowe zagrania snookerzystów, najpiękniejsze momenty sezonu sportów zimowych, jak również najlepsze chwile z igrzysk olimpijskich. Oprócz tego na stronie publikowane są wywiady dziennikarzy TVN Warner Bros. Discovery takie jak rozmowa Kacpra Merka z Dawidem Kubackim – pierwsza po wycofaniu się brązowego medalisty mistrzostw świata w Planicy z rywalizacji w tym sezonie. Od środy wideo na stronie eurosport.pl są jeszcze lepiej eksponowane i publikowane jako osobne treści.

Eurosport.pl to również świetne źródło informacji o najbardziej popularnych dyscyplinach i najważniejszych wydarzeniach sportowych. Użytkownicy portalu znajdą na nim najświeższe newsy, wyniki i statystyki dotyczące m.in. piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, żużla, Formuły 1, lekkoatletyki i sportów zimowych.

"Nowa odsłona serwisu Eurosport.pl oznacza nieograniczoną przestrzeń komunikacji marek w kontekście największych sportowych emocji. To szerokie możliwości dotarcia do kibiców sportu, najbardziej zaangażowanej grupy konsumentów. Serwis dopełnia digitalową część ekosystemu Eurosport i wraz z możliwościami anteny, mediów społecznościowych i Eurosport Extra, oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacji dla Reklamodawców." - Magdalena Jabłońska, VP Digital Ad Sales Director, TVN Media. 

Nowa strona eurosport.pl jest połączona z aplikacją mobilną Eurosportu, która umożliwia korzystanie ze wszystkich funkcjonalności strony oraz dotarcie do wszystkich treści. Zarówno na stronie, jak i w aplikacji użytkownicy będą mogli z łatwością śledzić ulubione dyscypliny sportowe: czytać artykuły, przeglądać wyniki na żywo, zapoznawać się ze statystkami i tabelami, czy oglądać podstrony dedykowane sportowcom i zespołom. Dla jeszcze większego komfortu, użytkownicy będą mogli skonfigurować powiadomienia pod kątem intersujących ich dyscyplin, wydarzeń sportowych oraz zawodniczek i zawodników.

Eurosport 1 i Eurosport 2 to główne kanały sportowe Warner Bros. Discovery w Polsce. Z kolei Eurosport Extra w Playerze to platforma dająca pełny dostęp do kanałów telewizyjnych, a także ogrom dodatkowego kontentu. Przez cały rok fani sportu mogą oglądać tam tysiące godzin transmisji z najważniejszych wydarzeń sportowych świata. Filarami oferty Eurosportu są m.in. trzy turnieje tenisowego Wielkiego Szlema; sporty zimowe, w tym skoki narciarskie i narciarstwo alpejskie; żużel na czele z cyklem Speedway Grand Prix; wyścigi kolarskie w tym wielkie toury; europejskie puchary w piłce ręcznej; snooker; sporty motorowe; wspinaczka sportowa i igrzyska olimpijskie.

Eurosport Extra dostępny w serwisie player.pl to niezrównana oferta dla fanów sportu. Pakiet obejmuje kanały linearne Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz dodatkowe ekskluzywne transmisje, równoległe live streamy z najważniejszych wydarzeń, bogatą kolekcję VOD i obszerne archiwum treści sportowych. Użytkownicy Eurosportu Extra zyskują również dostęp do ogromnej biblioteki najlepszych filmów i seriali, tytułów Player Original, programów rozrywkowych, edukacyjnych, treści lifestyle, motoryzacyjnych, kontentu dla dzieci oraz newsów.