CYKL #IMAGINATIONDAY: RUSZA TRZECIA EDYCJA WSPÓLNEGO PROJEKTU
TVN MEDIA&SAR

Już po raz trzeci Biuro Reklamy TVN Media oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, uruchamia wspólny projekt – cykl #imaginationday. Jego celem jest propagowanie wiedzy i inspiracji prezentowanych podczas konferencji Imagination Day, jednego z największych wydarzeń branży kreatywnej w Polsce. Regularnie na  platformie tv.tvnmedia.pl w sekcji Inspiracje, publikowane będą kolejne z dziewięciu  relacji z konferencji.

3 grudnia odbyła się w Warszawie dziewiąta edycja konferencji Imagination Day. Wśród prelegentów po raz kolejny znalazły się utytułowane nazwiska, charyzmatyczni artyści, laureaci prestiżowych nagród oraz dyrektorzy najlepszych światowych firm i agencji kreatywnych. Prezentowane przez nich historie, studia przypadków, nieszablonowe spojrzenie na świat marketingu stanowią źródło wiedzy, a zarazem nieocenione wsparcie i motywację w codziennej pracy branży. Publikacje cyklu #imaginationday przybliżają konkretne case’y oraz sylwetki wyjątkowych ekspertów. Ideą projektu jest szerzenie inspiracji oraz zachęcanie do dyskusji i poszukiwania nowych dróg w komunikacji marketingowej.

W ramach #imaginationday 2019 zaprezentowane zostaną relacje z wystąpień następujących osób ze świata mediów i marketingu:  

Pierwsza publikacja tegorocznej edycji jest już dostępna na stronie https://tv.tvnmedia.pl/imaginationday-19-koncepcje-w-reklamie/

Projekt #imaginationday można na bieżąco śledzić na profilach Facebook @tvnmedia.pl oraz @Imaginationday. Tam pojawią się informacje o kolejnych publikacjach na platformie tv.tvnmedia.pl.

Publikacje wcześniejszych edycji cyklu #imaginationday są dostępne na platformie tv.tvnmedia.pl.