CYKL #imaginationday

20 listopada w Warszawie odbyła się 7 edycja Imagination Day wydarzenia organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR! Podczas konferencji swoim doświadczeniem podzielili się przedstawiciele branży kreatywnej, organizacji pozarządowych i szeroko rozumianego biznesu z całego świata.

Aby podtrzymać inspirującą atmosferę na dłużej, wspierając tworzenie coraz lepszych projektów i kampanii, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media przygotowało cykl #imaginationday.

W ramach projektu przedstawione zostanie 10 publikacji, cyklicznie udostępnianych na platformie tv.tvnmedia.pl, w sekcji inspiracje.

Każda z publikacji ma na celu przybliżenie przedstawicielom rynku mediowego inspirujące case study oraz fascynujące sylwetki prelegentów: ich życiowe i zawodowe historie, a także spojrzenie na dzisiejszą reklamową rzeczywistość.

Projekt #imaginationday można na bieżąco śledzić na profilach Facebook @tvnmedia.pl oraz @ImaginationDay, gdzie będą pojawiać się informacje o kolejnych publikacjach udostępnionych na tv.tvnmedia.pl.

W ramach cyklu poznamy takie osobowości jak:

Dorota Rakowska - Samsung Electronics, Senior Marketing Manager Zobacz publikację
Laura Chiavone - Tribal Worldwide, Chief Strategy Officer/ New York Zobacz publikację
Jurgida Biceika - Head of Sales Department for Central, Eastern and Northern Europe at Euromonitor International / Litwa Zobacz publikację
Ellen Kiss - Head of Digital Marketing and Innovation / Itau Unibanco / São Paolo Zobacz publikację
Mariana Rinaldi - Associate Director, VoxMagna Agency / New Zealand Zobacz publikację
Sandra Clua - Lead Designer, Animation Director, BIG BUOY / London Zobacz publikację
Karol Klepacki – Dyrektor Sprzedaży Good Looking Studio  Zobacz publikację 
Natia Gogia - Leavingstone, Head of Advertising / Gruzja Zobacz publikację
Agnieszka Sobczak -  Business & English trainer, Passion For Freedom Festival former Director Zobacz publikację


Claudia Niemeyer - FJORD Group Director / São Paolo