CYKL #imaginationday

20 listopada w Warszawie odbyła się 7 edycja Imagination Day wydarzenia organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR! Podczas konferencji swoim doświadczeniem podzielili się przedstawiciele branży kreatywnej, organizacji pozarządowych i szeroko rozumianego biznesu z całego świata.

Aby podtrzymać inspirującą atmosferę na dłużej, wspierając tworzenie coraz lepszych projektów i kampanii, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media przygotowało cykl #imaginationday.

W ramach projektu przedstawione zostanie 10 publikacji, cyklicznie udostępnianych na platformie tv.tvnmedia.pl, w sekcji inspiracje.

Każda z publikacji ma na celu przybliżenie przedstawicielom rynku mediowego inspirujące case study oraz fascynujące sylwetki prelegentów: ich życiowe i zawodowe historie, a także spojrzenie na dzisiejszą reklamową rzeczywistość.

Projekt #imaginationday można na bieżąco śledzić na profilach Facebook @tvnmedia.pl oraz @ImaginationDay, gdzie będą pojawiać się informacje o kolejnych publikacjach udostępnionych na tv.tvnmedia.pl.

W ramach cyklu poznamy takie osobowości jak:

Karol Klepacki – Dyrektor Sprzedaży Good Looking Studio  Zobacz publikację 
Natia Gogia - Leavingstone, Head of Advertising / Gruzja Zobacz publikację

Dorota Rakowska - Samsung Electronics, Senior Marketing Manager
Sandra Clua - Lead Designer, Animation Director, BIG BUOY / London
Mariana Rinaldi - Associate Director, VoxMagna Agency / New Zealand
Agnieszka Sobczak -  Business & English trainer, Passion For Freedom Festival former Director
Claudia Niemeyer - FJORD Group Director / São Paolo
Laura Chiavone - Tribal Worldwide, Chief Strategy Officer/ New York
Ellen Kiss - Head of Digital Marketing and Innovation / Itau Unibanco / São Paolo
Jurgida Biceika - Head of Sales Department for Central, Eastern and Northern Europe at Euromonitor International / Litwa