BIURO REKLAMY TVN MEDIA REALIZUJE AUKCJĘ CZASU REKLAMOWEGO PRZY TOP PROGRAMACH TVN I PRZY NAJCHĘTNIEJ OGLĄDANYCH POZYCJACH FILMOWYCH

Już w najbliższy czwartek obędzie się kolejna aukcja ekskluzywnych bloków reklamowych przy grudniowych premierach i finałach top formatów TVN oraz przy najchętniej oglądanych pozycjach filmowych. Klienci zainteresowani jakościową obecnością będą mogli zagwarantować miejsce na spot swojej marki w specjalnych blokach reklamowych, oddalonych od pozostałych przekazów reklamowych, co gwarantuje niski clutter reklamowy i maksymalny impakt komunikacji.

Oferta najbliższej aukcji to 11 ekskluzywnych breaków, emitowanych od 1 do 25 grudnia. Bloki nie są dostępne w innej formie sprzedaży, a każdy z nich przeznaczony będzie tylko dla jednego reklamodawcy. Zostaną umieszczone tuż przed premierowymi i finałowymi odcinkami najchętniej oglądanych formatów, tj: „Totalne Remonty Szelągowskiej” , „Kuchenne Rewolucje”, „Masterchef”, „Top Model” oraz przy hitowych filmach, takich jak: „Wielki Mur”, „Szybcy i Wściekli” oraz pierwszych trzech częściach filmu „Listy do M”.

Jak to działa?

Zakup reklam będzie realizowany z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Biura Reklamy TVN Media: Ad_Auction, dzięki któremu cały proces odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to wszystkim uczestnikom obserwację kolejnych postąpień (tj. kwot, o jakie zmienia się proponowana cena podczas licytacji), czas na podjęcie decyzji oraz zapewnia transparentność wszystkich podejmowanych działań. Aukcja zostanie zrealizowana w modelu elastycznego zakończenia, uzależnionego od rzeczywistego popytu na dany break reklamowy. Oznacza to, że jeśli tuż przed końcem aukcji wielu uczestników będzie nadal licytować dany blok, wówczas aukcja zostanie przedłużona o kolejne minuty, tak by pozostali uczestnicy mieli czas na reakcję. Przedłużenie liczone jest od momentu odnotowania bidu, a nie od systemowo ustalonej godziny zakończenia aukcji. 

Aukcja rozpocznie się w czwartek 17. listopada o godz. 12:00 i jest zaplanowana na 45 minut.

W sprawie szczegółów zapraszamy do kontaktu: kontakt_aukcje@discovery.com